Wat doen we vandaag ? [7]
Re: Wat doen we vandaag ? [7]
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Vanmorgen foto's gemaakt bij de aubade en later op de kleedjesmarkt.
Straks met mijn vrouw en mijn dochter er nog een keertje naar toe en een lekker broodje schepzalm halen.
Verder de laptop van mijn vrouw herinstalleren en vanavond gewoon niets.
Straks met mijn vrouw en mijn dochter er nog een keertje naar toe en een lekker broodje schepzalm halen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Kleedjesmarkt is voor velen, geloof ik, wel Koninginnedag. Hier is men dat eigenlijk helemaal niet gewend. Vis zal er in 'Bunsburg' ook wel door gaan dezer dagen. Altijd beter als bier natuurlijk.Lourens schreef:Vanmorgen foto's gemaakt bij de aubade en later op de kleedjesmarkt.
Kallum.
Dit is de Goudse vlag. Door de doornen naar de sterren.
--------------
Vis moet zwemmen, Gijs, dus ook een biertje erbij.Gijs83 schreef:Kleedjesmarkt is voor velen, geloof ik, wel Koninginnedag. Hier is men dat eigenlijk helemaal niet gewend. Vis zal er in 'Bunsburg' ook wel door gaan dezer dagen. Altijd beter als bier natuurlijk.Lourens schreef:Vanmorgen foto's gemaakt bij de aubade en later op de kleedjesmarkt.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Vandaag gewerkt. Nu wachten tot manlief me komt oppikken zodat ik verder mee kan met onze vriendengroep.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.

Zo ziet het stadhuis van Gouda eruit op koninginnedag.
Mijn avatar verwijst daar naar.
De balonnenwedstrijd vanmorgen:

--------------
koninginnedagfeest!
aubade, spelletjes, itt andere jaren vanmi de natuur opgezocht met ons gezin, vanavond een avondje samen met waarschijnlijk nog een poosje een vriendin die even aan komt waaien.
aubade, spelletjes, itt andere jaren vanmi de natuur opgezocht met ons gezin, vanavond een avondje samen met waarschijnlijk nog een poosje een vriendin die even aan komt waaien.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
wij hebben ook nog een jarige zoon vandaag; 15 jaar geworden.
Dus vanavond bezoek
Dus vanavond bezoek

-
Leuk! Alsnog van harte gefeliciteerd hoorhelma schreef:wij hebben ook nog een jarige zoon vandaag; 15 jaar geworden.
Dus vanavond bezoek

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
-
Maar toch zullen er wellicht prachtige foto's komen....ben razend benieuwdGijs83 schreef:Ben je denk ik iets te laat...Hendrikus schreef:Ben zojuist in Engeland aangekomen
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Het belooft een zonnige dag te worden, dus vroeg opgestaan, de boel aan kant gemaakt, straks nog even een kast van winter naar zomer updaten.
En vanmiddag wellicht naar het strand.
En vanmiddag wellicht naar het strand.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Werken.
Vanavond bij schoonzus eten.
Vanavond naar m'n zus en zwager voor een verjaardag.
Vanavond bij schoonzus eten.
Vanavond naar m'n zus en zwager voor een verjaardag.
Het kwam me al bekend voor

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."