Wat doen we vandaag?
- Maanenschijn
Re: Wat doen we vandaag?
Ik heb mij vandaag al snorkelend langs de kust van de Middellandse zee zeer verwonderd over Gods prachtige schepping onder water.
Laatst gewijzigd door Maanenschijn op 01 aug 2022, 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
-
- Verbannen
Heel leuk!Zita schreef:Oostkapelle-city heb ik niet gezien, maar wel het bos- en duingebied bij de Manteling, Vroonweg en koningin Emmaweg. Het was heerlijk. Sowieso was Walcheren prachtig. (alleen op het stukje strand bij Oranjezon, waar de route 2 kilometer echt over het strand ging, voelde ik mij zeer overdressed. Ik had wel gezien dat er bij Oostkapelle een naaktstrand was, maar blijkbaar kun je dat gebied ruim opvatten...).
Eerder had ik mij niet gerealiseerd hoe enorm toeristisch Zeeland was. Maar alle onderwegpraatjes moesten in het Duits. En het was wel grappig toen ik in de buurt van een zekere camping kwam. Toen waren het opeens niet meer allemaal stevig gebouwde personen met een soort buggy achter de fiets met daarin een hond, maar kwam ik ook wat afvaardigingen van kerkenraadsvergaderingen tegen.
Deze week weer een keer verder vanaf de Oosterscheldekering.
En wat betreft de laatste zinnen:

Ik had een logeeradresje op schreeuwafstand van een zekere camping. Dus ik kwam er zowaar min of meer langs.GerefGemeente-lid schreef:Heel leuk!Zita schreef:Oostkapelle-city heb ik niet gezien, maar wel het bos- en duingebied bij de Manteling, Vroonweg en koningin Emmaweg. Het was heerlijk. Sowieso was Walcheren prachtig. (alleen op het stukje strand bij Oranjezon, waar de route 2 kilometer echt over het strand ging, voelde ik mij zeer overdressed. Ik had wel gezien dat er bij Oostkapelle een naaktstrand was, maar blijkbaar kun je dat gebied ruim opvatten...).
Eerder had ik mij niet gerealiseerd hoe enorm toeristisch Zeeland was. Maar alle onderwegpraatjes moesten in het Duits. En het was wel grappig toen ik in de buurt van een zekere camping kwam. Toen waren het opeens niet meer allemaal stevig gebouwde personen met een soort buggy achter de fiets met daarin een hond, maar kwam ik ook wat afvaardigingen van kerkenraadsvergaderingen tegen.
Deze week weer een keer verder vanaf de Oosterscheldekering.
En wat betreft de laatste zinnen:Overigens: die route ging dan toch wel verder dan Oostkapelle, refererend aan 'een zekere camping'? Die ligt toch nog een eindje van het strand af.
-
- Verbannen
Aha!Zita schreef:Ik had een logeeradresje op schreeuwafstand van een zekere camping. Dus ik kwam er zowaar min of meer langs.

(helaas) weer aan het werk. Normaliter heb ik na een vakantie weer zin om te beginnen, maar dit jaar absoluut niet. Ik had nog langer vrij kunnen/willen hebben.
Ik ben vorige week zelfs op die zekere camping geweest.GerefGemeente-lid schreef:Aha!Zita schreef:Ik had een logeeradresje op schreeuwafstand van een zekere camping. Dus ik kwam er zowaar min of meer langs.
Domineetje gluren? Of hebben ze die bingokaart niet meer?Zeeuw schreef:Ik ben vorige week zelfs op die zekere camping geweest.GerefGemeente-lid schreef:Aha!Zita schreef:Ik had een logeeradresje op schreeuwafstand van een zekere camping. Dus ik kwam er zowaar min of meer langs.

zoontje naar een feestje brengen. Daarna door naar t strand. Het zou kunnen dat ik een dominee heb gezien. Een heer in donker pak terwijl het strandweer was. Maar ik ben niet zo thuis in de dominees denk ik.Ararat schreef:Domineetje gluren? Of hebben ze die bingokaart niet meer?Zeeuw schreef:Ik ben vorige week zelfs op die zekere camping geweest.GerefGemeente-lid schreef:Aha!Zita schreef:Ik had een logeeradresje op schreeuwafstand van een zekere camping. Dus ik kwam er zowaar min of meer langs.
Dat hóeft geen dominee te zijn, kan ook de scriba van de camping wezen.Zeeuw schreef:zoontje naar een feestje brengen. Daarna door naar t strand. Het zou kunnen dat ik een dominee heb gezien. Een heer in donker pak terwijl het strandweer was. Maar ik ben niet zo thuis in de dominees denk ik.Ararat schreef:Domineetje gluren? Of hebben ze die bingokaart niet meer?Zeeuw schreef:Ik ben vorige week zelfs op die zekere camping geweest.GerefGemeente-lid schreef:Aha!
Ararat schreef: Dat hóeft geen dominee te zijn, kan ook de scriba van de camping wezen.

-
- Verbannen
Ad Anker schreef:Ararat schreef: Dat hóeft geen dominee te zijn, kan ook de scriba van de camping wezen.

Het blijft een intrigerend fenomeen inderdaad. Je mag er op zondag geen strandwandeling maken. Ik zou er als predikant denk ik niet graag heen gaan.Ad Anker schreef:Ararat schreef: Dat hóeft geen dominee te zijn, kan ook de scriba van de camping wezen.
-
- Verbannen
Opvallend ook dat het elk jaar weer ter sprake komt.DDD schreef:Het blijft een intrigerend fenomeen inderdaad. Je mag er op zondag geen strandwandeling maken. Ik zou er als predikant denk ik niet graag heen gaan.Ad Anker schreef:Ararat schreef: Dat hóeft geen dominee te zijn, kan ook de scriba van de camping wezen.
Ik zit momenteel ook weer op een refocamping. Het is weer goed toeven. Je mag hier veel.
Ik zie Calvijn met z'n bootje al weer aankomen in de verteGerefGemeente-lid schreef:Opvallend ook dat het elk jaar weer ter sprake komt.DDD schreef:Het blijft een intrigerend fenomeen inderdaad. Je mag er op zondag geen strandwandeling maken. Ik zou er als predikant denk ik niet graag heen gaan.Ad Anker schreef:Ararat schreef: Dat hóeft geen dominee te zijn, kan ook de scriba van de camping wezen.

~~Soli Deo Gloria~~