Wist je dat......
Re: Wist je dat......
ik op you tube kan????
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Zoiets had ik laatst ook, maar dan met de kleur oranjehenriët schreef:Neehuisman schreef:Begrijp je direct waarom roze heeelemaal mijn kleur niet ishenriët schreef:Roze heeeelemaal mijn kleur is...
Ik nu wat las waardoor ik wat mindere gevoelens kreeg bij roze
http://www.nu.nl/binnenland/2295931/cen ... andag.html
want ik zat er nog even over na te denken
roze is gewoon een vrouwelijke kleur
super lief voor meisjes babies..
een gezellige kleur
elke vrouw staat met roze, worden ze heel lief van![]()
En dat men er weer zo nodig een foute draai aan geven wil.. so what.. laat ik me niet door veranderen.
Ben helemaal hetero!
En dol op roze!!!!!

Of je een kleur mooi vindt is natuurlijk smaakgebonden. Maar dat sommigen de kleur roze ergens aan koppelen wat niet zo positief is wil nog niet zeggen dat je de kleur zelf niet mooi mag vinden. Net als dat je als rechts-confessioneel het SGP-oranje nog steeds mooi mag vinden

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Kan je het gevraagde ook openen?henriët schreef:ik op you tube kan????
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
ik kwam via rf bij een lied, en vanuit dat lied kan ik op van alles.....Orchidee schreef:Kan je het gevraagde ook openen?henriët schreef:ik op you tube kan????
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Grappig...ik kreeg nooit wat geopend, hoe reformatorisch iets ook washenriët schreef:ik kwam via rf bij een lied, en vanuit dat lied kan ik op van alles.....Orchidee schreef:Kan je het gevraagde ook openen?henriët schreef:ik op you tube kan????

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Soms is kliksafe onbetrouwbaar..henriët schreef:ik kwam via rf bij een lied, en vanuit dat lied kan ik op van alles.....Orchidee schreef:Kan je het gevraagde ook openen?henriët schreef:ik op you tube kan????

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Jean zei ook al, niet alles wat kan bij kliksafe hoeft goed te zijnhuisman schreef:Soms is kliksafe onbetrouwbaar..henriët schreef:ik kwam via rf bij een lied, en vanuit dat lied kan ik op van alles.....Orchidee schreef:Kan je het gevraagde ook openen?henriët schreef:ik op you tube kan????

...ik voor onze vakantie 4 preken heb gedownload (GG,HHK,CGK,PKN) om onze kinderen wat oecumene bij te brengen. 

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
huisman schreef:...ik voor onze vakantie 4 preken heb gedownload (GG,HHK,CGK,PKN) om onze kinderen wat oecumene bij te brengen.

Ik vermoed dat de "ligging" van die predikanten dicht bij elkaar liggen.
Er dus geen sprake is van enige oecumene.

Ik nu wel nieuwsgierig wordt om welke preken het gaatjvdg schreef:huisman schreef:...ik voor onze vakantie 4 preken heb gedownload (GG,HHK,CGK,PKN) om onze kinderen wat oecumene bij te brengen.![]()
![]()
Ik vermoed dat de "ligging" van die predikanten dicht bij elkaar liggen.
Er dus geen sprake is van enige oecumene.

-
Tuurlijk wel!!Alles is daar goedhenriët schreef:Jean zei ook al, niet alles wat kan bij kliksafe hoeft goed te zijn

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Schemerlichtje schreef:Tuurlijk wel!!Alles is daar goedhenriët schreef:Jean zei ook al, niet alles wat kan bij kliksafe hoeft goed te zijn![]()

you tube is niet voor zakelijk gebruik, nou ja, ok, heel soms dan..

maar de liederen die ik zat te bekijken, mwah, ik zou niet willen dat mijn kinderen die zouden draaien..
Overigens hoor ik velen over de groep 'Sela'. Daar heb ik nu ook eea van gezien, ik kan me voorstellen dat mensen het mooi vinden, maar in alle eerlijkheid vraag ik me af of het strookt met ons calvinisme zeg maar.
Ik geloof toch dat we als ger gez niet achter deze muziek kunnen staan.
( oh ja.. en natuurlijk komt er nu welles nietes..)
Nee hoor, tegen de mededeling "Ik geloof toch dat we als ger gez niet achter deze muziek kunnen staan" valt niks in te brengen. Wie zal ontkennen dat jij dat gelooft?henriët schreef:Overigens hoor ik velen over de groep 'Sela'. Daar heb ik nu ook eea van gezien, ik kan me voorstellen dat mensen het mooi vinden, maar in alle eerlijkheid vraag ik me af of het strookt met ons calvinisme zeg maar.
Maar goed, je onderbouwt je standpunt verder niet. Dan wordt het ook lastig om erover te discussiëren, als men dat zou willen.
~~Soli Deo Gloria~~
kiek, dat was noe net de bedoelingHendrikus schreef:Nee hoor, tegen de mededeling "Ik geloof toch dat we als ger gez niet achter deze muziek kunnen staan" valt niks in te brengen. Wie zal ontkennen dat jij dat gelooft?henriët schreef:Overigens hoor ik velen over de groep 'Sela'. Daar heb ik nu ook eea van gezien, ik kan me voorstellen dat mensen het mooi vinden, maar in alle eerlijkheid vraag ik me af of het strookt met ons calvinisme zeg maar.
Maar goed, je onderbouwt je standpunt verder niet. Dan wordt het ook lastig om erover te discussiëren, als men dat zou willen.

Nou, bedankt dan voor het geven van je mening
Ik vind het af en toe wel mooi en de muziekstijl een waardevolle aanvulling op het calvinisme 
We hebben een punt van onenigheid gevonden! Bijzonder, gebeurt niet zo vaak

We hebben een punt van onenigheid gevonden! Bijzonder, gebeurt niet zo vaak

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."