Gaat hij nieuwe kleren kopen?JolandaOudshoorn schreef:het is maar wat je leuk noemt. Waarom hebben mannen avonden en avonden en avonden nodig om een beslissing te maken, terwijl ik dat als vrouw al lang gemaakt hebt...........MarthaMartha schreef:JolandaOudshoorn schreef:dat mannen denken dat ze zakelijk zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vertel!!!!!!!!!!!!!!!
(ik voel een leuk verhaal aankomen)
Waar baal je van?
Re: Waar baal je van?
uhm, misschien zegt dit meer over jou dan over de man van JolandaTiberius schreef:Gaat hij nieuwe kleren kopen?JolandaOudshoorn schreef:het is maar wat je leuk noemt. Waarom hebben mannen avonden en avonden en avonden nodig om een beslissing te maken, terwijl ik dat als vrouw al lang gemaakt hebt...........MarthaMartha schreef:JolandaOudshoorn schreef:dat mannen denken dat ze zakelijk zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vertel!!!!!!!!!!!!!!!
(ik voel een leuk verhaal aankomen)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dat ik tien minuten een antwoord zit te tikken en dat de één of ander in zijn wijsheid besluit het topic dicht te doen.
Als medemod vind ik deze zin niet respectvol klinken en vraag je voortaan vriendelijk te zijn. .. de een of de ander in zijn wijsheid... daar klinkt geen vriendelijkheid uit. Daarnaast overleggen wij als mods. mvg Jet
Als medemod vind ik deze zin niet respectvol klinken en vraag je voortaan vriendelijk te zijn. .. de een of de ander in zijn wijsheid... daar klinkt geen vriendelijkheid uit. Daarnaast overleggen wij als mods. mvg Jet
de elektriciteit er een half uur geleden mee gekapt is, en ik met het laatste licht van mijn nog half opgeladen notebook mijn bed moet vinden en de tanden moet poetsen, En ik hoop ook dat ik vannacht niet weer een spin in mijn mond heb, wanneer ik een slok water wil drinken 
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Ieks...Joannah schreef:de elektriciteit er een half uur geleden mee gekapt is, en ik met het laatste licht van mijn nog half opgeladen notebook mijn bed moet vinden en de tanden moet poetsen, En ik hoop ook dat ik vannacht niet weer een spin in mijn mond heb, wanneer ik een slok water wil drinken
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Onderzoek heeft uitgewezen dat mensen per jaar 6 spinnen doorslikken in hun slaapJoannah schreef:de elektriciteit er een half uur geleden mee gekapt is, en ik met het laatste licht van mijn nog half opgeladen notebook mijn bed moet vinden en de tanden moet poetsen, En ik hoop ook dat ik vannacht niet weer een spin in mijn mond heb, wanneer ik een slok water wil drinken
Ik wist niet wat ik hoorde ! nou ja, las.
Stond in een of ander wetenschappelijk blad.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Nou, dan heb ik nog geluk gehad, dat ik hem/haar terug uitspuugde...een vrouw uit het dorp was door een spin gebeten en na 2 jaar sukkelen moest dr been dr af.Mara schreef:Onderzoek heeft uitgewezen dat mensen per jaar 6 spinnen doorslikken in hun slaapJoannah schreef:de elektriciteit er een half uur geleden mee gekapt is, en ik met het laatste licht van mijn nog half opgeladen notebook mijn bed moet vinden en de tanden moet poetsen, En ik hoop ook dat ik vannacht niet weer een spin in mijn mond heb, wanneer ik een slok water wil drinken![]()
![]()
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Je meeeent hetJoannah schreef:Nou, dan heb ik nog geluk gehad, dat ik hem/haar terug uitspuugde...een vrouw uit het dorp was door een spin gebeten en na 2 jaar sukkelen moest dr been dr af.Mara schreef:Onderzoek heeft uitgewezen dat mensen per jaar 6 spinnen doorslikken in hun slaapJoannah schreef:de elektriciteit er een half uur geleden mee gekapt is, en ik met het laatste licht van mijn nog half opgeladen notebook mijn bed moet vinden en de tanden moet poetsen, En ik hoop ook dat ik vannacht niet weer een spin in mijn mond heb, wanneer ik een slok water wil drinken![]()
![]()
half giftig, dér is ook maar 1 been af.Mara schreef:Je meeeent hetJoannah schreef:Nou, dan heb ik nog geluk gehad, dat ik hem/haar terug uitspuugde...een vrouw uit het dorp was door een spin gebeten en na 2 jaar sukkelen moest dr been dr af.Mara schreef:Onderzoek heeft uitgewezen dat mensen per jaar 6 spinnen doorslikken in hun slaapJoannah schreef:de elektriciteit er een half uur geleden mee gekapt is, en ik met het laatste licht van mijn nog half opgeladen notebook mijn bed moet vinden en de tanden moet poetsen, En ik hoop ook dat ik vannacht niet weer een spin in mijn mond heb, wanneer ik een slok water wil drinken![]()
![]()
Stond in een of ander wetenschappelijk blad.wasie giftig of zo ?
Willem schreef:half giftig, dér is ook maar 1 been af.Mara schreef:Je meeeent hetJoannah schreef:Nou, dan heb ik nog geluk gehad, dat ik hem/haar terug uitspuugde...een vrouw uit het dorp was door een spin gebeten en na 2 jaar sukkelen moest dr been dr af.Mara schreef: Onderzoek heeft uitgewezen dat mensen per jaar 6 spinnen doorslikken in hun slaap![]()
![]()
Stond in een of ander wetenschappelijk blad.wasie giftig of zo ?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Als je zoiets overkomt, maak je denk ik geen grapjes meer.
Wat en verhalen!!
aan wat voor spinnen moet ik denken als ik er 's nachts gemiddeld in mijn leven 6 doorslik?
Zelf denk ik namelijk aan kruisspinnen!
aan wat voor spinnen moet ik denken als ik er 's nachts gemiddeld in mijn leven 6 doorslik?
Zelf denk ik namelijk aan kruisspinnen!
You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Ach, wie weet wat er tussen je brood zit, of de krop andijvie 
Zal wel meevallen hoor! 
You put me outside my safety-zone
Nee hoor, haar moeder maakt brood zonder spinnen klaar, en ze eet geen andijvie want dat lust ze nietMara schreef:Ach, wie weet wat er tussen je brood zit, of de krop andijvie