Welke muziek beluister je nu? [6]
Re: Welke muziek beluister je nu? [6]
Lijkt me duidelijk, niet? Of was het een grapje?Marnix schreef:?Upquark schreef:Wel een beetje jammer van dat plaatje...Lassie schreef:http://www.youtube.com/watch?v=bHXWq9wZZTo
Is de jurk tekort ofzo?

Psalm 111 door een enthousiast kinderkoor (altijd mooi en ontroerend om kinderen van harte te horen zingen!).
Het geluid van de gemeentelui die met bladblazers hier de wijk opschonen.
- Oude-Waarheid
Daar zal je denkelijk de komende tijd vaker naar moeten luisteren denk ik!!Mister schreef:Het geluid van de gemeentelui die met bladblazers hier de wijk opschonen.
Hier in Amsterdam noord waren ze ook bezig.
Ik vind het echt een goed idee van onze kerkenraad dat ze elke organist de koraalboeken van Dick Sanderman kado heeft gedaan. Verfrissend elke zondag!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Luther schreef:Ik vind het echt een goed idee van onze kerkenraad dat ze elke organist de koraalboeken van Dick Sanderman kado heeft gedaan. Verfrissend elke zondag!

Gerald troost: Voor mama
Doet me denken aan 't briefje dat ik gsiter op m'n bed vond
Doet me denken aan 't briefje dat ik gsiter op m'n bed vond

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Mag ik daaruit opmaken dat elke organist er ook daadwerkelijk uit speelt? In dat geval mag je waarschijnlijk blij zijn met het basisniveau van jullie organisten.Luther schreef:Ik vind het echt een goed idee van onze kerkenraad dat ze elke organist de koraalboeken van Dick Sanderman kado heeft gedaan. Verfrissend elke zondag!
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Wat vraag je je nu af eigenlijkTiberius schreef:Luther schreef:Ik vind het echt een goed idee van onze kerkenraad dat ze elke organist de koraalboeken van Dick Sanderman kado heeft gedaan. Verfrissend elke zondag!

Wat deze uitroep onder "Welke muziek beluister je nu?" te maken heeft. Of mis ik iets?Mister schreef:Wat vraag je je nu af eigenlijkTiberius schreef:Luther schreef:Ik vind het echt een goed idee van onze kerkenraad dat ze elke organist de koraalboeken van Dick Sanderman kado heeft gedaan. Verfrissend elke zondag!
Nou gewoon: op zondag kun je niet posten (terecht!), dus heb ik even mijn gevoel van gisteren onder dit topic gezet.Tiberius schreef:Wat deze uitroep onder "Welke muziek beluister je nu?" te maken heeft. Of mis ik iets?Mister schreef:Wat vraag je je nu af eigenlijkTiberius schreef:Luther schreef:Ik vind het echt een goed idee van onze kerkenraad dat ze elke organist de koraalboeken van Dick Sanderman kado heeft gedaan. Verfrissend elke zondag!

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1eSz2J3nS2o[/youtube]
Daar kon je weleens gelijk in hebben...Jongere schreef:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1eSz2J3nS2o[/youtube]

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.