lekkerrrrrrrrrrrrrrrr,zusterelly schreef:nasi
ik smijt zo wat patat in de frituur, en daarna een paar pikante gehaktstaven (jaja, van Mora: bij de C1000 voor 1.=, dus ook nog een paar dozen van diverse andere Mora-spullen meegenomen á 1.= )
lekkerrrrrrrrrrrrrrrr,zusterelly schreef:nasi
Dan heb je nu geen kiespijn meer zeker?Mister schreef:Spaghetti di misteria...
Geweldig hè! die euro koopjes bij de C1000Rens schreef:lekkerrrrrrrrrrrrrrrr,zusterelly schreef:nasi
ik smijt zo wat patat in de frituur, en daarna een paar pikante gehaktstaven (jaja, van Mora: bij de C1000 voor 1.=, dus ook nog een paar dozen van diverse andere Mora-spullen meegenomen á 1.= )
Het was hier hetzelfde Rens. Smaakte goed.Rens schreef: ik smijt zo wat patat in de frituur, en daarna een paar pikante gehaktstaven (jaja, van Mora: bij de C1000 voor 1.=, dus ook nog een paar dozen van diverse andere Mora-spullen meegenomen á 1.= )
je ziet het wel meer gebeuren dat als iemand zich beroerd voelt, toch lekker kan eten..fluitje schreef:Het was hier hetzelfde Rens. Smaakte goed.Rens schreef: ik smijt zo wat patat in de frituur, en daarna een paar pikante gehaktstaven (jaja, van Mora: bij de C1000 voor 1.=, dus ook nog een paar dozen van diverse andere Mora-spullen meegenomen á 1.= )
Gek he, zelfs als ik ziek ben kan ik altijd nog lekker eten.
ja idd, alleen jammer dat ik ook een tas vól met boodschappen van de Aldi bij me had......ze hebben me heel argwanend bekeken, maar uiteindelijk toch niet gecontroleerd..........zusterelly schreef:Geweldig hè! die euro koopjes bij de C1000Rens schreef: bij de C1000 voor 1.=, dus ook nog een paar dozen van diverse andere Mora-spullen meegenomen á 1.= )![]()
Nou denken die westerlingen dat je een kannibaal benttukkertje schreef:Spinazie met 'n lekker stuk beeeestevleais.
Is duidelijk toch? Ik begrijp het prima, gewoon spinazie à la crême met een rundervink!Hendrikus schreef:Nou denken die westerlingen dat je een kannibaal benttukkertje schreef:Spinazie met 'n lekker stuk beeeestevleais.