Klopt!Christen schreef:Klinkt als Camping Val d' Or?
De kinderen zijn heerlijk vaak de hort op. Dat is een goede indicatie van hoe het de kinderen en ouders bevaltmerel schreef:Bevalt de camping?

Klopt!Christen schreef:Klinkt als Camping Val d' Or?
De kinderen zijn heerlijk vaak de hort op. Dat is een goede indicatie van hoe het de kinderen en ouders bevaltmerel schreef:Bevalt de camping?
Heerlijk! Wij waren indertijd daar toen onze kinderen nog geen zwemdiploma hadden. Ik zat toen niet rustig. Daarnaast was het best wel koud en regenachtig. Toch ook een prima tijd gehadJ.C. Philpot schreef:Klopt!Christen schreef:Klinkt als Camping Val d' Or?De kinderen zijn heerlijk vaak de hort op. Dat is een goede indicatie van hoe het de kinderen en ouders bevaltmerel schreef:Bevalt de camping?
Welke dierentuin ben je geweest? Was het fijn?Bertiel schreef:Dagje dierentuin
Geniet ervan! En fijn die zondag!pierre27 schreef:Aan het varen op Spring Lake bij Grand Rapids.
Is dat waardevol om te volgen?Marck schreef:Weer een cursus herpakt bij cursussenoudvaders.nl. Gelukkig weer de tijd en energie voor. Voelt goed.
In het vakantieland waar ik ben.Job schreef:Welke dierentuin ben je geweest? Was het fijn?Bertiel schreef:Dagje dierentuin
Ik ken weinig wat me meer luiig moe maakt dan een dag slenteren door een dierentuin.
Fijne vakantie!pierre27 schreef:Aan het varen op Spring Lake bij Grand Rapids.
Zeker. Je graaft door middel van de goed gekozen vragen door de. tekst heen. Je krijgt persoonlijke beantwoording en eventuele correcties. Ook een goed contact met de docent.Bevindelijk schreef:Is dat waardevol om te volgen?Marck schreef:Weer een cursus herpakt bij cursussenoudvaders.nl. Gelukkig weer de tijd en energie voor. Voelt goed.
Dat is werkelijk ploeteren geweest door het mulle zand? Stukje kustpad gelopen? Of het nieuwe pad langs de omtrek van Nederland?Zita schreef:Vandaag de eerste 33 km van een nieuwe wandelroute gelopen. Nu in de trein terug naar de bewoonde wereld, en na urenlang ploeteren door een duingebied heeft zitten wel z'n leuke kanten
Nederlands Kustpad. Tot nu toe een fijne route.Lilian1975 schreef:Dat is werkelijk ploeteren geweest door het mulle zand? Stukje kustpad gelopen? Of het nieuwe pad langs de omtrek van Nederland?Zita schreef:Vandaag de eerste 33 km van een nieuwe wandelroute gelopen. Nu in de trein terug naar de bewoonde wereld, en na urenlang ploeteren door een duingebied heeft zitten wel z'n leuke kanten