Ik ook wel. Zo hebben de kinderen hier ter plaatse jaren 'spelletjesdag' gehad en heet het de afgelopen jaren eindelijk 'sportdag'. Wat het dus ook gewoon is. Maar sport, dat werd niet genoemd. De gruwel.Bourdon16 schreef:Dat vind ik dan wel weer humor..CvdW schreef:Schijnbaar komt het niet in gedachten op dat er ook scholen zijn waar geen musicals worden gehouden, ook niet onder een andere naam.merel schreef:.....
Daarom schreef ik ook ' ik weer niet beter dan dat alle scholen een musical hebben', maar wellicht heet het anders vanwege de associatie met verderfelijke zaken. Ik begrijp uit dit topic dat het zingen met danspasjes in reformatorische kringen zingen met bewegingen heet.
Laatste alinea vind ik niet volwassen overkomen.
Wat doen we vandaag?
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?
Heel vroeger kreeg je op de Pabo De Driestar 'ritmische gymnastiek'. Dat was ook een verhullend taalgebruik voor een soort volksdansen. Tegenwoordig heet het vermoedelijk 'bewegingsonderwijs'.CvdW schreef:Schijnbaar komt het niet in gedachten op dat er ook scholen zijn waar geen musicals worden gehouden, ook niet onder een andere naam.merel schreef:.....
Daarom schreef ik ook ' ik weer niet beter dan dat alle scholen een musical hebben', maar wellicht heet het anders vanwege de associatie met verderfelijke zaken. Ik begrijp uit dit topic dat het zingen met danspasjes in reformatorische kringen zingen met bewegingen heet.
En zo reageerde ik wat wat allergisch op het woord musical. Wij hadden een bonte avond wat vermoedelijk op hetzelfde neerkomt.Zeeuw schreef:Ik ook wel. Zo hebben de kinderen hier ter plaatse jaren 'spelletjesdag' gehad en heet het de afgelopen jaren eindelijk 'sportdag'. Wat het dus ook gewoon is. Maar sport, dat werd niet genoemd. De gruwel.Bourdon16 schreef:Dat vind ik dan wel weer humor..CvdW schreef:Schijnbaar komt het niet in gedachten op dat er ook scholen zijn waar geen musicals worden gehouden, ook niet onder een andere naam.merel schreef:.....
Waarschijnlijk noemen we het geen musical om onze vrienden van de gg niet voor het hoofd te stoten maar als ik de reacties hier zo doorlees hebben die er geen moeite mee..
-
Re: Wat doen we vandaag?
Fijn! Zo dachten er veel meer over, geen boer/trekker/file gezien. Gevolg was dat ik om 6:35 al in Rotterdam stond.Zeeuw schreef:Lekker in het Zeeuwse op kantoor ipv in de randstad ivm aangekondigde protesten.
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Email: jvw850forum@gmail.com
Ja, dat hoorde ik van veel collega's die dan wel op pad gingen.JvW schreef:Fijn! Zo dachten er veel meer over, geen boer/trekker/file gezien. Gevolg was dat ik om 6:35 al in Rotterdam stond.Zeeuw schreef:Lekker in het Zeeuwse op kantoor ipv in de randstad ivm aangekondigde protesten.
Bezoek aan het grootste infrastructurele project van Zeeland.
Ziek zijn...
Gisteravond laat nog naar de huisartsenpost in Almelo. Hevige krampen in de maag. Ben onderzocht,
en kreeg advies om rustig de nacht af te wachten. Als de aanval terug kwam meteen bellen. Tot hiertoe niet weer zo'n heftige kramp gehad, wel misselijk en leeg en naar gevoel, en alles wat ik eet lijkt er door de diarree zo weer uit te gaan... Dat voelt alles best wel benauwd.
Gisteravond laat nog naar de huisartsenpost in Almelo. Hevige krampen in de maag. Ben onderzocht,
en kreeg advies om rustig de nacht af te wachten. Als de aanval terug kwam meteen bellen. Tot hiertoe niet weer zo'n heftige kramp gehad, wel misselijk en leeg en naar gevoel, en alles wat ik eet lijkt er door de diarree zo weer uit te gaan... Dat voelt alles best wel benauwd.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Sluis Terneuzen?Zeeuw schreef:Bezoek aan het grootste infrastructurele project van Zeeland.
Beterschap Dia!-DIA- schreef:Ziek zijn...
Irma Sluis?Ambtenaar schreef:Sluis Terneuzen?Zeeuw schreef:Bezoek aan het grootste infrastructurele project van Zeeland.
Juist. Wat een bouwwerk.Ambtenaar schreef:Sluis Terneuzen?Zeeuw schreef:Bezoek aan het grootste infrastructurele project van Zeeland.
Dank u! ik mag vandaag weer wat beter zijn, hoewel ik nog wel zwak ben, en nog thuis blijf.helma schreef:Beterschap Dia!-DIA- schreef:Ziek zijn...
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- J.C. Philpot
Stoel in beekje, voeten koel en lezen. Wel nog even afkomen van de drang om minstend x bladzijden te moeten lezen van mezelf.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Klinkt als Camping Val d' Or?
Laatst gewijzigd door Christen op 11 jul 2022, 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
Bevalt de camping?J.C. Philpot schreef:Stoel in beekje, voeten koel en lezen. Wel nog even afkomen van de drang om minstend x bladzijden te moeten lezen van mezelf.