Jezelf behoorlijk verzorgen is geen ontkennen dat wij sterfelijk zijn, wat mij betreft.huisman schreef:Is het niet het ontkennen dat wij sterfelijk zijn? Want wij weten, dat, zo ons aardse huis dezes tabernakels gebroken wordt,DDD schreef:Overigens is het verven van je haar mijns inziens niet perse een ontkenning van het ouder worden. Dan zou het gebruik van dagcrème ook een ontkenning van het ouder worden zijn. Het is iets anders om er netjes uit te willen zien, dan dat je je emotioneel verzet tegen de ouderdom.
1) ons aardse huis
Dit is, ons zwak en sterflijk lichaam, hetwelk wij op deze aarde dragen, dat van aarde gemaakt is, en met een tabernakel of hut wordt vergeleken, die men in het reizen lichtelijk opmaakt, en in het vertrekken wederom afbreekt, of laat vervallen. Zie dergelijke Job 4:19; 2 Petr. 1:13,14.
Kleine vreugden
Re: Kleine vreugden
Gelezen in een advertentie voor een auto:
Extra informatie
Verrijdbare linker voorschade, Dakairbag Links stuk, Stoelairbag Links stuk, WOK Melding *Hele mooie en complete auto!!, Kijk voor meer foto's op www.bedrijfsnaam.nl*

Extra informatie
Verrijdbare linker voorschade, Dakairbag Links stuk, Stoelairbag Links stuk, WOK Melding *Hele mooie en complete auto!!, Kijk voor meer foto's op www.bedrijfsnaam.nl*

- Niet meer zo actief -
Dat is een normale uitdrukking bij schade auto's. Het betekent dat je nog kunt rijden met de auto.
Als het niet kan kun je de auto wel verrrijden met een oplegger of zo, maar dan is het toch niet verrijdbare schade.
Als het niet kan kun je de auto wel verrrijden met een oplegger of zo, maar dan is het toch niet verrijdbare schade.
Spitten en niet moe worden.
Daar doel ik niet op...Ezen schreef:Dat is een normale uitdrukking bij schade auto's. Het betekent dat je nog kunt rijden met de auto.
- Niet meer zo actief -
- Dodo
Een grap uitgehaald met mijn dochter.
Ze heeft Duits gestudeerd, en doet en leest dus veel in het Duits. In haar wc staat een kinderboekje, in het Duits, van de mol die wil weten wie er op zijn kop heeft gepoept.
Op de vrijmarkt zag ik pas datzelfde boekje liggen, maar in het Nederlands. Gisteren heb ik ze omgeruild, zonder iets te zeggen. Ik ben heel benieuwd wanneer ze dat merkt.

Ze heeft Duits gestudeerd, en doet en leest dus veel in het Duits. In haar wc staat een kinderboekje, in het Duits, van de mol die wil weten wie er op zijn kop heeft gepoept.
Op de vrijmarkt zag ik pas datzelfde boekje liggen, maar in het Nederlands. Gisteren heb ik ze omgeruild, zonder iets te zeggen. Ik ben heel benieuwd wanneer ze dat merkt.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Dodo
Ingesproken bericht vandaag: Huh, der kleine Maulwurf is Niederländisch geworden?Dodo schreef:Een grap uitgehaald met mijn dochter.
Drie dagen. Ze is scherper dan ik dacht.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
De politie is ook een dierenvriend. Geitje liep midden op straat.

Ze hebben het weer veilig bij de kinderboerderij gebracht.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon

- Bonny
- Contacteer:
Fotogeniek!Mara schreef:De politie is ook een dierenvriend. Geitje liep midden op straat.
The Groom's still waiting at the altar
Fantastisch.Dodo schreef:Ingesproken bericht vandaag: Huh, der kleine Maulwurf is Niederländisch geworden?Dodo schreef:Een grap uitgehaald met mijn dochter.
Drie dagen. Ze is scherper dan ik dacht.

Overigens ook een erg leuk boek. Ooit tijdens mijn spw opleiding dit boek voor gelezen op school.
Een CV ketel.

Dat is een warme vreugde Lassie.Lassie schreef:Een CV ketel.![]()

Heb je wel iemand om het ding te installeren of is dat inmiddels gebeurd?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Daar hebben we een klusjesman voor ;-).
De ketel word nu geplaatst.
De ketel word nu geplaatst.