Welke? De oude vertaling of de herziene?JolandaOudshoorn schreef:De institutie van Calvijncadeautje
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
De nieuwe komt pas in het najaar uit.Afgewezen schreef:Welke? De 'oude' of de 'nieuwe'?JolandaOudshoorn schreef:De institutie van Calvijncadeautje
...als het lukt. Ik hoorde dat de herziener zich een slag in de rondte werkt om het af te krijgen, maar dat het geenszins zeker is dat het lukt.Tiberius schreef:De nieuwe komt pas in het najaar uit.Afgewezen schreef:Welke? De 'oude' of de 'nieuwe'?JolandaOudshoorn schreef:De institutie van Calvijncadeautje
- JolandaOudshoorn
de oude.Afgewezen schreef:Welke? De oude vertaling of de herziene?JolandaOudshoorn schreef:De institutie van Calvijncadeautje
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
twee mooie kledingstukken: 1 van esprit (leuk rokje) en 1 van mexx, samen voor 5 euro
leuke oorbellen voor 4,50
dát is leuk winkelen....

dát is leuk winkelen....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Daar kun je mee thuis komen!MarthaMartha schreef:twee mooie kledingstukken: 1 van esprit (leuk rokje) en 1 van mexx, samen voor 5 euro![]()
dát is leuk winkelen....
Oja? Je weet toch helemaal niet hoe D. daarover denkt.freek schreef:Daar kun je mee thuis komen!MarthaMartha schreef:twee mooie kledingstukken: 1 van esprit (leuk rokje) en 1 van mexx, samen voor 5 euro![]()
dát is leuk winkelen....
- MarthaMartha
jvdg schreef:Oja? Je weet toch helemaal niet hoe D. daarover denkt.freek schreef:Daar kun je mee thuis komen!MarthaMartha schreef:twee mooie kledingstukken: 1 van esprit (leuk rokje) en 1 van mexx, samen voor 5 euro![]()
dát is leuk winkelen....

Misschien was D. mee om de tassen te dragen en de aankopen van (ongevraagd) commentaar te voorzien?jvdg schreef:Oja? Je weet toch helemaal niet hoe D. daarover denkt.freek schreef:Daar kun je mee thuis komen!MarthaMartha schreef:twee mooie kledingstukken: 1 van esprit (leuk rokje) en 1 van mexx, samen voor 5 euro![]()
dát is leuk winkelen....

Nou, als ik de commentaren van D. hierover lees geloof ik niet dat hij zo volgzaam is.Mister schreef:Misschien was D. mee om de tassen te dragen en de aankopen van (ongevraagd) commentaar te voorzien?jvdg schreef:Oja? Je weet toch helemaal niet hoe D. daarover denkt.freek schreef:Daar kun je mee thuis komen!MarthaMartha schreef:twee mooie kledingstukken: 1 van esprit (leuk rokje) en 1 van mexx, samen voor 5 euro![]()
dát is leuk winkelen....

Maar ik acht Martha heel wel in staat om hem af te richten en op sluipende wijze volgzaam te maken.

Enfin, we zullen het afwachten.
(Ook ik heb het verloren)
- Wilma van den Berg
Een hele leuke catalogus 

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- MarthaMartha
jvdg schreef:Nou, als ik de commentaren van D. hierover lees geloof ik niet dat hij zo volgzaam is.Mister schreef:Misschien was D. mee om de tassen te dragen en de aankopen van (ongevraagd) commentaar te voorzien?jvdg schreef:
Oja? Je weet toch helemaal niet hoe D. daarover denkt.![]()
Maar ik acht Martha heel wel in staat om hem af te richten en op sluipende wijze volgzaam te maken.![]()

Nee, hij was er niet bij.
En dat ene tasje heb ik gewoon aan mijn fietsstuur geknoopt

-
Tja de weekhartige onder ons gaan ten onder...... maar ik zal handhaven.jvdg schreef:Nou, als ik de commentaren van D. hierover lees geloof ik niet dat hij zo volgzaam is.Mister schreef:Misschien was D. mee om de tassen te dragen en de aankopen van (ongevraagd) commentaar te voorzien?jvdg schreef:Oja? Je weet toch helemaal niet hoe D. daarover denkt.freek schreef:
Daar kun je mee thuis komen!![]()
Maar ik acht Martha heel wel in staat om hem af te richten en op sluipende wijze volgzaam te maken.![]()
Daarnaast hoefde ik voor deze aankoop niet mee....... bleef onder de bestedingsruimte van 15 euro.
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
Over een jaar zal ik deze stelling nog eens poneren.Democritus schreef:Tja de weekhartige onder ons gaan ten onder...... maar ik zal handhaven.
Daarnaast hoefde ik voor deze aankoop niet mee....... bleef onder de bestedingsruimte van 15 euro.
Ik ben er van overtuigd dat je dan mijn inzicht deelt.
Bluffer

jvdg schreef:Over een jaar zal ik deze stelling nog eens poneren.Democritus schreef:Tja de weekhartige onder ons gaan ten onder...... maar ik zal handhaven.
Ik ben er van overtuigd dat je dan mijn inzicht deelt.
Bluffer![]()

(geloof dat ik hier s eea ga opslaan.. heb ik wat materiaal voor de bruiloft dv)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....