memento schreef:Zware bevalling?Orchidee schreef:3 nieuwe orchidee's

memento schreef:Zware bevalling?Orchidee schreef:3 nieuwe orchidee's
ontzettend leuk!!!!helma schreef:oké; dit is een muis van mij![]()
(ik had de oortjes van snoeppapier willen doen, maar dat evrkochten ze niet bij Hoogvliet)
vlinder schreef:Wat leuk!
(Ik riep hier vanachter de tafel: "O leuk"! Zegt memento: "die snoepmuizen zeker? IK dacht al dat je dat ging zeggen...")
ah, je meldplicht voor vandaag...MarthaMartha schreef:vlinder schreef:Wat leuk!
(Ik riep hier vanachter de tafel: "O leuk"! Zegt memento: "die snoepmuizen zeker? IK dacht al dat je dat ging zeggen...")
Dat geloof ik best Gijs dat er minder op je rekening staat...zulke peperdure schoenen...Gijs83 schreef:1 paar nieuwe van Bommel-schoenen en weer heel minder op mijn betaalrekening...
vlinder schreef:ah, je meldplicht voor vandaag...MarthaMartha schreef:vlinder schreef:Wat leuk!
Vandaag meld ze zich nietMarthaMartha schreef:vlinder schreef:ah, je meldplicht voor vandaag...MarthaMartha schreef:vlinder schreef:Wat leuk!
ibuprofen innemenMariavt schreef:Pijn,pijn en nog es pijn na een ruwe behandeling bij de kaakchirurg gisteren......![]()
henriët schreef:ibuprofen innemenMariavt schreef:Pijn,pijn en nog es pijn na een ruwe behandeling bij de kaakchirurg gisteren......![]()
Sterkte!
Mag ik niet hebben ivm maagbloeding half jaar geleden, k heb andere zware pillen maar de pijn komt er doorheen, k heb een wang als een hamster en mijn hele keel is opgezet van binnen en van buiten. Slikken gaat moeilijk, morgen even naar de tandarts.henriët schreef:ibuprofen innemenMariavt schreef:Pijn,pijn en nog es pijn na een ruwe behandeling bij de kaakchirurg gisteren......![]()
Sterkte!