@ philpot je hebt toch wel een schoon vaatdoekje gebruikt voor jouw baard?

Ik kan je uit ervaring melden dat dat niet over gaat. De mijne wordt maandag 29…J.C. Philpot schreef:Rond de 10 en rond de 40. Maar dochterlief kan wel een potje breken bij mij, dat scheelt.
En nog maar niet nadenken over het komende gesprek met de 2e correctorZita schreef:Examencorrectie. Het is leuk en stom tegelijk. Leuk omdat ik nu kan zien of ze het ècht kunnen. Leuk om te zien hoe drie jaar in rare omstandigheden met ze zwoegen nou echt vruchten afwerpt. Leuk omdat mijn klassen het meestal heel goed doen.
En stom omdat ik vandaag niet uuuuren wil wikken en wegen, priegelen en overleggen, plussen en minnen, maar gewoon lekker met mn hoofd in de wind genieten van een goeie wandeling. Of dat boek lezen. Of eindelijk die tafel schilderen. Of even mn huis goed opruimen. Ik zie nooit zoveel klusjes om me heen als wanneer ik examens moet nakijken. Toch maar gym gaan geven, misschien. Of godsdienst. Of maatschappijleer. Of desnoods Engels, want dan ben je binnen een uurtje wel uitgepriegeld.
Vraag 1 scoort heel goed, en dat ga ik maar eens zien vast te houden.
J.C. Philpot schreef:Baard, poloshirt en vloer schoonvegen met de vaatdoek. Dochterlief gaf me een duwtje terwijl ik van grote hoogte de inhoud van een pak vla in mijn mond goot.
Morgen lekker naar de Den Hertog actiedag.
Haha, dat wisselt enorm. Heb een paar jaar geleden nagekeken voor Sinterklaas. Bij ieder discussiepunt zei hij: 'Ja maar het correctievoorschrift zegt dat het een voorbeeld van een goed antwoord is. In het antwoord van de leerling staat maar de helft van het normantwoord, maar t is niet voor niks een voorbeeld. Het antwoord van mijn leerling is gewoon een ander voorbeeld van een goed antwoord.' 'Ik vind dat u zeurt als u zich aan het correctievoorschrift houdt.'Ararat schreef:En nog maar niet nadenken over het komende gesprek met de 2e correctorZita schreef:Examencorrectie. Het is leuk en stom tegelijk. Leuk omdat ik nu kan zien of ze het ècht kunnen. Leuk om te zien hoe drie jaar in rare omstandigheden met ze zwoegen nou echt vruchten afwerpt. Leuk omdat mijn klassen het meestal heel goed doen.
En stom omdat ik vandaag niet uuuuren wil wikken en wegen, priegelen en overleggen, plussen en minnen, maar gewoon lekker met mn hoofd in de wind genieten van een goeie wandeling. Of dat boek lezen. Of eindelijk die tafel schilderen. Of even mn huis goed opruimen. Ik zie nooit zoveel klusjes om me heen als wanneer ik examens moet nakijken. Toch maar gym gaan geven, misschien. Of godsdienst. Of maatschappijleer. Of desnoods Engels, want dan ben je binnen een uurtje wel uitgepriegeld.
Vraag 1 scoort heel goed, en dat ga ik maar eens zien vast te houden.
Het blijven toch je kinderen hè?Zita schreef:Toch ga ik die gesprekken altijd nog met een soort klotsende oksels in, zelfs na meer dan tien jaar examenklassen.
Mooie dag weer voor de boeg! Wij vandaag een familiedag in en rond Breda.Erik1960 schreef:Zodadelijk op weg voor 30 km Pieterpad.
Mooie dag gewenst!Zeeuw schreef:Mooie dag weer voor de boeg! Wij vandaag een familiedag in en rond Breda.Erik1960 schreef:Zodadelijk op weg voor 30 km Pieterpad.
Welkom in Breda.Zeeuw schreef:Mooie dag weer voor de boeg! Wij vandaag een familiedag in en rond Breda.Erik1960 schreef:Zodadelijk op weg voor 30 km Pieterpad.