Whoeha, wat een drukte lijkt me dat.helma schreef:ik vandaag al 21 pb's heb gehad

Whoeha, wat een drukte lijkt me dat.helma schreef:ik vandaag al 21 pb's heb gehad
ik al 16......helma schreef:ik vandaag al 21 pb's heb gehad
Jullie zitten zeker naar elkaar te pb-enMarthaMartha schreef:ik al 16......helma schreef:ik vandaag al 21 pb's heb gehad
pffffffff
(van drie verschillende mensen)
Tjah, de wijsheid komt met de jaren.helma schreef:hoe raad je het zo
Het is leuker om een vol getal te hebben toch!helma schreef:ik vandaag al 21 pb's heb gehad
sterkte!Rens schreef:........ik langzaamaan bijkom van een compleet krankzinnige week
........ik van de complete stess een week niet gegeten en geslapen heb
........dat ik nu heel veel regel- en schrijfwerk aan het verrichten ben die ábsoluut noodzakelijk zijn
........dat ik telefonisch afhandel wat er telefonisch af te handelen mogelijk is
Veel sterkte met alles Rens!Rens schreef:........ik langzaamaan bijkom van een compleet krankzinnige week
........ik van de complete stess een week niet gegeten en geslapen heb
........dat ik nu heel veel regel- en schrijfwerk aan het verrichten ben die ábsoluut noodzakelijk zijn
........dat ik telefonisch afhandel wat er telefonisch af te handelen mogelijk is
nee.MarthaMartha schreef:oh oh ..... kikkerbilletjes?henriët schreef:ik net terug kom van een exlusief etentje..
Jean: t was super!!!
(alleen t voorgerecht niet.. )
Heeft dat te maken met je positie als forummer van het jaar?helma schreef:ik vandaag al 21 pb's heb gehad
dat kan ook niet anders na je eerlijke postings en ja, daarbij..helma schreef:ik vandaag al 21 pb's heb gehad
Heb je nog een fles van die gerijpte wijn achterover kunnen drukken....henriët schreef:nee.MarthaMartha schreef:oh oh ..... kikkerbilletjes?henriët schreef:ik net terug kom van een exlusief etentje..
ganzenlever
![]()
overigens de rest was heeerlijk,
supergoede wijn, tig jaar gerijpt op eikenhout enz enz enz..
t was wel leuk een keer in zo n chique tent..
wat is dit nou weer voor een foute vraag..Luther schreef:Heb je nog een fles van die gerijpte wijn achterover kunnen drukken....henriët schreef:nee.MarthaMartha schreef:oh oh ..... kikkerbilletjes?henriët schreef:ik net terug kom van een exlusief etentje..
ganzenlever
![]()
overigens de rest was heeerlijk,
supergoede wijn, tig jaar gerijpt op eikenhout enz enz enz..
t was wel leuk een keer in zo n chique tent..