tja, wou vroeg naar bed, maar ik ga nu pas...memento schreef:t Is gezellig

tja, wou vroeg naar bed, maar ik ga nu pas...memento schreef:t Is gezellig
ik snap niet meer hoe het werkt, dus ik haakte idd maar snel af...MarthaMartha schreef:hé driekus, jij bent snel weg....
'k Wou ook eerder, maar ga nu echt.MarthaMartha schreef:tja, wou vroeg naar bed, maar ik ga nu pas...memento schreef:t Is gezellig
Ik dacht dat jij in de chat zat, was je alweer weg. Het is ook laat, ik ga dan ook maar.gertje schreef:Was weer eens ouderwets gezellig
Nee? Dat is toch wel het geval hoorIchtus schreef:Hmmm, wat heb ik heerlijk geslapen.
Heb niet eens het idee iets gemist te hebben
Inderdaad! Echt wel!Mister schreef:Nee? Dat is toch wel het geval hoorIchtus schreef:Hmmm, wat heb ik heerlijk geslapen.
als je erbij geweest was had je kunnen helpen herinneringen ophalen...haaf schreef:Inderdaad! Echt wel!Mister schreef:Nee? Dat is toch wel het geval hoorIchtus schreef:Hmmm, wat heb ik heerlijk geslapen.
Was ouwerwets gezellig incl rolemmers...![]()
Nou inderdaad, kroketjes gebakken, muziekstukken geschreven...Jo-Ann schreef:Wordt de chat hier nog wel eens gebruikt?
Iedere keer als ik er kom, is er niemand![]()
Vroeger was het daar zo af en toe best gezellig, er werden lekkere wijntjes geschonken op de late avond ...
het beste is om in de chat te gaan en te blijven, ook al is er niemand, dan hoor je wel meteen als er nog iemand komt.....TAF schreef:ik zit weer eens te gluren... maar niemand.. misschien een idee om een avond of tijd te prikken...?
ik zal aanstaande maandagavond om 19.00 op de chat loeren.. ik zie wel of er dan wel mensen zijn:)