Ik mis.....
Re: Ik mis.....
Ach....haar aanwezigheid? Of het feit dat je nu zelf de luiers moet verschonen?Ander schreef:de kraamzuster...
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
helaas denk DIA dat wel.Orchidee schreef:-DIA- schreef:Dat kan ik begrijpen. Als hij zou besluiten om niet terug te komen zou het wel een verarming en een verdere uitholling van dit forum zijn. Ik kan daar dus goed inkomen, want de leer der vaderen is altijd een steen des aanstoots geweest.Luther schreef:Zonderling mis ik al een hele tijd!![]()
![]()
U denkt voor ons allen...
Ik ben blij, DIA, dat je de uitleg van de relatie wedergeboorte-rechtvaardigmaking, zoals Zonderling die op RF altijd heeft uitgelegd, rekent onder de leer der vaderen. Ik heb je weleens wat anders horen stellen....-DIA- schreef:Dat kan ik begrijpen. Als hij zou besluiten om niet terug te komen zou het wel een verarming en een verdere uitholling van dit forum zijn. Ik kan daar dus goed inkomen, want de leer der vaderen is altijd een steen des aanstoots geweest.Luther schreef:Zonderling mis ik al een hele tijd!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ander schreef:de kraamzuster...
Was ze zo aardig

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
ik ben er weer 

vechten?helma schreef:ik ben er weer
ik ben er nog steedshelma schreef:ik ben er weer

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
ik heb de modder-strijdbijl weer ter hand genomenAnder schreef:vechten?helma schreef:ik ben er weer

Kijk dan maar uithelma schreef:ik heb de modder-strijdbijl weer ter hand genomenAnder schreef:vechten?helma schreef:ik ben er weer

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- MarthaMartha
helma schreef:ik ben er weer

je jongste zoon kwam al gezellig langs met allerlei verhalen!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
en je bijna jongste dochtertje speelde gezellig met mn zusjeMarthaMartha schreef:helma schreef:ik ben er weer
je jongste zoon kwam al gezellig langs met allerlei verhalen!

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- Katharina van Bora
Heb je een vraag? Stel m gerust, wie weet weet ik (ook) antwoord.Ander schreef:de kraamzuster...
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
dank u, dank u. Maar 't was een prima zuster die veel werk verzette. En dan sta je er na een dag of 7 weer 'alleen' voor. Maar 't gaat goed hoor...Katharina van Bora schreef:Heb je een vraag? Stel m gerust, wie weet weet ik (ook) antwoord.Ander schreef:de kraamzuster...
We vroegen ons alleen af wanneer de kleine op z'n rug mag gaan liggen. Na twee weken? Dat weet je dan vast wel...

Ander, ik begrijp dat jullie een zoon? of dochter? hebben gekregen? heb ik gemist denkAnder schreef:dank u, dank u. Maar 't was een prima zuster die veel werk verzette. En dan sta je er na een dag of 7 weer 'alleen' voor. Maar 't gaat goed hoor...Katharina van Bora schreef:Heb je een vraag? Stel m gerust, wie weet weet ik (ook) antwoord.Ander schreef:de kraamzuster...
We vroegen ons alleen af wanneer de kleine op z'n rug mag gaan liggen. Na twee weken? Dat weet je dan vast wel...

Van harte gefeliciteerd

(en volgens mij mogen ze gewoon op de rug liggen tegenwoordig)