Spreuk van de dag
Re: Spreuk van de dag
"Wie niet sterft voordat hij sterft, zal nooit meer leven als hij sterft!"
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Dankbaarheid is het geheugen van het hart.
Hans Christiaan Andersen
Hans Christiaan Andersen
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- jakobmarin
"Een mens kan nooit volledig tevreden zijn met iets dat minder waard is dan hemzelf"
(Naar ds. W. Teellinck uit Soliloquium, II, 6)
(Naar ds. W. Teellinck uit Soliloquium, II, 6)
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
maandagochtendstond heeft chocolade in de mond
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Katharina van Bora
Had je nog wat over???henriët schreef:maandagochtendstond heeft chocolade in de mond

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
had ja...Katharina van Bora schreef:Had je nog wat over???henriët schreef:maandagochtendstond heeft chocolade in de mond

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Katharina van Bora
henriët schreef:had ja...Katharina van Bora schreef:Had je nog wat over???henriët schreef:maandagochtendstond heeft chocolade in de mond

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Geef wat Gij beveelt en beveel wat Gij wilt. - Augustinus
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
henriët schreef:maandagochtendstond heeft chocolade in de mond

wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
erbarmelijk ...........Katharina van Bora schreef:henriët schreef:had ja...Katharina van Bora schreef:Had je nog wat over???henriët schreef:maandagochtendstond heeft chocolade in de mond
LIJN????

- jakobmarin
als je sterft, groeit de klimop door
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Onze begeerten worden ons vaker door afgunst, dan door behoefte ingegeven.
Jean de Boisson
Jean de Boisson
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Johann Gottfried Walther
Zij die het overdag nogal eens hebben over dat een mens bekeerd moet worden, kunnen 's nachts nogal eens zonder die bekering te bezitten gerust slapen gaan.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
- JolandaOudshoorn
"Begin God terstond te dienen met een volkomen hart en het volkomen hart zal u geschonken worden"
A Murray
A Murray
Ik weet, mijn Verlosser leeft
-
Strijd om in te gaan! Daarna: strijd om aan te gaan.
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)