je komt maarOorspronkelijk gepost door tukkertjeDan kom ik ookOorspronkelijk gepost door Jelle
Daphne komt ook:):D:D
BBQ for 2
'das nieuw' :+:+:+:+Oorspronkelijk gepost door LecramSpreken ze tegenwoordig Nederlands in Oostenrijk?Oorspronkelijk gepost door DaphneIn Wald in Oostenrijk. Bungalow "Op 't Zuijden" huisnummer 139Oorspronkelijk gepost door tukkertjeadres???Oorspronkelijk gepost door Jelle
De datum is zaterdag donderdag 23 februari
:pu:pu:pu:$:$:$
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Oorspronkelijk gepost door LecramSpreken ze tegenwoordig Nederlands in Oostenrijk?Oorspronkelijk gepost door DaphneIn Wald in Oostenrijk. Bungalow "Op 't Zuijden" huisnummer 139Oorspronkelijk gepost door tukkertjeadres???Oorspronkelijk gepost door Jelle
De datum is zaterdag donderdag 23 februari
:pu:pu:pu:$:$:$
Ja in het hoogseizoen wel ja :,:, dan is het daar een Nederlandse enclave.

Helaas 'k mo werken :#Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Wie gaat er mee naar Oostenrijk??? Ik rij.
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
-
-
donderdagavond weg, en dan vrijdag terug???Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door BarryvrouwIk, mits we niet op maandag tot en met donderdagmiddag vertrekken. Dan werk ik.Oorspronkelijk gepost door JelleOorspronkelijk gepost door tukkertje
Wie gaat er mee naar Oostenrijk??? Ik rij.
Maakt mij niet uit
Ik ik, :,:, oh nee, ik zit er dan al :,
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.