Vakantie
Re: Vakantie
Nog 7 nachtjes slapen en 5.5 dagen werken.. Het begint echt te kriebelen hier... 

laatste werkdag! 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
En... waar ga de ge heen? Of wordt het klussen in je woningkje?Marnix schreef:laatste werkdag!

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ga je met pensioen?Marnix schreef:laatste werkdag!

Albion, ik heb geen nieuw woninkje, dat duurt nog een paar maanden hoor

Ik ga vanavond en morgen naar het Flevo-festival. En daarna 2 weken naar Karinthie, Oostenrijk

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Geniet van je vakantie, het is zo om (weet ik uit ervaring)!Marnix schreef:
Albion, ik heb geen nieuw woninkje, dat duurt nog een paar maanden hoor![]()
Ik ga vanavond en morgen naar het Flevo-festival. En daarna 2 weken naar Karinthie, Oostenrijk
Helaas is de onderbreking van mijn vakantie begonnen ...
... en die onderbreking duurt erg lang ...
... en die onderbreking duurt erg lang ...
Hoe minder van den Sabbat in de week, hoe meer van de week in den Sabbat. (I. Ambrosius)
Nog 3.5 dag werken en 5 nachtjes slapen... 

En dan waarschijnlijk nog 15 nachtjes slapen en dan mag je weer aan het werk. En wees blij dat je nog mag en kunt werken, want er lopen er heel wat rond die werkeloos zijn of die het niet kunnen en ziek zijn.Droelie schreef:Nog 3.5 dag werken en 5 nachtjes slapen...

Heb het nou please nog ff niet over die 15 nachtjes...albion schreef:En dan waarschijnlijk nog 15 nachtjes slapen en dan mag je weer aan het werk. En wees blij dat je nog mag en kunt werken, want er lopen er heel wat rond die werkeloos zijn of die het niet kunnen en ziek zijn.Droelie schreef:Nog 3.5 dag werken en 5 nachtjes slapen...

Ik ben ook heel blij dat ik nog werk heb.. Maar af en toe heeft een mens even vakantie nodig...

...maar je spreekt erover, alsof je werk een zeer lange, vervelende onderbreking is van je vakantie...Droelie schreef:Heb het nou please nog ff niet over die 15 nachtjes...albion schreef:En dan waarschijnlijk nog 15 nachtjes slapen en dan mag je weer aan het werk. En wees blij dat je nog mag en kunt werken, want er lopen er heel wat rond die werkeloos zijn of die het niet kunnen en ziek zijn.Droelie schreef:Nog 3.5 dag werken en 5 nachtjes slapen...![]()
![]()
Ik ben ook heel blij dat ik nog werk heb.. Maar af en toe heeft een mens even vakantie nodig...
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Nou, heb idd een btje een rot periode achter de rug op mn werk (en thuis)... En ik heb een collega waar je niet echt van op aan kunt... Alles is misschien, misschien, misschien.... Af en toe redelijk frustrerend... Er zijn collega's die bewondering voor me hebben!Luther schreef:...maar je spreekt erover, alsof je werk een zeer lange, vervelende onderbreking is van je vakantie...Droelie schreef:Heb het nou please nog ff niet over die 15 nachtjes...albion schreef:En dan waarschijnlijk nog 15 nachtjes slapen en dan mag je weer aan het werk. En wees blij dat je nog mag en kunt werken, want er lopen er heel wat rond die werkeloos zijn of die het niet kunnen en ziek zijn.Droelie schreef:Nog 3.5 dag werken en 5 nachtjes slapen...![]()
![]()
Maar misschien moet je dan toch uitzien naar een andere baan?Droelie schreef: Nou, heb idd een btje een rot periode achter de rug op mn werk (en thuis)... En ik heb een collega waar je niet echt van op aan kunt... Alles is misschien, misschien, misschien.... Af en toe redelijk frustrerend... Er zijn collega's die bewondering voor me hebben!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)