Yep. Dat zal het betekenen, hoogstens wat vertraagd bij sommige producten omdat men misschien nog voorraden heeft, die reeds betaalt zijn.henriët schreef:Wat ik me afvraag.. kan dat ook betekenen dat producten die uit Zwitserland geïmporteerd worden duurder worden hier?refo schreef:De Zwitserse Frank staat 20% hoger
Kleine ergernissen [3]
Re: Kleine ergernissen [3]
Wat kopen wij uit Zwitserland ?Wim Anker schreef:Yep. Dat zal het betekenen, hoogstens wat vertraagd bij sommige producten omdat men misschien nog voorraden heeft, die reeds betaalt zijn.henriët schreef:Wat ik me afvraag.. kan dat ook betekenen dat producten die uit Zwitserland geïmporteerd worden duurder worden hier?refo schreef:De Zwitserse Frank staat 20% hoger
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Nestlé (en andere levensmiddelenbedrijven) is Zwitsers, Swatch (en vele andere horlogemerken) is Zwitsers, maar ook chemie en farmacie zijn belangrijk.huisman schreef:Wat kopen wij uit Zwitserland ?Wim Anker schreef:Yep. Dat zal het betekenen, hoogstens wat vertraagd bij sommige producten omdat men misschien nog voorraden heeft, die reeds betaalt zijn.henriët schreef:Wat ik me afvraag.. kan dat ook betekenen dat producten die uit Zwitserland geïmporteerd worden duurder worden hier?refo schreef:De Zwitserse Frank staat 20% hoger
Emmentaler bijvoorbeeldhuisman schreef:Wat kopen wij uit Zwitserland ?Wim Anker schreef:Yep. Dat zal het betekenen, hoogstens wat vertraagd bij sommige producten omdat men misschien nog voorraden heeft, die reeds betaalt zijn.henriët schreef:Wat ik me afvraag.. kan dat ook betekenen dat producten die uit Zwitserland geïmporteerd worden duurder worden hier?refo schreef:De Zwitserse Frank staat 20% hoger

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Vakanties. Zomer en Winter.huisman schreef:Wat kopen wij uit Zwitserland ?Wim Anker schreef:Yep. Dat zal het betekenen, hoogstens wat vertraagd bij sommige producten omdat men misschien nog voorraden heeft, die reeds betaalt zijn.henriët schreef:Wat ik me afvraag.. kan dat ook betekenen dat producten die uit Zwitserland geïmporteerd worden duurder worden hier?refo schreef:De Zwitserse Frank staat 20% hoger
Goed voor de inflatie zal Draghi wel denken.
Ik lees het al...huisman gaat niet failliet door de dure Zwitserse Frank. Weer een zorg minder. 

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Als je een skivakantie hebt geboekt, kan je die extra Franken ook nog wel betalenhenriët schreef:Als je een ski-vakantie hebt geboekt.. je voor een après ski drankje 20% meer moet betalen.Orchidee schreef:Enrefo schreef:De Zwitserse Frank staat 20% hoger
Dus je vakantie is ineens een stuk duurder.

Wij denken niet eens aan een skivakantie of wat voor vakantie dan ook in Zwitserland

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Je moet ook helemaal geen ski-vakanties boeken.Orchidee schreef:Als je een skivakantie hebt geboekt, kan je die extra Franken ook nog wel betalenhenriët schreef:Als je een ski-vakantie hebt geboekt.. je voor een après ski drankje 20% meer moet betalen.Orchidee schreef:Enrefo schreef:De Zwitserse Frank staat 20% hoger
Dus je vakantie is ineens een stuk duurder.![]()
Wij denken niet eens aan een skivakantie of wat voor vakantie dan ook in Zwitserland
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Wie heeft het over skivakanties?
Zie de quote die ik citeer.refo schreef:Wie heeft het over skivakanties?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Precies!Luther schreef: Je moet ook helemaal geen ski-vakanties boeken.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- FlyingEagle
Wrom nie?Luther schreef:Je moet ook helemaal geen ski-vakanties boeken.Orchidee schreef:Als je een skivakantie hebt geboekt, kan je die extra Franken ook nog wel betalenhenriët schreef:Als je een ski-vakantie hebt geboekt.. je voor een après ski drankje 20% meer moet betalen.Orchidee schreef: En
Dus je vakantie is ineens een stuk duurder.![]()
- Dodo
Wintertenen (en het moet nog winter worden!).
Je moet het laten boeken.FlyingEagle schreef:Wrom nie?Luther schreef:Je moet ook helemaal geen ski-vakanties boeken.
- FlyingEagle
*grijnst*