Wat doen we vandaag ? [6]

vlinder

Re: Wat doen we vandaag ? [6]

Bericht door vlinder »

Vandaag heerlijk geslapen. Kom net uit m'n bed en heb een heerlijke pizza veroverd.
Zometeen werken. De rits nachten zit er weer op en als het goed is heb ik tot januari geen nachten meer! :yahoo
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
albion

Bericht door albion »

vlinder schreef:Vandaag heerlijk geslapen. Kom net uit m'n bed en heb een heerlijke pizza veroverd.
Zometeen werken. De rits nachten zit er weer op en als het goed is heb ik tot januari geen nachten meer! :yahoo
veroverd: was het een zwaar gevecht??? :nananere
of verorberd?? :huhu
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
vlinder

Bericht door vlinder »

albion schreef:
vlinder schreef:Vandaag heerlijk geslapen. Kom net uit m'n bed en heb een heerlijke pizza veroverd.
veroverd: was het een zwaar gevecht??? :nananere
of verorberd?? :huhu
:haha :haha Het was een makkie, ik heb gewonnen en de pizza kan het niet meer navertellen.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

straks bidgroep, daarna een vlindercake bakken, vanmiddag het kinderfeestje van ons prinsesje!
morgen verjaardagsbezoek van een vriendinnetje die op dezelfde dag jarig was, mijn moeder ophalen en daarna naar Gouda voor de kerkdienst van het huwelijk! Dan snel eten en 's avonds de receptie. (op weg daar naar toe eerst mijn moeder nog thuis brengen, maar die woont gelukkig dichtbij de locatie) Wie ga ik morgenavond ook zien??????
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Lassie

Bericht door Lassie »

je gaat mij zowieso zien in de trouwdienst, s'avonds ook in OW (maar dan in gezelschap met mijn man).
Lassie

Bericht door Lassie »

Was ophangen.
Eten klaar maken.
Kantoor schoonmaken.
Werken van 3-5 (excl. reistijd)
Voor ik ga werken nog even voor kleding kijken.
Post sorteren.
Marnix

Bericht door Marnix »

Gisteren weer marriage course gehad. De eerste avond ging over het fundament van het huwelijk en communicatie, gisteren ging het over omgaan met verschillen, conflicten, en over seks.

Wel weer een heel goede avond.

Vandaag uit mijn werk weer naar het nieuwe huis en een mooie vloer voor in de woonkamer uitzoeken. Morgen gaan we dan met de woonkamer beginnen, daar hebben we tot volgende week zaterdag voor, dan wordt de vloer gelegd... en de week daarop komt de nieuwe bank... (alles als God ons het leven en gezondheid geeft)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
JolandaOudshoorn

Lassie schreef:je gaat mij zowieso zien in de trouwdienst, s'avonds ook in OW (maar dan in gezelschap met mijn man).
Leuk!! Kan ik jou en je man eens in real-life zien. Mijn man gaat niet mee, dus ik kom alleen. Maar aangezien de aanstaande van D uit GA komt, zal ik vast wel wat bekenden zien :super
vlinder

Bericht door vlinder »

JolandaOudshoorn schreef:
Lassie schreef:je gaat mij zowieso zien in de trouwdienst, s'avonds ook in OW (maar dan in gezelschap met mijn man).
Leuk!! Kan ik jou en je man eens in real-life zien. Mijn man gaat niet mee, dus ik kom alleen. Maar aangezien de aanstaande van D uit GA komt, zal ik vast wel wat bekenden zien :super
Mij niet helaas. Ik was vast van plan te gaan, maar ik ben verhinderd... :cry
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

de tuin modereren (snoei en knip-knap, je weet wel).
[achtergrondinfo: reeds enige maanden hing een ruim drie meter hoge struik die tegen de muur hoorde te groeien los van de muur, hetgeen er zeer armzalig uitzag. Iedereen die we probeerden te charteren om 'm af te zagen of vast te zetten, keek eens naar de stekels, en zei: die prikt. En moest dringend weg.]
Goed, ik sliep vanmorgen een beetje uit, incasseerde een tegenslag en dacht: ik word vast vrolijk als ik in de zon ga zijn. Maar ja, zomaar in de zon zitten terwijl je moet studeren of iets anders nuttigs doen, is ook zo wat. Dus ik stelde ma voor: zal ik gaan buitenspelen en de ramen zemen? Dat vond ma wel een goed idee, maar dat ene raam moest ik maar overslaan, want daar hing die struik zo gek voor. O ja. Afreageren en alle lakse mannen aftroeven leek me wel wat, dus in no time lag ik onder die struik te zagen. Botte zaag. Snikheet. Handen en armen vol krassen. Ja, die struik prikt. Na een halfuurtje kon ik de struik naar de composthoop slepen. Toen kwam ma met een onschuldig gezicht vertellen dat ze wel aan iemand anders zou vragen om struik 2 af te zagen, want het zag er zo wel een beetje raar uit met nog maar 1 struik. Prima hoor. En met de botte zaag was struik 2 in drie kwartier weg. En nu zie ik af en toe een onschuldige blik van ma naar de ramen gaan, want die zijn nog niet gezeemd. Kortom: ik voorzie een actieve voortzetting van de dag.
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Marnix schreef:Gisteren weer marriage course gehad. De eerste avond ging over het fundament van het huwelijk en communicatie, gisteren ging het over omgaan met verschillen, conflicten, en over seks.

Wel weer een heel goede avond.

Vandaag uit mijn werk weer naar het nieuwe huis en een mooie vloer voor in de woonkamer uitzoeken. Morgen gaan we dan met de woonkamer beginnen, daar hebben we tot volgende week zaterdag voor, dan wordt de vloer gelegd... en de week daarop komt de nieuwe bank... (alles als God ons het leven en gezondheid geeft)
:humhihi (je bent geweldig!!!)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
judith

Bericht door judith »

Naar school geweest. Proeftoetsgehad. Ging beter dan ik had gedacht. Omgangskunde gehad - daar rollenspellen gedaan. Ik heb even voor kind gespeeld :hum
En verder nog een zelfstandiguurtje. En een heerlijk fiets uurtje naar huis, met dit weer.
Helaas hoofdpijn - maar vanavond nog even fluitles, en daarna.... plat...denk ik, of even nog naar buiten.
Ik zie wel. :jongle
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
henriët

Bericht door henriët »

Vandaag een dagje Apeldoorn, leuk winkelen daar zeg! Niet dat we dat alleen gedaan hebben hoor.
Had vanavond een vergadering op Flakke, maar om 7 uur stond ik nog in de file bij Utrecht, dus heb ik helaas moeten afbellen, voelt wel vervelend, maar ja, overmacht.

Toen kwamen we langs Gouda, en bedachten we dat het koopavond was, dus daar nog even naar toegegaan.

gezellig zo n dagje :)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
JolandaOudshoorn

Naar de bruiloft gaan :yahoo
Ik wens Dirk en Daphne een geweldige dag toe :fleur
Lassie

Bericht door Lassie »

Straks nog even post weg lopen.
Dan snel nog even wat boodschappen doen
Douchen en me opmaken
Met de trein (hopen dat ze normaal rijden) naar de kerk in...
Dan met de trein naar Zwijndrecht
Met m'n man ergens een hapje eten.
Vanavond D&D feliciteren onder genot van een hapje en drankje?
Gesloten