Wist je dat . . . [10]
Re: Wist je dat . . . [10]
nou...voor sommige mensen zou zoiets wel handig zijn

- monique
hmmmmhenriët schreef:monique schreef:nou goed nieuws toch dat ik minder stuur dat betekent dat ik erg veel bezig ben op schoolGijs83 schreef:...ik de verslavingsthermometer weer heb bijgwerkt?
...ik dat gisterenmorgen gepeild heb?
...ik dat nu even uitgwerkt heb?
...de volgende forummers de afgelopen relatief meer berichten hebben achtergelaten: Albion(+8%), fluitje(+13%), Jongere(+8%), freek(+8%) en Zita(+21%)
...ik de volgende forummers vanaf deze maand in mijn lijstje heb opgenomen: speranza, artistiek, Erasmiaan, Christiaan, Lapressa, Marco, edele strijdster, mayflower, Luther en MariaW?
...de volgende personen(nog steeds) de constante factoren zijn op het forum: Marnix, Wilma v/d Berg, Memento, Gian, Wim, Tukkertje, Gabriëlle en Margriet?
...de volgende personen relatief een stuk minder berichten hebben achtergelaten: -DIA-(-16%), Monique(-10%), hmprff(-11%)
...de top 10 meeste posters er voor deze maand als volgt uitziet?
1.MarthaMartha
2.Rens
3.jvdg
4.speranza(nieuweling)
5.Tiberius
6.Marnix
7.Henriët
8.Albion
9.Afgewezen
10.Gijs83
en met mn vriend![]()
oh oh
die moni.. je bent grappig!

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
helma schreef:nou...voor sommige mensen zou zoiets wel handig zijn

ziet r uit als kliktime

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
...dat ik een voedselweb moet maken, de paarden staan centraal( wilde paarden) En dat ik dr geen één kleinbeetje informatie over vind. Kunnen jullie msischien helpe?

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
judith schreef:...dat ik een voedselweb moet maken, de paarden staan centraal( wilde paarden) En dat ik dr geen één kleinbeetje informatie over vind. Kunnen jullie msischien helpe?
![]()

misschien zie je iets bij mongolië wilde paarden (via google)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Wil je nog een site? Wat denk je van deze?judith schreef:...dat ik een voedselweb moet maken, de paarden staan centraal( wilde paarden) En dat ik dr geen één kleinbeetje informatie over vind. Kunnen jullie msischien helpe?
![]()
Ook gevonden via google. (wilde paarden voedsel)
etc. etc. etc.Wilde paarden schreef: Op deze website wordt er veel gerefereerd aan wilde paarden. Maar, wat zijn die wilde paarden nou eigenlijk, en in hoeverre zijn ze vergelijkbaar met onze gedomesticeerde paarden? We hebben veel informatie opgezocht, en zijn zelf een kijkje gaan nemen in Nevada (USA) waar volop wilde paarden leven...
Wild of verwilderd?
Onderzoek
Leefwijze
Voeding
Hoeven
Wild of verwilderd?
In tegenstelling tot wat velen denken: Wilde paarden zijn geen apart ras. Echte wilde paarden bestaan eigenlijk niet meer; de paarden die in de vrije natuur leven zijn afstammelingen van gedomesticeerde paarden, paarden die de laatste paar honderd jaar zijn vrijgelaten en ontsnapt uit gevangenschap. Deze paarden zijn dan ook representatief voor onze gedomesticeerde paarden; het
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Zal kijken. Bedanktalbion schreef:judith schreef:...dat ik een voedselweb moet maken, de paarden staan centraal( wilde paarden) En dat ik dr geen één kleinbeetje informatie over vind. Kunnen jullie msischien helpe?
![]()
misschien zie je iets bij mongolië wilde paarden (via google)

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Uuuh, wel een realistische meter graaghenriët schreef:nu ja, dan kunnen we dat hier gewoon wel maken toch helma..helma schreef:gelukkig is er geen chat-meterIchtus schreef:Ik weer opgelucht adem kan halen na het lezen van de verslavingsthermometer
![]()
![]()
jij bent goed in plaatjes neerpoten hier..
heb je niet een of andere meter..
en zet vissie bovenaan![]()
![]()

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
- MarthaMartha
dat waren de leukste....Tiberius schreef:En dan telt Gijs nog niet eens de berichten in de prullenbak mee.MarthaMartha schreef:sta ik op 1????????????Gijs83 schreef:...ik de verslavingsthermometer weer heb bijgwerkt?
...de volgende forummers de afgelopen relatief meer berichten hebben achtergelaten: Albion(+8%), fluitje(+13%), Jongere(+8%), freek(+8%) en Zita(+21%)
...ik de volgende forummers vanaf deze maand in mijn lijstje heb opgenomen: speranza, artistiek, Erasmiaan, Christiaan, Lapressa, Marco, edele strijdster, mayflower, Luther en MariaW?
...de volgende personen(nog steeds) de constante factoren zijn op het forum: Marnix, Wilma v/d Berg, Memento, Gian, Wim, Tukkertje, Gabriëlle en Margriet?
...de volgende personen relatief een stuk minder berichten hebben achtergelaten: -DIA-(-16%), Monique(-10%), hmprff(-11%)
1.MarthaMartha
2.Rens
3.jvdg
4.speranza(nieuweling)
5.Tiberius
6.Marnix
7.Henriët
8.Albion
9.Afgewezen
10.Gijs83
dacht toch echt dat ik minder tijd had voor refoforum de laatste tijd....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
... ik dinsdag een knak had in mijn voet
.... ik vandaag toch maar naar de huisarts geweest ben, want mijn voet is heel vreemd blauw.
... ik meteen door kon voor een foto.
... ik heel blij ben dat er niets gebroken is, maar de pijn daarmee niet weg is
... ik zo toch lekker ga zwemmen
.... ik vandaag toch maar naar de huisarts geweest ben, want mijn voet is heel vreemd blauw.
... ik meteen door kon voor een foto.
... ik heel blij ben dat er niets gebroken is, maar de pijn daarmee niet weg is

... ik zo toch lekker ga zwemmen

- monique
dat mn vriend een hele leuke slideshow heeft gemaakt op zn hyves en mij op de achtergrond heeft geplaatst en mij een paar keer getikt heeft en na heel veel meer aaaah er zit wel een heel mooi lief liedje bij die slideshow (show met onze fotos) http://albertboy.hyves.nl/widget/73746577/wij/LBvi/
groetjesss
groetjesss
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
Nee hoor je staat er keurig in! Je bent met 5% gestegen. Dat viel net even buiten de categorie harde stijgers!Mister schreef:@ Gijs: ik val buiten de verslavingsthermometer?
heel erg leuk monique!!!!monique schreef:dat mn vriend een hele leuke slideshow heeft gemaakt op zn hyves en mij op de achtergrond heeft geplaatst en mij een paar keer getikt heeft en na heel veel meer aaaah er zit wel een heel mooi lief liedje bij die slideshow (show met onze fotos) http://albertboy.hyves.nl/widget/73746577/wij/LBvi/
groetjesss
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Waar is die thermometer te zien??? ff nieuwe tpoic van maken dan??Gijs83 schreef:...ik de verslavingsthermometer weer heb bijgwerkt?
1.MarthaMartha
2.Rens
3.jvdg
4.speranza(nieuweling)
5.Tiberius
6.Marnix
7.Henriët
8.Albion
9.Afgewezen
10.Gijs83
- MarthaMartha
hebben ze van die super leuke kettingen enzo....helma schreef:Aniza schreef:Er een Winkeltje Bollebijt bestaat dat vanalles verkoopt voor het goede doel?Helma schreef:http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... =Bollebijt
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!