Heh??Hendrikus schreef:Dat gevoel komt regelmatig terug als er weer iemand dreigt zich terug te trekken, waarvan je weet dat het niet lang zal duren of hij is er weer...jvdg schreef:Me too.....vlinder schreef:Dat gevoel had ik vorige week ook ja....raar hè?Mister schreef:Rens.
Dat is niet raar.
Een soort van heimwee.
Ik mis.....
Re: Ik mis.....
Hendrikus bedoelt dit ongetwijfeld goed, maar deze woorden zijn in deze context wat ongelukkig gekozen. Het ging nl. over Rens.freek schreef:Heh??Hendrikus schreef:Dat gevoel komt regelmatig terug als er weer iemand dreigt zich terug te trekken, waarvan je weet dat het niet lang zal duren of hij is er weer...
Terwijl 50plussers een schat van ervaring meenemen.vlinder schreef:Nopz. Mijn vader is 30 jaar in dienst. Kreeg een brief dat over een jaar het gebouw waar hij nu werkt niet eens meer bestaat. Hij mag voor veel minder salaris ergens anders gaan solliciteren of een andere baan zoeken. Wie neemt nog iemand aan van 50+? Je hebt veel minder kansen op de arbeidsmarkt.Orchidee schreef:Dat is zeker te hopen...het ziet er voor veel postbode's niet zo rooskleurig uithuisman schreef:
Ik stem op de postbode.. (hoop dat hij zijn baan mag houden..........)
Schande ! Alleen jong en snel tellen mee geloof ik.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Nee ik denk dat jullie het anders begrijpen dan Henrikus het bedoelt. M.i. bedoelt hij dat er op dit moment iemand aangaf misschien te stoppen, of juist toch maar niet. Rens zei dit ook vaak en zo kan de associatie ontstaan. Ik zie niet hoe Hendrikus zijn woorden onzorgvuldig heeft gekozen.eilander schreef:Hendrikus bedoelt dit ongetwijfeld goed, maar deze woorden zijn in deze context wat ongelukkig gekozen. Het ging nl. over Rens.freek schreef:Heh??Hendrikus schreef:Dat gevoel komt regelmatig terug als er weer iemand dreigt zich terug te trekken, waarvan je weet dat het niet lang zal duren of hij is er weer...
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Juist, jij snapt 'm. Maar evengoed excuus voor degenen die het verkeerd opvatten en zich daaraan stoorden dan wel zich daarover verbaasden. Zo was 't niet bedoeld.vlinder schreef:Nee ik denk dat jullie het anders begrijpen dan Henrikus het bedoelt. M.i. bedoelt hij dat er op dit moment iemand aangaf misschien te stoppen, of juist toch maar niet. Rens zei dit ook vaak en zo kan de associatie ontstaan. Ik zie niet hoe Hendrikus zijn woorden onzorgvuldig heeft gekozen.eilander schreef:Hendrikus bedoelt dit ongetwijfeld goed, maar deze woorden zijn in deze context wat ongelukkig gekozen. Het ging nl. over Rens.freek schreef:Heh??Hendrikus schreef:Dat gevoel komt regelmatig terug als er weer iemand dreigt zich terug te trekken, waarvan je weet dat het niet lang zal duren of hij is er weer...
~~Soli Deo Gloria~~
Dit concludeer ik nadat ik de verslavingsthermometer heb bijgwerkt(ik moet de top 20 nog even maken!)
-Helma(met vakantie?)
-Bert Mulder(met vakantie?) beiden sinds za 3 juli hier niet geweest.
-Zonderling
-vogeltje
-Helma(met vakantie?)
-Bert Mulder(met vakantie?) beiden sinds za 3 juli hier niet geweest.
-Zonderling
-vogeltje
Jolanda, maar die is vast op vakantie
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Zonderling mis ik al een hele tijd!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
en vogeltje is ook al lang geleden weggevlogen...Luther schreef:Zonderling mis ik al een hele tijd!
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Jammer toch...huisman schreef:en vogeltje is ook al lang geleden weggevlogen...Luther schreef:Zonderling mis ik al een hele tijd!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Vogeltje is toch de andere nick van Orchidee?Orchidee schreef:Jammer toch...huisman schreef:en vogeltje is ook al lang geleden weggevlogen...Luther schreef:Zonderling mis ik al een hele tijd!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Luther schreef:Vogeltje is toch de andere nick van Orchidee?Orchidee schreef:Jammer toch...huisman schreef:en vogeltje is ook al lang geleden weggevlogen...Luther schreef:Zonderling mis ik al een hele tijd!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dat kan ik begrijpen. Als hij zou besluiten om niet terug te komen zou het wel een verarming en een verdere uitholling van dit forum zijn. Ik kan daar dus goed inkomen, want de leer der vaderen is altijd een steen des aanstoots geweest.Luther schreef:Zonderling mis ik al een hele tijd!
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
-DIA- schreef:Dat kan ik begrijpen. Als hij zou besluiten om niet terug te komen zou het wel een verarming en een verdere uitholling van dit forum zijn. Ik kan daar dus goed inkomen, want de leer der vaderen is altijd een steen des aanstoots geweest.Luther schreef:Zonderling mis ik al een hele tijd!

-DIA- schreef:Dat kan ik begrijpen. Als hij zou besluiten om niet terug te komen zou het wel een verarming en een verdere uitholling van dit forum zijn. Ik kan daar dus goed inkomen, want de leer der vaderen is altijd een steen des aanstoots geweest.Luther schreef:Zonderling mis ik al een hele tijd!