Hendrikus schreef:maar goed dat je ze niet allemaal hoeft uit te nodigen voor de brulleftMarthaMartha schreef:mijn naam nu: 10.429 met 101 in mijn woonplaats.
toekomstige naam: 10.098
allebei bere-bekend dus...
Deze is echt leuk...
- MarthaMartha

Re: Deze is echt leuk...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Fout! Dit wordt wel eens gedacht, maar De Jong komt meer voor...vlinder schreef:Niemand hier die Jansen heet? Lijkt mij de grootste familienaam:
Ruim 75.600. Overal in heel nederland.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him." 
						- Oude-Waarheid

En wat zou je zeggen van de GrootMarnix schreef:Fout! Dit wordt wel eens gedacht, maar De Jong komt meer voor...vlinder schreef:Niemand hier die Jansen heet? Lijkt mij de grootste familienaam:
- MarthaMartha

37.098 da's toch wel minder dan Jansen...Oude-Waarheid schreef:En wat zou je zeggen van de GrootMarnix schreef:Fout! Dit wordt wel eens gedacht, maar De Jong komt meer voor...vlinder schreef:Niemand hier die Jansen heet? Lijkt mij de grootste familienaam:
Maar Janssen en Jansen vormen samen veruit de grootste groep. (Ik bedoel niet die 2 loosers uit Kuifje).
Er zijn ook nog mensen die Janse heten, of Jansse. Dan is de groep nog groter.

--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
						Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
MarthaMartha schreef:37.098 da's toch wel minder dan Jansen...Oude-Waarheid schreef:En wat zou je zeggen van de GrootMarnix schreef:Fout! Dit wordt wel eens gedacht, maar De Jong komt meer voor...vlinder schreef:Niemand hier die Jansen heet? Lijkt mij de grootste familienaam:
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Ja ach... maar we hebben het over specifieke namen.refo schreef:Maar Janssen en Jansen vormen samen veruit de grootste groep. (Ik bedoel niet die 2 loosers uit Kuifje).
Anders heb je wel gelijk:
Jansen: 75.699
Janssen: 55.394
Janse: 3.910
Jansse: 100
De Jong: 86.534
De Jonge: 14.374
De Jongh: 5.469
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him." 
						- Oude-Waarheid

37.098 da's toch wel minder dan Jansen...[/quote]

[/quote]
En ik maar denken dat Hugo meer nazaten had dus niet

En ik maar denken dat Hugo meer nazaten had dus niet
- MarthaMartha

ach ja, je wordt er in elk geval wat unieker van....Oude-Waarheid schreef:MarthaMartha schreef:37.098 da's toch wel minder dan Jansen...![]()
![]()
En ik maar denken dat Hugo meer nazaten had dus niet![]()
mijn vaders achternaam was in 1947 10.000 en nog wat, maar nu is het 15.700 en zoveel. Dus toch ook een vrij bekende naam. 

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
						- Bert Mulder
 - Contacteer:

37,250 Mulders in NL...
en maar 307 Linkers... mijn schoonouders...

en maar 307 Linkers... mijn schoonouders...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
13.965 personen met mijn achternaam.
Slecht 13 in mijn woonplaats (waarvan 7 bij mij thuis)
Maar ergens in de Flevopolder is het helemaal zwart gekleurd, zoveel.

Slecht 13 in mijn woonplaats (waarvan 7 bij mij thuis)
Maar ergens in de Flevopolder is het helemaal zwart gekleurd, zoveel.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
3362 in heel Nederland; 32 in mijn woonplaats.

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Hoeveel Luthers zou Dld nog kennen?Luther schreef:3362 in heel Nederland; 32 in mijn woonplaats.
Mijn achternaam 39 x in heel het land (in 1947 waren het er maar 6). Ben de enige in mn woonplaats. Sterker nog, de enige in de provincie waar ik woon.

Laatst gewijzigd door Kislev op 05 dec 2009, 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.