Die 2e week is dus eigenlijk geen vakantie!albion schreef:Dat het eind van de vakantie alweer in zicht komt (nog 3 weken).
1 week logé
1 week voorbereiden school (echt van 's morgens vroeg tot 's avonds laat)
1 week om goed uit te rusten voordat we weer naar school mogen.
Vakantie
Re: Vakantie
Gijs83 schreef:Die 2e week is dus eigenlijk geen vakantie!albion schreef:Dat het eind van de vakantie alweer in zicht komt (nog 3 weken).
1 week logé
Niet wat betreft vrije tijd, maar het is wel ontspannend werken want ik heb alle tijd, niemand thuis ('Jan' is naar Denemarken dan en de logé's zijn naar huis)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ik wil maar zeggen: leraren hebben vaak veel vrije tijd zeggen ze, maar je moet dit soort dingen er wel afrekenen, dus geen vakantie eigenlijk.albion schreef:Gijs83 schreef:Die 2e week is dus eigenlijk geen vakantie!albion schreef:Dat het eind van de vakantie alweer in zicht komt (nog 3 weken).
1 week logé
Niet wat betreft vrije tijd, maar het is wel ontspannend werken want ik heb alle tijd, niemand thuis ('Jan' is naar Denemarken dan en de logé's zijn naar huis)
nog 5.5 dag werken en nog 8 nachtjes slapen 

Als je het zo bekijktGijs83 schreef:Ik wil maar zeggen: leraren hebben vaak veel vrije tijd zeggen ze, maar je moet dit soort dingen er wel afrekenen, dus geen vakantie eigenlijk.albion schreef:Gijs83 schreef:Die 2e week is dus eigenlijk geen vakantie!albion schreef:Dat het eind van de vakantie alweer in zicht komt (nog 3 weken).
1 week logé

- MarthaMartha
wha.... nog 5 nachtjes, dan hopen we te gaan ...
maar het zit helemaal niet in mijn hoofd, want ik ben volop met de bijbelweek bezig...
maar het zit helemaal niet in mijn hoofd, want ik ben volop met de bijbelweek bezig...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Met wie ga je er op uit?MarthaMartha schreef:wha.... nog 5 nachtjes, dan hopen we te gaan ...
wat een vraag....Gijs83 schreef:Met wie ga je er op uit?MarthaMartha schreef:wha.... nog 5 nachtjes, dan hopen we te gaan ...

~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
1 keer raden...Gijs83 schreef:Met wie ga je er op uit?MarthaMartha schreef:wha.... nog 5 nachtjes, dan hopen we te gaan ...

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
uhmmm.....MarthaMartha schreef:1 keer raden...Gijs83 schreef:Met wie ga je er op uit?MarthaMartha schreef:wha.... nog 5 nachtjes, dan hopen we te gaan ...

Toch niet samen, hè?MarthaMartha schreef:1 keer raden...Gijs83 schreef:Met wie ga je er op uit?MarthaMartha schreef:wha.... nog 5 nachtjes, dan hopen we te gaan ...
Want dat hoor nie.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
-
Wat!!! ga jij op vakantie met wie???MarthaMartha schreef:1 keer raden...Gijs83 schreef:Met wie ga je er op uit?MarthaMartha schreef:wha.... nog 5 nachtjes, dan hopen we te gaan ...

Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
Democritus schreef:Wat!!! ga jij op vakantie met wie???MarthaMartha schreef:1 keer raden...Gijs83 schreef:Met wie ga je er op uit?MarthaMartha schreef:wha.... nog 5 nachtjes, dan hopen we te gaan ...

We komen er vast nog wel achterjvdg schreef:Democritus schreef:
Wat!!! ga jij op vakantie met wie???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Lees de reacties nog eens na van jvdg.. (vermoed ik)Gijs83 schreef:We komen er vast nog wel achterjvdg schreef:Democritus schreef:
Wat!!! ga jij op vakantie met wie???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

het is dus duidelijk a.s. zaterdag gaan