Eens, iemand die ik zeer graag mag horen.Ad Anker schreef:Het is een niet te volgen vrijbuiter met een zuivere prediking.Erskinees schreef:Lees zojuist op de website van het RD dat ds. K. Veldman en ds. M. Veldman (pas toegelaten in 5 maart 2020) het lidmaatschap van de HHK weer hebben opgezegd. Hoeveel groepjes en afscheidingen heeft ds. K. Veldman eigenlijk veroorzaakt?
Ontwikkelingen HHK
Re: Ontwikkelingen HHK
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Het was niet 'zgn' Zita maar inderdaad geplaatst door degene wiens naam er bij stond.Zita schreef:Alhier een zgn 'insiderbericht' en de reacties daarop geknipt.
Dit bericht teruggeplaatst. Graag on topic en inhoudelijk reageren, ook hier.
klaasvdzwaag schreef:Kreeg net van een insider aldaar door:
Verreweg de meerderheid van de gemeente Springford wilde dat Meine beroepen werd…..maar de kerkenraad heeft haar recht op de uiteindelijke beslissing gebruikt en de meerderheid van de gemeente gepasseerd …en vervolgens Mulder beroepen…dat zette kwaad bloed en daardoor verloopt de zaak.. richting Ingersoll……
Verder: Ingersoll ligt inderdaad wél buiten het Refo-gebied (lager niveau.. veel paupers )….is duidelijk niet interessant voor Refo’s …die gaan meer richting Tillsonburg en zuidelijk ..richting de lake.. verhuizen nu er zoveel komen…dat de huizen direct rond Norwich te duur worden...
Als de HHK kerkorde toegepast wordt, dan is er helemaal geen sprake van een tweetal. Dus het praten over meerderheid en minderheid is dan vooral gebaseerd op eigen voorkeuren en niet op een betrouwbare en controleerbare stemming. Erg jammer voor de gemeente ter plaatse.
Ad, de reakties waren inhoudelijk en on topic. Er waren alleen wat opmerkingen over dat deze nieuwe RF poster misschien een troll was.Ad Anker schreef:Dit bericht teruggeplaatst. Graag on topic en inhoudelijk reageren, ook hier.
Verreweg de meerderheid van de gemeente Springford wilde dat Meine beroepen werd…..maar de kerkenraad heeft haar recht op de uiteindelijke beslissing gebruikt en de meerderheid van de gemeente gepasseerd …en vervolgens Mulder beroepen…dat zette kwaad bloed en daardoor verloopt de zaak.. richting Ingersoll……
Verder: Ingersoll ligt inderdaad wél buiten het Refo-gebied (lager niveau.. veel paupers )….is duidelijk niet interessant voor Refo’s …die gaan meer richting Tillsonburg en zuidelijk ..richting de lake.. verhuizen nu er zoveel komen…dat de huizen direct rond Norwich te duur worden...
Ik heb ook niet anders dan inhoudelijk gereageerd, mijns inziens.
Now it is trolling by proxygallio schreef:Ad, de reakties waren inhoudelijk en on topic. Er waren alleen wat opmerkingen over dat deze nieuwe RF poster misschien een troll was.Ad Anker schreef:Dit bericht teruggeplaatst. Graag on topic en inhoudelijk reageren, ook hier.

No question for me who the insider source is.KDD schreef:Now it is trolling by proxygallio schreef:Ad, de reakties waren inhoudelijk en on topic. Er waren alleen wat opmerkingen over dat deze nieuwe RF poster misschien een troll was.Ad Anker schreef:Dit bericht teruggeplaatst. Graag on topic en inhoudelijk reageren, ook hier.
Je ziet ook de rook er vanaf komen?gallio schreef:No question for me who the insider source is.KDD schreef:Now it is trolling by proxygallio schreef:Ad, de reakties waren inhoudelijk en on topic. Er waren alleen wat opmerkingen over dat deze nieuwe RF poster misschien een troll was.Ad Anker schreef:Dit bericht teruggeplaatst. Graag on topic en inhoudelijk reageren, ook hier.
!!Dit bericht teruggeplaatst. Graag on topic en inhoudelijk reageren, ook hier.
- Ora et labora
Ds K veldman heeft al heel wat moeten mee maken in zijn leven.pierre27 schreef:Eens, iemand die ik zeer graag mag horen.Ad Anker schreef:Het is een niet te volgen vrijbuiter met een zuivere prediking.Erskinees schreef:Lees zojuist op de website van het RD dat ds. K. Veldman en ds. M. Veldman (pas toegelaten in 5 maart 2020) het lidmaatschap van de HHK weer hebben opgezegd. Hoeveel groepjes en afscheidingen heeft ds. K. Veldman eigenlijk veroorzaakt?
Maar zijn prediking is zuiver. Diepe respect voor die geroepen dienaar.
We live just like a day in this world... It is better to be whit our Lord then enywhere else.
De gemeente Springford heeft ook al heel wat mee moeten maken. Respect voor de leden die de gemeente trouw gebleven zijn door al de ups en downs!Ora et labora schreef:
Ds K veldman heeft al heel wat moeten mee maken in zijn leven.
Zuivere prediking of geroepen dienaar betekent niet hetzelfde als 'zonder zonde'. Ds Veldman is door de Heere als middel gebruikt om mij heel veel jaren geleden stil te zetten. Dat geeft een bijzondere band, maar tegelijk heb ik in de loop van de jaren ook een aantal zaken gezien die blijk geven eigen keuzes en eigen wegen.Ora et labora schreef:Ds K veldman heeft al heel wat moeten mee maken in zijn leven.pierre27 schreef:Eens, iemand die ik zeer graag mag horen.Ad Anker schreef:Het is een niet te volgen vrijbuiter met een zuivere prediking.Erskinees schreef:Lees zojuist op de website van het RD dat ds. K. Veldman en ds. M. Veldman (pas toegelaten in 5 maart 2020) het lidmaatschap van de HHK weer hebben opgezegd. Hoeveel groepjes en afscheidingen heeft ds. K. Veldman eigenlijk veroorzaakt?
Maar zijn prediking is zuiver. Diepe respect voor die geroepen dienaar.
Wie bepaald dat het eigen keuzes en wegen zijn? Jij? Of kan God met iemand andere wegen inslaan die voor jou minder logisch lijken?Ditbenik schreef:
Zuivere prediking of geroepen dienaar betekent niet hetzelfde als 'zonder zonde'. Ds Veldman is door de Heere als middel gebruikt om mij heel veel jaren geleden stil te zetten. Dat geeft een bijzondere band, maar tegelijk heb ik in de loop van de jaren ook een aantal zaken gezien die blijk geven eigen keuzes en eigen wegen.
-
Mee eens, laten we een beetje oppassen met oordelen over de situatie.Simon0612 schreef:Wie bepaald dat het eigen keuzes en wegen zijn? Jij? Of kan God met iemand andere wegen inslaan die voor jou minder logisch lijken?Ditbenik schreef:
Zuivere prediking of geroepen dienaar betekent niet hetzelfde als 'zonder zonde'. Ds Veldman is door de Heere als middel gebruikt om mij heel veel jaren geleden stil te zetten. Dat geeft een bijzondere band, maar tegelijk heb ik in de loop van de jaren ook een aantal zaken gezien die blijk geven eigen keuzes en eigen wegen.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com