Kleine ergernissen [3]
Re: Kleine ergernissen [3]
snoepkettingen met doodskoppen eraan 

Deze verschijnen overal. Op kleding, in reclame, we lijken in een doodscultuur te leven. En het merendeel merkt het niet eens.helma schreef:snoepkettingen met doodskoppen eraan
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Een grote ergernis: er word zoveel, zo klein van God gedacht!
Lees 1 Tim. 6:16 Rom. 11:33 eens bijv.
Lees 1 Tim. 6:16 Rom. 11:33 eens bijv.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Dodo
Onbegrijpelijke koppen op een nieuwssite:
Verdachte dodelijk drogeren stal van 13 mannen
Verdachte dodelijk drogeren stal van 13 mannen
Volgens mij klopt deze kop helemaal...
- Dodo
Mijn gedachten schoten naar het drogeren van een stal. Paarden en zo...DDD schreef:Volgens mij klopt deze kop helemaal...
De sterk gekleurde berichtgevingen in de hele media.
Nu weer over Pegida vs anti-pegida. Het lijken van die onschuldige subjectieve berichtjes maar ondertussen wordt je, ontzettend subtiel(lees: gemeen), een mening opgedrongen.
Ook het RD doet hier aan mee.
Nu weer over Pegida vs anti-pegida. Het lijken van die onschuldige subjectieve berichtjes maar ondertussen wordt je, ontzettend subtiel(lees: gemeen), een mening opgedrongen.
Ook het RD doet hier aan mee.
- Dodo
Een artikel over archeologie in Trouw.
"Eigenlijk komt het door een sjofel, vertelt archeoloog XYZ."
Dat is wel wat sjofeltjes van Trouw, zeg.Dodo schreef:Een artikel over archeologie in Trouw.

De Zwitserse Frank staat 20% hoger 

In- en uitparkerende auto's voor het kinderdagverblijf. Levensgevaarlijke situaties met al die kleintjes in het donker
Enrefo schreef:De Zwitserse Frank staat 20% hoger

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Als je een ski-vakantie hebt geboekt.. je voor een après ski drankje 20% meer moet betalen.Orchidee schreef:Enrefo schreef:De Zwitserse Frank staat 20% hoger
Dus je vakantie is ineens een stuk duurder.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Of je hebt al geboekt en moet ter plaatse in franken den ganse huursom betalen.henriët schreef:Als je een ski-vakantie hebt geboekt.. je voor een après ski drankje 20% meer moet betalen.Orchidee schreef:Enrefo schreef:De Zwitserse Frank staat 20% hoger
Dus je vakantie is ineens een stuk duurder.

Wat ik me afvraag.. kan dat ook betekenen dat producten die uit Zwitserland geïmporteerd worden duurder worden hier?refo schreef:De Zwitserse Frank staat 20% hoger
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....