Wist je dat........[6]
Re: Wist je dat........[6]
handig als er een forummer op bezoek komt..
als 't ie nog online is, komt ie nog niet, dus hoeft de koffie nog niet aan;)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
henriët schreef:handig als er een forummer op bezoek komt..

Tenzij z'n kinderen onder z'n naam inloggen of hij vergeten is de pc af te sluiten..... (of een mobieltje heeft en de auto verder gaat)...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:henriët schreef:handig als er een forummer op bezoek komt..
als 't ie nog online is, komt ie nog niet, dus hoeft de koffie nog niet aan;)![]()
![]()
![]()
Tenzij z'n kinderen onder z'n naam inloggen of hij vergeten is de pc af te sluiten..... (of een mobieltje heeft en de auto verder gaat)...

Dat zei Jean ook al van dat mobieltje..
Maar ik zei, zo modern is 't ie niet..

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
En dan moeten wij raden om welke forummer het gaat 

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
haha, van mij mag het.Mara schreef:En dan moeten wij raden om welke forummer het gaat
En dan komt hij en is de koffie nog niet klaarhenriët schreef:handig als er een forummer op bezoek komt..

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ik lees net in het RD dat sinds Dr Steenblok er voor het eerst weer een predikant van de GG gepromoveerd is.
Dr J. IJsselstein is in Indonesië afgestudeerd op Ps 130 (in het indonesisch)
Dit is wel een hartelijke felicitatie waard.
Hij repatrieert eind dit jaar en is dan weer beroepbaar in Nederland.
Dr J. IJsselstein is in Indonesië afgestudeerd op Ps 130 (in het indonesisch)
Dit is wel een hartelijke felicitatie waard.

Hij repatrieert eind dit jaar en is dan weer beroepbaar in Nederland.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
De koffie wordt aangezet als de deurbel klinkt..huisman schreef:En dan komt hij en is de koffie nog niet klaarhenriët schreef:handig als er een forummer op bezoek komt..

Gaat dat geautomatiseerd?henriët schreef:De koffie wordt aangezet als de deurbel klinkt..huisman schreef:En dan komt hij en is de koffie nog niet klaarhenriët schreef:handig als er een forummer op bezoek komt..

Mara schreef:Gaat dat geautomatiseerd?henriët schreef:De koffie wordt aangezet als de deurbel klinkt..huisman schreef:En dan komt hij en is de koffie nog niet klaarhenriët schreef:handig als er een forummer op bezoek komt..

Jazeker.
Tenslotte kunnen we onszelf best wel eens de automatische piloot aanzetten toch

Jij hebt nog een "ouderwetse" pruttelaar? Bij mij is het kopje eronder, knop indrukken en klaar.henriët schreef:Mara schreef:Gaat dat geautomatiseerd?henriët schreef:
De koffie wordt aangezet als de deurbel klinkt..
![]()
![]()
Jazeker.
Tenslotte kunnen we onszelf best wel eens de automatische piloot aanzetten toch
Stel je voor dat hij aan de bel gekoppeld zou zitten, krijgen voortaan alle postbodes, pakjesbezorgers, buurtjes, een lekker bakkie.
... ik vrees dat mijn stereo-installatie ouderdomsverschijnselen begint te vertonen?
... het cd-laatje opengaat als ik dat niet gepland heb?

Ik denk dat 'ie niet tegen Elly en Rikkert kanAfgewezen schreef:... ik vrees dat mijn stereo-installatie ouderdomsverschijnselen begint te vertonen?

~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:Ik denk dat 'ie niet tegen Elly en Rikkert kanAfgewezen schreef:... ik vrees dat mijn stereo-installatie ouderdomsverschijnselen begint te vertonen?

Het weer tijd is voor Voetbal, Keek en Kibbeling
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!