refo schreef:Kan dat melden van beroepen niet stoppen hier op het forum?
Het lijkt wel een beetje op een domineesmarkt.
Je hebt je er bij neergelegd?refo schreef:Ds Clements te GG-Gouda heeft bedankt voor GG-Ridderkerk-Slikkerveer.
refo schreef:Kan dat melden van beroepen niet stoppen hier op het forum?
Het lijkt wel een beetje op een domineesmarkt.
Je hebt je er bij neergelegd?refo schreef:Ds Clements te GG-Gouda heeft bedankt voor GG-Ridderkerk-Slikkerveer.
Refo heeft een hekel aan het melden van de beroepen. Niet aan het melden van de bedanken.Anker schreef:refo schreef:Kan dat melden van beroepen niet stoppen hier op het forum?
Het lijkt wel een beetje op een domineesmarkt.Je hebt je er bij neergelegd?refo schreef:Ds Clements te GG-Gouda heeft bedankt voor GG-Ridderkerk-Slikkerveer.
@WimA, stiekem weer van de azijn gesnoept ?WimA schreef:Refo heeft een hekel aan het melden van de beroepen. Niet aan het melden van de bedanken.Anker schreef:refo schreef:Kan dat melden van beroepen niet stoppen hier op het forum?
Het lijkt wel een beetje op een domineesmarkt.Je hebt je er bij neergelegd?refo schreef:Ds Clements te GG-Gouda heeft bedankt voor GG-Ridderkerk-Slikkerveer.
Overigens stem ik van harte met @Refo in. Er is - helaas - niet veel verschil tussen de transfermarkt voor voetballers en het beroepingswerk als het gaat om de verdwazing in het volgen.
Gezonde interesse, mag dat ook?WimA schreef:Refo heeft een hekel aan het melden van de beroepen. Niet aan het melden van de bedanken.Anker schreef:refo schreef:Kan dat melden van beroepen niet stoppen hier op het forum?
Overigens stem ik van harte met @Refo in. Er is - helaas - niet veel verschil tussen de transfermarkt voor voetballers en het beroepingswerk als het gaat om de verdwazing in het volgen.
of dominees.nlFlyingEagle schreef:Gezonde interesse, mag dat ook?WimA schreef:Refo heeft een hekel aan het melden van de beroepen. Niet aan het melden van de bedanken.Anker schreef:refo schreef:Kan dat melden van beroepen niet stoppen hier op het forum?
overigens loopt dit topic altijd achter de feiten aan, voor echt snel beroepingsnieuws kun je veel beter op http://www.prekensite.nl kijken...
Is er geen tussenoplossing, waarbij allleen aangenomen beroepen worden vermeld ?WimA schreef:Refo heeft een hekel aan het melden van de beroepen. Niet aan het melden van de bedanken.Anker schreef:refo schreef:Kan dat melden van beroepen niet stoppen hier op het forum?
Lijkt me een strak plan.Simon schreef:Is er geen tussenoplossing, waarbij allleen aangenomen beroepen worden vermeld ?WimA schreef:Overigens stem ik van harte met @Refo in. Er is - helaas - niet veel verschil tussen de transfermarkt voor voetballers en het beroepingswerk als het gaat om de verdwazing in het volgen.
Hendrikus schreef:Lijkt me een strak plan.Simon schreef:Is er geen tussenoplossing, waarbij allleen aangenomen beroepen worden vermeld ?WimA schreef:Overigens stem ik van harte met @Refo in. Er is - helaas - niet veel verschil tussen de transfermarkt voor voetballers en het beroepingswerk als het gaat om de verdwazing in het volgen.
Lijkt me een nog strakker plan.huisman schreef:Hendrikus schreef:Lijkt me een strak plan.Simon schreef:Is er geen tussenoplossing, waarbij allleen aangenomen beroepen worden vermeld ?WimA schreef:Overigens stem ik van harte met @Refo in. Er is - helaas - niet veel verschil tussen de transfermarkt voor voetballers en het beroepingswerk als het gaat om de verdwazing in het volgen.
Of het topic juist uitbreiden met de notulen van de kerkenraadsvergaderingen,verslagen van de stemmingsvergaderingen,precieze uitslagen liefst life te volgen per webcam. enz. Lijkt mij geweldig