Het is het omgekeerde van: na gedane arbeid is het zoet rustenOrchidee schreef:Voor m'n gevoel alleen maar wassen en strijken![]()

Na zoete rust, moet er weer gearbeid worden

Het is het omgekeerde van: na gedane arbeid is het zoet rustenOrchidee schreef:Voor m'n gevoel alleen maar wassen en strijken![]()
Was dat van de zo plotseling overleden buurman Helma?helma schreef:ervaren dat het bijzonder goed kan zijn in het 'klaaghuis'
Wat een bijzonder licht valt er dan ook op Pasen.
Ik ben de Opstanding en het Leven; die in Mij gelooft zal leven al ware hij ook gestorven
ja klopt.Schemerlichtje schreef:Was dat van de zo plotseling overleden buurman Helma?helma schreef:ervaren dat het bijzonder goed kan zijn in het 'klaaghuis'
Ik ben de Opstanding en het Leven; die in Mij gelooft zal leven al ware hij ook gestorven
Ah, mooi om te horen!helma schreef:ja klopt.Schemerlichtje schreef:Was dat van de zo plotseling overleden buurman Helma?helma schreef:ervaren dat het bijzonder goed kan zijn in het 'klaaghuis'
een zondige man die alleen van genade kon en mocht leven.
Maar wat een getuigenis is er dan; door U door U alleen.
Dan krijgt de Heere echt de eer.
helma schreef:kinderfeestje met drukke kinders overleefd![]()
gelukkig was mijn man een hulpe naast mij![]()
![]()
knutselwerkje maar overgeslagen en een speurtocht gehouden naar een speeltuintje in de buurt.
Daar een schat verstopt/gevonden (grabbeltas met kadootjes) en lekker uit laten dollen
en nu uitblazen.
Op woensdaghenriët schreef:
Hier is het luie donderdag
Moet je nagaan hoe het morgen zal zijnOrchidee schreef:Op woensdaghenriët schreef:
Auto schreef:Moet je nagaan hoe het morgen zal zijnOrchidee schreef:Op woensdaghenriët schreef: