Wat doen we vandaag? [4]
Re: Wat doen we vandaag? [4]
Bijkomen van gister 

Als je tuin weer eens aan een grote beurt toe is, stuur je gewoon D op wintersport. Dat blijkt te werkenMarthaMartha schreef:whahahaha.....
vijver verhuisd
en keihard aan het werk in de tuin.
je moet toch wát doen hé ?!

~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
Hendrikus schreef:Als je tuin weer eens aan een grote beurt toe is, stuur je gewoon D op wintersport. Dat blijkt te werkenMarthaMartha schreef:whahahaha.....
vijver verhuisd

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
En dat niet alleen, maar hij blijft nog weg ook nu hij ingesneeuwd zit ........... misschien gelijk de alle ramen van buiten schoonmaken?Hendrikus schreef:Als je tuin weer eens aan een grote beurt toe is, stuur je gewoon D op wintersport. Dat blijkt te werkenMarthaMartha schreef:whahahaha.....
vijver verhuisd
- MarthaMartha
Auto schreef:En dat niet alleen, maar hij blijft nog weg ook nu hij ingesneeuwd zit ........... misschien gelijk de alle ramen van buiten schoonmaken?Hendrikus schreef:Als je tuin weer eens aan een grote beurt toe is, stuur je gewoon D op wintersport. Dat blijkt te werkenMarthaMartha schreef:whahahaha.....
vijver verhuisd

MarthaMartha schreef:Auto schreef:En dat niet alleen, maar hij blijft nog weg ook nu hij ingesneeuwd zit ........... misschien gelijk de alle ramen van buiten schoonmaken?Hendrikus schreef:Als je tuin weer eens aan een grote beurt toe is, stuur je gewoon D op wintersport. Dat blijkt te werkenMarthaMartha schreef:whahahaha.....
vijver verhuisd

Sorry MM, kan er niet aan doen, maar ik vind het heel vermakelijk... (en ook wel een beetje zielig hoor!)
- MarthaMartha
Mister schreef:MarthaMartha schreef:Auto schreef:En dat niet alleen, maar hij blijft nog weg ook nu hij ingesneeuwd zit ........... misschien gelijk de alle ramen van buiten schoonmaken?Hendrikus schreef: Als je tuin weer eens aan een grote beurt toe is, stuur je gewoon D op wintersport. Dat blijkt te werken![]()
Sorry MM, kan er niet aan doen, maar ik vind het heel vermakelijk... (en ook wel een beetje zielig hoor!)

dus in het kader van "wees blij met de blijden": jullie mogen lachen!
moet nog zoveel doen
en heb nog zo weinig gedaan

en heb nog zo weinig gedaan

wat doei dan achter 'n pc? Vort an et wark!!! En snel n betje!Jo-Ann schreef:moet nog zoveel doen![]()
en heb nog zo weinig gedaan![]()
![]()

-DIA-
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Dat noemen we nou import-Riessens-DIA- schreef:wat doei dan achter 'n pc? Vort an et wark!!! En snel n betje!Jo-Ann schreef:moet nog zoveel doen![]()
en heb nog zo weinig gedaan![]()
![]()

~~Soli Deo Gloria~~
t werd intratuinwandeling ook wel leuk...Droelie schreef:henriët schreef:zooi opruimen, het huis 'zondagsklaar'maken, en dan lekker de tuin in, en vanmiddag misschien even strandwandelen ofzo..
hmm strandwandeling.. ook wel een goed idee
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- zusterelly
Vanmorgen 4á5 uurtjes op mijn werk geweest. 't Wilde niet zo goed maar ja toch maar wat aangemodderd. Eénmaal thuis even wat gegeten en naar bed gegaan. Heb zowaar 3 uren geslapen. Heerlijk! Maar ik zou zo wel weer kunnen. Mogelijk doe ik dat ook...
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
sterktezusterelly schreef:Vanmorgen 4á5 uurtjes op mijn werk geweest. 't Wilde niet zo goed maar ja toch maar wat aangemodderd. Eénmaal thuis even wat gegeten en naar bed gegaan. Heb zowaar 3 uren geslapen. Heerlijk! Maar ik zou zo wel weer kunnen. Mogelijk doe ik dat ook...
weltrusten
gewoon toegeven aan wat je lichaam vraagt!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Wilma van den Berg
Heel veel typen, dingen uitwerken, voorbereiden en inlezen, nog wat cadeautjes kopen voor een jarige, bellen naar een schoenenzaak, krant lezen, (digitale)post beantwoorden etc. etc.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Gewoon op het werk eens kijken hoever ik kom.
Vanavond gewoon rustig thuis, o nee, schoonmoeder komt
Vanavond gewoon rustig thuis, o nee, schoonmoeder komt

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!