Ik het beter kan zeggen dat ik deze afgelopen week niet leuk gewerkt heb
Misschien ik nog beter kan zeggen dat ik de afgelopen 2 weken niet leuk heb gewerkt...

Daphne schreef:Ik vandaag niet leuk gewerkt heb...
Misschien ik nog beter kan zeggen dat ik de afgelopen 2 weken niet leuk heb gewerkt...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Proberen te genieten van het weekend en de komende week met een schone lei en vol moed en energie beginnen...(deze denkwijze heeft al velen geholpen)Daphne schreef:Ik vandaag niet leuk gewerkt heb...
Misschien ik nog beter kan zeggen dat ik de afgelopen 2 weken niet leuk heb gewerkt...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mathilde schreef:En je hebt heel wat gemist gister!!!judith schreef:...dat als ik 1 anvondje al niet op RF en chat zit, dat ik jullie dan al weer mis!!!!![]()
Ja, we hebben zó gelachen!!!judith schreef:mathilde schreef:En je hebt heel wat gemist gister!!!judith schreef:...dat als ik 1 anvondje al niet op RF en chat zit, dat ik jullie dan al weer mis!!!!![]()
![]()
![]()
echt??
Daphne schreef:Ik vandaag niet leuk gewerkt heb...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rens schreef:Déze partij ook ééns (midden jaren '60) aan de verkiezingen heeft meegedaan?
Reslutaat: 0 zetels........
Waarschijnlijk allemaal getrouwd inmiddelsRens schreef:Déze partij ook ééns (midden jaren '60) aan de verkiezingen heeft meegedaan?
Reslutaat: 0 zetels........
We horen er wel meer van op de meeting!Daphne schreef:Ik vandaag niet leuk gewerkt heb...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()