Wat doen we vandaag?
Ik ben bezig, feitelijk al klaar, met maken van een schifting van wat ik mee zal nemen naar Moddergat en wat er naar de Kringloopwinkel gaat.
Ook een plattegrondje gemaakt met hoe ik de spullen, die ik mee wil nemen, wil plaatsen.
Vanmorgen bij de plaatselijke super een flink aantal grote dozen besteld, die komen over twee dagen eventjes aanreiken.
Vanmiddag ga ik alvast alle kleding die ik 's winters toch niet draag alvast in zakken doen. Ook allerhande "klein spul" in zakken/tassen doen die eigenlijk vallen onder het kopje "troep" maar waar je maar niet áfkomt......... :mrgreen:
Ook een plattegrondje gemaakt met hoe ik de spullen, die ik mee wil nemen, wil plaatsen.
Vanmorgen bij de plaatselijke super een flink aantal grote dozen besteld, die komen over twee dagen eventjes aanreiken.
Vanmiddag ga ik alvast alle kleding die ik 's winters toch niet draag alvast in zakken doen. Ook allerhande "klein spul" in zakken/tassen doen die eigenlijk vallen onder het kopje "troep" maar waar je maar niet áfkomt......... :mrgreen:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
een-nul voor jou. :mrgreen:Hendrikus schreef:Je geeft vast geen aardrijkskunde :mrgreen:albion schreef:werken tot half drie (waarbij een paar tussenuren), daarna een heeeeeleboel nakijk werk (de rf houdt me er vanaf, stom stom stom) en een paar so's maken. Verder moet ik nog naar Sprang-Kapelle dus het wordt vanavond weer niet vroeg.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- JolandaOudshoorn
Nee ik stem nog niet , maar hier word het waarschijnlijk Mc Cain.
die Mitt Romney is zon engerd !en Huckleby is een goeie dominee , maar net een maatje te klein voor president!!
die Mitt Romney is zon engerd !en Huckleby is een goeie dominee , maar net een maatje te klein voor president!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty