Wist je dat . . . [3]
Dat deze zaterdag een dorstige wordt voor buxes en roos zo niet de gladiool en de catus die het lang uit kan houden bij een dorstige zaterdag.Eeen zaterdag voorafgaande aan de Zondag blijkt er een dus de zaterdag van dit jaar30-6-2007 te worden van een zon die zich schuil houd in de achterkamer van de natuur, een temp die er een is van de bij keuken waar het frituurvet af staat te koelen, en de mens gaat gewoon zijn gang en denkt het is zomer,kortom een zaterdag van bezigheden waarvan de meeste niet nodig zijn, het leven gaat voort ook deze zaterdag van een verborgen zon de krant lezend in de achterkamer en een temp die afkoelend frituurvet niet kan vervangen , maar wat maakt het uit de tijd gaat voort,als een trein zonder station.
- JolandaOudshoorn
Oeps, ik durf me bijna niet meer bij jullie in te schrijven :mrgreen:Daphne schreef:... Er echt n blik bijzondere mensen is open getrokken in mn werk...
... Ik daar niet héél vrolijk van word
... Ik zo naar mn 2e gezin van vandaag mag gaan
... Ik hoop dat dit een 'normaal' gezin is
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ja, want stel je voor dat Daphne komt....JolandaOudshoorn schreef:Oeps, ik durf me bijna niet meer bij jullie in te schrijven :mrgreen:Daphne schreef:... Er echt n blik bijzondere mensen is open getrokken in mn werk...

Christus is net zo gewillig om een vluchtende zondaar die tot Hem komt te vergeven, als dat wij gewillig zijn om te zondigen.
:roll: jullie zijn toch wel een 'normaal' gezin he? 8)JolandaOudshoorn schreef:Oeps, ik durf me bijna niet meer bij jullie in te schrijven :mrgreen:Daphne schreef:... Er echt n blik bijzondere mensen is open getrokken in mn werk...
(ps Je had je toch al aangemeld ? :shock: :shock: ) :roll:
Eeeeeeeehmmm,jij was toch deze???????Daphne schreef:Dat zou wat zijn :shock: :roll:Arretje schreef:Ja, want stel je voor dat Daphne komt....![]()
:

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
...ik gisteren een niet zo'n fijn bericht heb gehoord (een 23 jarige vrouw en moeder is afgelopen week plotseling overleden (hersenbloeding), k heb haar vorige week maandag nog gezien en nog gegroet, het is zo onwerkelijk, k heb ook met haar op cathechisatie gezeten). Haar man en twee kinderen krijgen een zware tijd!
- Wilma van den Berg
- JolandaOudshoorn
-
Sorry Daphne, dit is een beetje een "dooddoener" (al is het wat wrang in deze context dit te gebruiken)Daphne schreef:wat verdrietig Lassie!
:
Probeer het toch een beetje 'van je af te zetten'...
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60