Ik spreek met veel jongeren uit "onze"gezindte die ik dezelfde vraag heb voorgelegd zij gaven soms onthullend eerlijk antwoord. Velen vonden de wk belangrijker dan de WK (Wederkomst)Marnix schreef:Wat is volgens jou het antwoord? Ik heb het idee dat je dat namelijk ook al hebt bedacht. Van mij hoeft Hij niet tot na zondag te wachten. Het lijkt wel alsof jij al hebt ingevuld dat het voetbal door voor hen invloed op heeft. Mensen die echt uitzien naar de wederkomst passen zetten dat echt niet opzij voor een potje voetbal. Ik heb wel eens het idee dat mensen zo anti-voetbal zijn dat ze allerlei karikaturen gaan maken van mensen die wel een potje voetbal kijken, dingen verkeerd invullen. De christenen die voetbal kijken zullen vast even geen wederkomst willen, maken van voetbal vast een hoofdzaak, vinden het veel belangrijker dan (vul maar in) etc.
Mensen die echt uitzien naar de wederkomst zoals jij schrijft hebben geen enkel belang bij de feestvierende oranjemassa.
Zij zijn nl. burgers geworden van een ander Koninkrijk . Hoelang hinkt gijlieden nog op twee gedachten. Is Baäl god dient hem. Is de HEERE God dient Hem en uw ziel zal leven.