zal ik je aan een klusje helpen?Luther schreef:Dat vind jij. Ik verveel me stierlijk.MarthaMartha schreef:bofkont!Luther schreef:31 nachtjes geleden begon mijn vakantie en over 18 nachtjes is-ie weer afgelopen...
Vakantie
- MarthaMartha
Re: Vakantie
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Het is op dit moment niet zozeer mijn (mannelijkevlinder schreef:Als ik al jouw bijdragen over je werk analyseer denk ik maar 1 ding: hoe kun jij met zoveel frustratie werken tot eer van God? Zou je niet eens gaan solliciteren naar wat anders? Die collega weet wel hoe ze je boos kan maken.Droelie schreef:Nog 8 dagen werken en 13 nachtjes slapen... Ik kan bijna niet meer.. weet gewon niet meer waar ik de energie vandaan moet halen om naar het werk te gaan....

hou je van verven? Of van trekkerrijden? of van tuinieren? alhier wordt gratis vermaak aangeboden.MarthaMartha schreef:zal ik je aan een klusje helpen?Luther schreef:Dat vind jij. Ik verveel me stierlijk.MarthaMartha schreef:bofkont!Luther schreef:31 nachtjes geleden begon mijn vakantie en over 18 nachtjes is-ie weer afgelopen...
nog 7 dagen werken en 12 nachtjes slapen.... 

Ik schijn tegelijk een een ander RF'er op de camping te hebben gestaan
Als ik dat had geweten, was m'n gedrag daaro beter geweest 

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
- MarthaMartha
Hier ook, je mag zelfs gratis in mijn huis met je familie als ik op vakantie benZita schreef:hou je van verven? Of van trekkerrijden? of van tuinieren? alhier wordt gratis vermaak aangeboden.MarthaMartha schreef:zal ik je aan een klusje helpen?Luther schreef:Dat vind jij. Ik verveel me stierlijk.MarthaMartha schreef:
bofkont!
moet je alleen mijn poes eten geven en h'm wat positieve (!!!) aandacht geven en het onkruid uit m'n tuin halen.
als je nog meer wil doen heb ik ook wel wat verfwerk rond het huis.....
Zita schreef: hou je van verven? Of van trekkerrijden? of van tuinieren? alhier wordt gratis vermaak aangeboden.
Verven kan ik niet! (Geen geintje, dat is echt een deceptie als je thuis komt...MarthaMartha schreef: Hier ook, je mag zelfs gratis in mijn huis met je familie als ik op vakantie ben
moet je alleen mijn poes eten geven en h'm wat positieve (!!!) aandacht geven en het onkruid uit m'n tuin halen.
als je nog meer wil doen heb ik ook wel wat verfwerk rond het huis.....

Maar als ik tussen deze twee moet kiezen.... trekkerrijden lijkt me enorm leuk en tuinieren houd ik ook van, dus Zita....
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- MarthaMartha
maar luister... hier kun je ook tuinieren (tuin is 36 bij 4 meter)Luther schreef:Zita schreef: hou je van verven? Of van trekkerrijden? of van tuinieren? alhier wordt gratis vermaak aangeboden.Verven kan ik niet! (Geen geintje, dat is echt een deceptie als je thuis komt...MarthaMartha schreef: Hier ook, je mag zelfs gratis in mijn huis met je familie als ik op vakantie ben
als je nog meer wil doen heb ik ook wel wat verfwerk rond het huis.....)
Maar als ik tussen deze twee moet kiezen.... trekkerrijden lijkt me enorm leuk en tuinieren houd ik ook van, dus Zita....
(enne... ik heb wel een interessante boekenkast voor als je even pauze houdt....)

(en ik ben weg, dus ik kijk je niet op de vingers.....

MarthaMartha schreef:maar luister... hier kun je ook tuinieren (tuin is 36 bij 4 meter)Luther schreef:Zita schreef: hou je van verven? Of van trekkerrijden? of van tuinieren? alhier wordt gratis vermaak aangeboden.Verven kan ik niet! (Geen geintje, dat is echt een deceptie als je thuis komt...MarthaMartha schreef: Hier ook, je mag zelfs gratis in mijn huis met je familie als ik op vakantie ben
als je nog meer wil doen heb ik ook wel wat verfwerk rond het huis.....)
(enne... ik heb wel een interessante boekenkast voor als je even pauze houdt....)
(en ik ben weg, dus ik kijk je niet op de vingers.....)

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Nog 6 dagen werken en 11 nachtjes slapen 

Heerlijk een weekje op camping 'de Betteld' gebivakeerd.
s'Ochtends bijbelstudie's voor jong en oud en prachtige lezingen gehoord.
Voor herhaling vatbaar.
Ontspanning en vermaak in bijbels licht
s'Ochtends bijbelstudie's voor jong en oud en prachtige lezingen gehoord.
Voor herhaling vatbaar.
Ontspanning en vermaak in bijbels licht

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Nog 5 dagen werken en 9 nachtjes slapen....
nog twee-en-een-half uur spullen bij elkaar rapen...Droelie schreef:Nog 5 dagen werken en 9 nachtjes slapen....
Auw.... *voelt een steekje jaloezie*Zita schreef:nog twee-en-een-half uur spullen bij elkaar rapen...Droelie schreef:Nog 5 dagen werken en 9 nachtjes slapen....

Dat het eind van de vakantie alweer in zicht komt (nog 3 weken).
1 week logé
1 week voorbereiden school (echt van 's morgens vroeg tot 's avonds laat)
1 week om goed uit te rusten voordat we weer naar school mogen.
1 week logé
1 week voorbereiden school (echt van 's morgens vroeg tot 's avonds laat)
1 week om goed uit te rusten voordat we weer naar school mogen.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)