Dank je!henriët schreef:Leuk!Anker schreef:Yep!henriët schreef:Misschien dat ik dan vanavond wel langs je werk reed?! Op de ring?Anker schreef:Ik ben net begonnen met werken. Lekker kort nachtje.
Sjonge, had ik daar nog gewoond, had ik wellicht vrijwilligster geweest.
Maar hadden is geen hebben.
En nu heb ik zulk werk elders
Fijne werkuurtjes gewenst!
Hoe is je stemming op dit moment? [2]
Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]
Verdrietig, onder de indruk, na een bezoek in het verpleeghuis waar een geliefd familielid nu moet verblijven. Het is menselijkerwijs, zijn laatste plekje op aarde.
Een lapje grond van pakweg 2 x 3 meter, een ledikant, een nachtkastje en een kast met wat kleding.
Ik heb grote bewondering voor het verzorgend personeel, dat met veel liefde en geduld deze mensen omringt.
Het is heel bijzonder om mee te maken, dat waar gedachten versluierd zijn, woorden niet meer gevonden kunnen worden, toch Psalmen voluit meegezongen worden.
Een lapje grond van pakweg 2 x 3 meter, een ledikant, een nachtkastje en een kast met wat kleding.
Ik heb grote bewondering voor het verzorgend personeel, dat met veel liefde en geduld deze mensen omringt.
Het is heel bijzonder om mee te maken, dat waar gedachten versluierd zijn, woorden niet meer gevonden kunnen worden, toch Psalmen voluit meegezongen worden.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- MarthaMartha
dankbaar, blij
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Vanwege het positieve nieuws, dankbaar.
Vanwege het negatieve nieuws, onzeker en bezorgd.
Vanwege het negatieve nieuws, onzeker en bezorgd.
helma schreef:![]()

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Een beetje "empty nest syndroom". Nummer twee is uitgevlogen nog maar 4 kuikens in het nest. 

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Houden van is ook: loslatenhuisman schreef:Een beetje "empty nest syndroom". Nummer twee is uitgevlogen nog maar 4 kuikens in het nest.

Ik vroeg in een ander topic of het een mooie dag geweest is (afgezien van het weer).
Mara schreef:Houden van is ook: loslatenhuisman schreef:Een beetje "empty nest syndroom". Nummer twee is uitgevlogen nog maar 4 kuikens in het nest.![]()
Ik vroeg in een ander topic of het een mooie dag geweest is (afgezien van het weer).
Het was een prachtige dag...echt genoten...een mooie kerkdienst...gezellige receptie...heel erg dankbaar.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Heel fijn, mooi om op terug te kijken.huisman schreef:Mara schreef:Houden van is ook: loslatenhuisman schreef:Een beetje "empty nest syndroom". Nummer twee is uitgevlogen nog maar 4 kuikens in het nest.![]()
Het was een prachtige dag...echt genoten...een mooie kerkdienst...gezellige receptie...heel erg dankbaar.
Een vriendin van mij moest haar dochter uitzwaaien, omdat ze samen ging wonen.

fijn!huisman schreef:Mara schreef:Houden van is ook: loslatenhuisman schreef:Een beetje "empty nest syndroom". Nummer twee is uitgevlogen nog maar 4 kuikens in het nest.![]()
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Chagrijnig. Na mijn nachtdienst heb ik nog steeds niet geslapen. Over anderhalf uur ook nog naar de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling en vannacht weer werken. Hopenlijk val ik vanavond nog even in slaap.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
En anders doe je een tukkie op de stoel van de tandarts. Je wordt tóch verdoofd.vlinder schreef:Chagrijnig. Na mijn nachtdienst heb ik nog steeds niet geslapen. Over anderhalf uur ook nog naar de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling en vannacht weer werken. Hopenlijk val ik vanavond nog even in slaap.

- JolandaOudshoorn
Sterkte meid! Ik hoop dat je niet teveel last heb van die wortelkanaalbehandeling. Of in ieder geval dat je niet van de pijn wakker gaat liggen.vlinder schreef:Chagrijnig. Na mijn nachtdienst heb ik nog steeds niet geslapen. Over anderhalf uur ook nog naar de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling en vannacht weer werken. Hopenlijk val ik vanavond nog even in slaap.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
mh, klinkt niet vrolijk nee.vlinder schreef:Chagrijnig. Na mijn nachtdienst heb ik nog steeds niet geslapen. Over anderhalf uur ook nog naar de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling en vannacht weer werken. Hopenlijk val ik vanavond nog even in slaap.
Succes!