Ach arme jijhmprff schreef:ik het toch enorm waardeer van gertje dat ze speciaal een topic opent om te zeggen dat ze toch wel van me houdt
ik het wel jammer vind dat jet dit ook dichtgooit voor mij

Ach arme jijhmprff schreef:ik het toch enorm waardeer van gertje dat ze speciaal een topic opent om te zeggen dat ze toch wel van me houdt
hmprff schreef:oke, dus het was helemaal geen foutje dat je met wat knopjes zat te zooien???henriët schreef:tja, ik ben natuurlijk wel verantwoording schuldig..hmprff schreef:ik het toch enorm waardeer van gertje dat ze speciaal een topic opent om te zeggen dat ze toch wel van me houdt
dus ja, ik moet mijn taak wel serieus nemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja he, ik moet het de hele avond al ontberen...Orchidee schreef:Ach arme jijhmprff schreef:ik het toch enorm waardeer van gertje dat ze speciaal een topic opent om te zeggen dat ze toch wel van me houdt
ik vind het niks, zo'n groot vliegtuig, je moet nog een uur eerder inchecken, anders krijgen ze alle 600 passagiers niet op tijd aan boord.Gijs83 schreef:...65 jaar geleden Leopold III, koning der Belgen, een volksraadpleging wildealvorens af te treden? (Koningskwestie).
...vandaag De Airbus A380 voor het eerst in Nederland op luchthaven Schiphol landde?
Gelukkig is er voor dit soort zaken altijd nog de mogelijkheid van het versturen van prive-berichtenOrchidee schreef:Ach arme jijhmprff schreef:ik het toch enorm waardeer van gertje dat ze speciaal een topic opent om te zeggen dat ze toch wel van me houdt
Luther schreef:... wij hem om 17.50 weer heb zien opstijgen en over me heen zag vliegen.Gijs83 schreef: ...vandaag De Airbus A380 voor het eerst in Nederland op luchthaven Schiphol landde?
... wij daarna op de koffie zijn geweest bij Wilhelm + vrouw.
Mara schreef:@Gijs, heb je dat boek over het leven van Johannes Post wel eens gelezen ?
Boeiend en spannend.
En alweer een beetje bij gekomenhmprff schreef:oke, dus het was helemaal geen foutje dat je met wat knopjes zat te zooien???henriët schreef:tja, ik ben natuurlijk wel verantwoording schuldig..hmprff schreef:ik het toch enorm waardeer van gertje dat ze speciaal een topic opent om te zeggen dat ze toch wel van me houdt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja...gelukkig wel. Ik kon vanochtend ook weer in de chat, zei het na de mededeling 'u werd geband'Orchidee schreef:En alweer een beetje bij gekomenhmprff schreef:oke, dus het was helemaal geen foutje dat je met wat knopjes zat te zooien???henriët schreef:tja, ik ben natuurlijk wel verantwoording schuldig..hmprff schreef:ik het toch enorm waardeer van gertje dat ze speciaal een topic opent om te zeggen dat ze toch wel van me houdt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heet geloof ik een gedoogsituatie.hmprff schreef:Ja...gelukkig wel. Ik kon vanochtend ook weer in de chat, zei het na de mededeling 'u werd geband'
hmprff schreef:Ja...gelukkig wel. Ik kon vanochtend ook weer in de chat, zei het na de mededeling 'u werd geband'Orchidee schreef: En alweer een beetje bij gekomen
...zij het... (aanvoegende wijs van zijn).hmprff schreef:Ja...gelukkig wel. Ik kon vanochtend ook weer in de chat, zei het na de mededeling 'u werd geband'
excuses, ik was aan het OOGgen, oftewel ik was opruimen ontwijkend gedrag aan het vertonen.Afgewezen schreef:...zij het... (aanvoegende wijs van zijn).hmprff schreef:Ja...gelukkig wel. Ik kon vanochtend ook weer in de chat, zei het na de mededeling 'u werd geband'