Kleine vreugden
- Dodo
Re: Kleine vreugden
Dat is echt heel grappig!
- JolandaOudshoorn
Het begin van het revalidatietraject voor mijn zoon is in zicht.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Fijn Jolanda! En erg grappig Samanthi! Heerlijk zulke momenten!
JolandaOudshoorn schreef:Het begin van het revalidatietraject voor mijn zoon is in zicht.
heel fijn Jolanda
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
- Dodo
Een kleine vreugde van elektrisch rijden: op een volle parkeerplaats is meestal nog wel plek bij de oplaadpaal.
Wat een licht geven die dingen he? Vanuit de verte zie je al zo'n felgekleurd rondje.Dodo schreef:Een kleine vreugde van elektrisch rijden: op een volle parkeerplaats is meestal nog wel plek bij de oplaadpaal.
In onze wijk staan er nu een paar en ze zijn vrijwel altijd bezet.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Een rijk bloeiende pruimenboom 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik dacht dat jij een appelboompje in de tuin had.Orchidee schreef:Een rijk bloeiende pruimenboom

Zijn de bloesems wit van een pruimenboom?
Klopt, ik heb een appel, peren en pruimenboom.
Ook nog doornloze bramen en frambozen.
De pruimenboom staat dus al helemaal in bloei, de perenboom heeft knoppen en de appelboom is volgens mij een beetje later
De pruimenboom staat dus al helemaal in bloei, de perenboom heeft knoppen en de appelboom is volgens mij een beetje later

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Oh ja de bloesems zijn idd wit

Ge zijt een bofferd Orchidee.Orchidee schreef:Klopt, ik heb een appel, peren en pruimenboom.

In onze tuin is helaas geen plaats voor 3 bomen.
Ik wil wel een bramenstruikje of bessenstruikje halen. Heerlijk om elke dag even een paar vruchtjes te plukken en te snoepen.
Wij hebben 2 appelbomen, 1 ( kleine) kersenboom, 2 perenbomen, een framboos en een braam.
De perenbomen doen het slecht, eigenlijk hebben wij nooit peren. Bij de kersenboom krijgen wij de kans niet om ze te plukken. Op het moment dat ik denk 'morgen gaan wij ze plukken'strijken er een zwerm merels op de boom en de volgende dag is de boom leeg.
De framboos en de braam en de appelbomen doen het prima.
Toch hebben wij nog geen 1 boom in de bloei, de knoppen komen er nu voorzichtig in
De perenbomen doen het slecht, eigenlijk hebben wij nooit peren. Bij de kersenboom krijgen wij de kans niet om ze te plukken. Op het moment dat ik denk 'morgen gaan wij ze plukken'strijken er een zwerm merels op de boom en de volgende dag is de boom leeg.
Toch hebben wij nog geen 1 boom in de bloei, de knoppen komen er nu voorzichtig in
Weleens aan een net gedacht?merel schreef:Wij hebben 2 appelbomen, 1 ( kleine) kersenboom, 2 perenbomen, een framboos en een braam.
- Niet meer zo actief -