Wat doen we vandaag? [4]
- JolandaOudshoorn
Re: Wat doen we vandaag? [4]
net heerlijk 2,5 uur gelegen en geslapen. Toen kwam de ijcoman voorrijden en samen met mijn jongste genoten van een heerlijke dame blanche.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
ik heb ook heerlijk 2,5 uur geslapen. Maar helaas hier kwam geen ijscoman langs...JolandaOudshoorn schreef:net heerlijk 2,5 uur gelegen en geslapen. Toen kwam de ijcoman voorrijden en samen met mijn jongste genoten van een heerlijke dame blanche.

freek schreef:Zijn ze er een beetje in geslaagd?albion schreef:wse zitten in de mediatheek en de leerlingen zijn bezig om een email te
sturen naar een school in Tsjechië.
Ja, ze zijn zeer enthousiast. Want dit is spannend, en nu maar wachten op antwoord....
(volgs degene die samenwerkt met de school daar, zijn er een leraar en lerares die het belang
ervan inzien. Ze was er zeer positief over, dus ik denk dat we binnenkort wel wat zullen horen.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
we gaan zo naar een receptie. Een nicht trouwt.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Zometeen komen mijn kameraden weer eens een keer.
Vanavond gewoon eens forummen. Lekker kletsen en koffie drinken en gewoon dingen waar ik zin in heb.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Ik ben begonnen met uitslapen en het is de bedoeling dat ik mn kamer nog ga schoonmaken, mn auto helemaal ga schoonmaken, skeelers aantrek en een rondje over de boulevard ga.. En daarna zie ik wel weer.. 

zooi opruimen, het huis 'zondagsklaar'maken, en dan lekker de tuin in, en vanmiddag misschien even strandwandelen ofzo..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:zooi opruimen, het huis 'zondagsklaar'maken, en dan lekker de tuin in, en vanmiddag misschien even strandwandelen ofzo..
hmm strandwandeling.. ook wel een goed idee

Vanmorgen eerst uitgeslapen. Nu even achter rf. Zometeen mijn postwijk doen en vanavond met de jeugdvereniging bowlen.
stoffen en stofzuigen, laatste boodschappen voor het weekend doen, eten koken, oud papier wegbrengen, toetsen nakijken, kring voorbereiden, naar kringloopwinkel, kerkbodepagina inleveren, mail bijwerken en een beetje studeren.
Tot nu toe gepresteerd: naar kringloopwinkel, oud papier, kerkbode en de mail voor de helft. Dat wordt een zware middag...
Ik hoop dat het bevorderlijk is voor mijn daadkracht om hier alle plannen te posten.
Tot nu toe gepresteerd: naar kringloopwinkel, oud papier, kerkbode en de mail voor de helft. Dat wordt een zware middag...

Ik hoop dat het bevorderlijk is voor mijn daadkracht om hier alle plannen te posten.
Goed idee. Ik zal er vanmiddag nog eens naar vragenZita schreef: Ik hoop dat het bevorderlijk is voor mijn daadkracht om hier alle plannen te posten.

Na van de week de nieuwe winkel van AH te hebben ingepakt en afgespiegeld wordt het vamiddag mijn eerste keer om er zelf eens te gaan winkelen!
Er waren de laatste dagen erg veel vragen van klanten: Waar kan ik dat vinden, waar staat dat, kunt u mij zeggen waar ik dat kan vinden... enz.
Veel oude producten zijn uit assortiment (ook helaas een product dat
ik erg lekker vind), maar aan de andere kant zijn er ook HEEL VEEL nieuwe producten in de winkel!
-DIA-
Er waren de laatste dagen erg veel vragen van klanten: Waar kan ik dat vinden, waar staat dat, kunt u mij zeggen waar ik dat kan vinden... enz.
Veel oude producten zijn uit assortiment (ook helaas een product dat
ik erg lekker vind), maar aan de andere kant zijn er ook HEEL VEEL nieuwe producten in de winkel!
-DIA-
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Vanmorgen hondentraining (wat ben ik trots op mijn beestje)
Hierna even naar de wedstrijd van mijn zoon gekeken. Tenslotte moesten ze tegen de rooien.
Straks boodschappen en dan zien wat ik in huis nog even kan doen.
Hierna even naar de wedstrijd van mijn zoon gekeken. Tenslotte moesten ze tegen de rooien.
Straks boodschappen en dan zien wat ik in huis nog even kan doen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
whahahaha.....
vijver verhuisd
en keihard aan het werk in de tuin.
je moet toch wát doen hé ?!
vijver verhuisd
en keihard aan het werk in de tuin.
je moet toch wát doen hé ?!

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!