Wat staat er op het menu vandaag?
- JolandaOudshoorn
- JolandaOudshoorn
Ik heb ergens een topic geopend om recepten uit te wisselenjvdg schreef:Ja.........mmmmmmmmmmmmmhelma schreef:gekookte melkrijst met boter, suiker en kaneel; mmmmmmmmmmm
meloen na
Wil je het recept in dit topic plaatsen?
Volgens mij kent mijn meissie dit niet.
(ga ik het ook eens uit proberen)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
heel simpel hoor, koop maar een pak lassie pap of melkrijst, daar staat het op :mrgreen:jvdg schreef:Ja.........mmmmmmmmmmmmmhelma schreef:gekookte melkrijst met boter, suiker en kaneel; mmmmmmmmmmm
meloen na
Wil je het recept in dit topic plaatsen?
Volgens mij kent mijn meissie dit niet.
goed blijven roeren; het brandt snel aan
dan opscheppen, een klontje (liefst room

het is echt zó lekker!
de lassie rijst is alleen niet goedkoop en aangezien ik best aardig wat gebruik halen we altijd melkrijst in Duitsland. daar heb je 500 gram voor 40 cent terwijl je voor lassie 1euro zoveel betaalt voor 250 gram.
Dus 1 keer in de 3 maanden doen we een zaterdagje Duitsland en halen we o.a. dozen vol rijst, melkrijst en broodmix (ook supervoordelig)
ja, dacht ik ook altijd. Wij aten het vroeger thuis als dessertJolandaOudshoorn schreef: ik dacht dat dat een dessert was
Maar mijn schoonouders aten het gewoon als maaltijd; en weet je dat vond ik best handig
Vlees, veel vlees en salade, stokbrood met sate etc. Kortom, ik ga vandaag BBQ'en bij een meeting van een ander forum.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- JolandaOudshoorn