Vakantie

Droelie
Contacteer:

Re: Vakantie

Bericht door Droelie »

refo schreef:Persoonlijk vond ik die bocht het minste van de hele vakantie. :banghead

Maar de omgeving was mooi, ja.
Zal wel eens wat plaatjes opzoeken.
Ziet er wel gaaf uit! :yahoo
Ik mag volgend jaar met mijn zus en zwager mee naar het Zwarte Woud... Heb er nu al zin in! :)
« McCain, een vleugje magie »
« Il y a de la magie dans McCain ».

www.kralenjans.webs.com
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

refo schreef:Persoonlijk vond ik die bocht het minste van de hele vakantie. :banghead

Graag! Ik denk met heimwee terug aan alle mooie vakanties in Zwitserland. En als ik dan wat foto's zie van de bergen, de natuur, de rotsen... dan wordt ik weer helemaal :yahoo
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Lassie

Bericht door Lassie »

Zijn er nog bezienswaardigheden in de omgeving Goedereede die je echt gezien moet hebben?
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Lassie schreef:Zijn er nog bezienswaardigheden in de omgeving Goedereede die je echt gezien moet hebben?
de visafslag bij Stellendam is wel leuk, als je tenminste tegen de vislucht kunt.
De slikken van Flakkee zijn leuk om te wandelen, volgens mij kan dat met zo'n Staatsbosbeheerman op een barbaars tijdstip. Het strand bij Ouddorp is leuk. De diekdagen in Middelharnis zijn best wel aardig. Er staat ook nog ergens een toren die je kunt beklimmen, volgens mij in Goedereede zelf, maar goed, da's de standaardactiviteit in welk stadje in welk land in Europa ook.
'k Zou als ik jou was bij aankomst in de supermarkt zo'n toeristenkrant halen, daar staan de leuke activiteiten uitentreure in opgesomd.
henriët

Bericht door henriët »

Lassie schreef:Zijn er nog bezienswaardigheden in de omgeving Goedereede die je echt gezien moet hebben?
Vrijdags in de vakantie is er in Middelharnis van alles te doen, tijdens de 'diekdagen', is ook wel leuk en gezellig
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët

Bericht door henriët »

oh ja, wat zeker een bezoek waard is, boekhandel v d boom in sommelsdijk!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Marnix

Bericht door Marnix »

JolandaOudshoorn schreef:

Graag! Ik denk met heimwee terug aan alle mooie vakanties in Zwitserland. En als ik dan wat foto's zie van de bergen, de natuur, de rotsen... dan wordt ik weer helemaal :yahoo
Hmmm... ja :)

Over twee weken zit ik heerlijk in Oostenrijk :) Volgende week donderdag om 5 uur begint mijn vakantie, donderdagavond en vrijdag heerlijk naar Flevo... en daarna naar Karinthie :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
refo

Bericht door refo »

Ik heb gewoon niet genoeg geld voor een vakantieonderkomen op de Veluwe of welke NL plaats ook.
In Zwitserland, in een wintersportgebied in de zomer kost een 10-persoonsapartement minder dan een caravan op een hutjemutjecamping.
Je ziet er dan ook veel Nederlanders die dat ook ontdekt hebben.
En transport is gratis.
Na de vakantie kon ik voor 275 euro aan benzine declareren. Dat scheelt ook. Overigens was het vorig jaar 350 euro met 100 km meer op de teller.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Ander

Bericht door Ander »

De Mèkkerstee, Hofdijksweg 34 in Ouddorp, van 9:00 uur tot 17:00 uur, behalve zondag en maandag!
Droelie
Contacteer:

Bericht door Droelie »

Nog 8 dagen werken en 13 nachtjes slapen... Ik kan bijna niet meer.. weet gewon niet meer waar ik de energie vandaan moet halen om naar het werk te gaan....
« McCain, een vleugje magie »
« Il y a de la magie dans McCain ».

www.kralenjans.webs.com
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

nog 1 dag werken, dan heb ik vakantie
nog 5 dagen wachten, dan begint de vakantie bijbelweek
nog 10 dagen wachten, dan gaan we op vakantie

héérlijk!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
vlinder

Bericht door vlinder »

Droelie schreef:Nog 8 dagen werken en 13 nachtjes slapen... Ik kan bijna niet meer.. weet gewon niet meer waar ik de energie vandaan moet halen om naar het werk te gaan....
Als ik al jouw bijdragen over je werk analyseer denk ik maar 1 ding: hoe kun jij met zoveel frustratie werken tot eer van God? Zou je niet eens gaan solliciteren naar wat anders? Die collega weet wel hoe ze je boos kan maken.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

31 nachtjes geleden begon mijn vakantie en over 18 nachtjes is-ie weer afgelopen... :)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Luther schreef:31 nachtjes geleden begon mijn vakantie en over 18 nachtjes is-ie weer afgelopen... :)
bofkont!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

MarthaMartha schreef:
Luther schreef:31 nachtjes geleden begon mijn vakantie en over 18 nachtjes is-ie weer afgelopen... :)
bofkont!
Dat vind jij. Ik verveel me stierlijk.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Plaats reactie