COVID-19

Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18756
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wuhan virus

Bericht door helma »

Ach wat verdrietig Merel...
Van harte gecondoleerd! En sterkte met alle dingen.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18756
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wuhan virus

Bericht door helma »

Onze schoonzoon heeft een bloemenkwekerij. Vandaag zo goed als alle bloemen vernietigd. Zo sneu!
Zeeuw
Berichten: 11749
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wuhan virus

Bericht door Zeeuw »

merel schreef:Ik hoop het ook. Afgelopen nacht heb ik gewaakt bij mijn oma en zij is vanmorgen overleden, aankomende week is de begrafenis.
Sterkte Merel!
Zeeuw
Berichten: 11749
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wuhan virus

Bericht door Zeeuw »

helma schreef:Onze schoonzoon heeft een bloemenkwekerij. Vandaag zo goed als alle bloemen vernietigd. Zo sneu!
Ja, dat is heel heftig. Hoor het op veel plaatsen. Maar de transporteurs en bv The Greenery hebben het dan weer enorm druk. Lessen voor betere tijden; richten op noodzakelijke ipv luxe goederen, al is het maar voor een deel van het bedrijf, is belangrijk.
merel
Berichten: 10008
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wuhan virus

Bericht door merel »

Bedankt! Het is ook best verdrietig en veel allemaal. Het verpleeghuis in totale isolatie behalve de terminale mensen, leven en dood, verdriet en veel regelen daarvoor en dan vervolgens de realiteit van 100 appjes en mailtjes om schoolsysteem en leeromgevingen op te starten. Mijn hoofd staat er niet echt naar.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18756
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wuhan virus

Bericht door helma »

Lijkt me echt heel pittig voor je.. Sterkte en liefs.
Adje
Berichten: 621
Lid geworden op: 11 jan 2019, 10:09

Re: Wuhan virus

Bericht door Adje »

merel schreef:Ik hoop het ook. Afgelopen nacht heb ik gewaakt bij mijn oma en zij is vanmorgen overleden, aankomende week is de begrafenis.
Van harte gecondoleerd.
Adje
Berichten: 621
Lid geworden op: 11 jan 2019, 10:09

Re: Wuhan virus

Bericht door Adje »

helma schreef:Onze schoonzoon heeft een bloemenkwekerij. Vandaag zo goed als alle bloemen vernietigd. Zo sneu!
Zeker sneu!
Gritje
Berichten: 233
Lid geworden op: 24 apr 2018, 21:36

Re: Wuhan virus

Bericht door Gritje »

merel schreef:Ik hoop het ook. Afgelopen nacht heb ik gewaakt bij mijn oma en zij is vanmorgen overleden, aankomende week is de begrafenis.
Sterkte merel.
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wuhan virus

Bericht door Mara »

merel schreef:Ik hoop het ook. Afgelopen nacht heb ik gewaakt bij mijn oma en zij is vanmorgen overleden, aankomende week is de begrafenis.
Gecondoleerd. En in deze tijd is het regel van een begrafenis zo moeilijk. Wie mag wel komen en wie niet.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Valcke
Berichten: 7634
Lid geworden op: 31 aug 2018, 17:55

Re: Wuhan virus

Bericht door Valcke »

merel schreef:Ik hoop het ook. Afgelopen nacht heb ik gewaakt bij mijn oma en zij is vanmorgen overleden, aankomende week is de begrafenis.
Ook van mij gecondoleerd en alle goeds toegewenst in deze omstandigheden.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Wuhan virus

Bericht door Jantje »

Van harte gocondoleerd en Gods nabijheid toegewenst in deze moeilijke tijd.

Het aantal besmettingen is met 346 toegenomen tot 2059 besmettingen.
Het aantal doden is met 15 toegenomen tot 58.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wuhan virus

Bericht door Mara »

Valcke schreef:O.k. Mara, ik denk dat wij beiden met de beste intenties deze berichten plaatsen.
Op mij kwam jouw bericht (genoeg mondkapjes IC Erasmus) over als een afzwakking van wat ik meldde over het acute (!) tekort aan mondkapjes bij Nederlandse huisartsen. Dat zul je niet bedoeld hebben, maar in de volgorde & reactie op berichten leek dat wel zo. Nogmaals: je zult het zo niet bedoeld hebben, dus wat mij betreft hoeven we hier verder geen onenigheid over te hebben.
Kijk Valcke :super
Minister blij met mondkapjes voor Erasmus MC

LIVEBLOG
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10457
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Wuhan virus

Bericht door Orchidee »

Gecondoleerd @merel én sterkte met en in alles!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Valcke
Berichten: 7634
Lid geworden op: 31 aug 2018, 17:55

Re: Wuhan virus

Bericht door Valcke »

Mara schreef:
Valcke schreef:O.k. Mara, ik denk dat wij beiden met de beste intenties deze berichten plaatsen.
Op mij kwam jouw bericht (genoeg mondkapjes IC Erasmus) over als een afzwakking van wat ik meldde over het acute (!) tekort aan mondkapjes bij Nederlandse huisartsen. Dat zul je niet bedoeld hebben, maar in de volgorde & reactie op berichten leek dat wel zo. Nogmaals: je zult het zo niet bedoeld hebben, dus wat mij betreft hoeven we hier verder geen onenigheid over te hebben.
Kijk Valcke :super
Minister blij met mondkapjes voor Erasmus MC

LIVEBLOG
Ik ook blij, hoor! En over het Erasmus IC maakte ik mij al minder zorgen dan voor de huisartsen. Huisartsen hebben nog steeds niets ontvangen en zijn dus afhankelijk van wat mensen binnenbrengen.
Plaats reactie