Auto schreef:Nou ik was blij verrast! Zeer goede rapporten.MarthaMartha schreef:Oh oh ... dat beloofd niet veel goeds....Auto schreef:Erg MOOI!helma schreef:onze jongste dochters vandaag met een prachtig rapport thuiskwamen?!
Vooral dat van onze jongste was een echte verrassing; eind augustus zei de juf nog dat ze toch niet wisten of ze er wel goed aan hadden gedaan haar niet te laten zittenblijven.
We zijn toen begonnen met Concerta en vanaf september tot nu is ze qua niveau 10 maanden vooruit gegaan! Allemaal achten en negens! Ze is ook gestopt met de IRT lessen. Helemaal gelukkig voor haar!
Ik heb nog niet eens gehoord van den onzen hoe de rapporten zijn ........
Wist je dat........[6]
- MarthaMartha

Re: Wist je dat........[6]
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Zita, jij bent toch lerares Nederlands?Zita schreef:refo schreef:Van het RD. Dus.Gijs83 schreef:...de advertentie in de rechterbovenhoek van de voorpagina mij steeds opvalt?
...hoe consequent dagelijks hij er in staat?
...met de oproep Bid voor Tochar?
...ik dit een hele goede advertentiecampagne vind?
Zou hij hierdoor veel gebed krijgen?![]()
Wist ik veel. Ik zat met RF voor mn neus, niet RD. De term voorpagina vond ik wat vreemd, maar ik dacht dat het misschien goed Nederlands was voor homepage.
je 'uitzieken' goed kan gebruiken om achterstallig papierwerk weg te werken?

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Dat maakt de kosten van ziekteverzuim zo hoog....Lourens schreef:je 'uitzieken' goed kan gebruiken om achterstallig papierwerk weg te werken?
- JolandaOudshoorn

Er vanmiddag een fotograaf van het RD langskomt??
Ben benieuwd

Ben benieuwd
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Why?JolandaOudshoorn schreef:Er vanmiddag een fotograaf van het RD langskomt??
Ben benieuwd
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn  ~ Spurgeon
Het gaat om de papieren editie!Zita schreef:Ik heb teveel advertentieblockers, zo te zien.Gijs83 schreef:...de advertentie in de rechterbovenhoek van de voorpagina mij steeds opvalt?
...hoe consequent dagelijks hij er in staat?
...met de oproep Bid voor Tochar?
...ik dit een hele goede advertentiecampagne vind?
Zou hij hierdoor veel gebed krijgen?
DE voorpagina is natuurlijk van DE krant. Hoe kon ik me vergissen.refo schreef:
Er is toch maar één voorpagina?![]()
Nou.Zita schreef:DE voorpagina is natuurlijk van DE krant. Hoe kon ik me vergissen.refo schreef:
Er is toch maar één voorpagina?![]()
Maar inzake de SGP is die ook al niet te vertrouwen.
- JolandaOudshoorn

Voor een bijdrage in de bijlage van DE krantMara schreef:Why?JolandaOudshoorn schreef:Er vanmiddag een fotograaf van het RD langskomt??
Ben benieuwd
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ah leuk, jammer dat wij hem niet hebben dan. Wat was de aanleiding/onderwerp?JolandaOudshoorn schreef:Voor een bijdrage in de bijlage van DE krantMara schreef:Why?JolandaOudshoorn schreef:Er vanmiddag een fotograaf van het RD langskomt??
Ben benieuwd
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn  ~ Spurgeon
Je stond er goed op hoor!JolandaOudshoorn schreef:Er vanmiddag een fotograaf van het RD langskomt??
Ben benieuwd
Ik zag het meteen! Ik had me jou totaal anders voorgesteld. Wat zal ik zeggen, meer een strengere blik, or whateverJolandaOudshoorn schreef:Voor een bijdrage in de bijlage van DE krantMara schreef:Why?JolandaOudshoorn schreef:Er vanmiddag een fotograaf van het RD langskomt??
Ben benieuwd
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008« 
-DIA- schreef:Ik zag het meteen! Ik had me jou totaal anders voorgesteld. Wat zal ik zeggen, meer een strengere blik, or whateverJolandaOudshoorn schreef:Voor een bijdrage in de bijlage van DE krantMara schreef:Why?JolandaOudshoorn schreef:Er vanmiddag een fotograaf van het RD langskomt??
Ben benieuwd
Ik had me haar in ieder geval niet voorgesteld als een geel fladderend (eventueel een blauw) vogeltje...helma schreef:-DIA- schreef:Ik zag het meteen! Ik had me jou totaal anders voorgesteld. Wat zal ik zeggen, meer een strengere blik, or whateverJolandaOudshoorn schreef:Voor een bijdrage in de bijlage van DE krant
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«