Ik soms ook maar dan eet ik eigenlijk soms meer dan ik nodig hebMara schreef:Ik zorg altijd dat ik geen kliekjes hebrefo schreef:![]()
Vroeger gaven de mannen hun vrouwen huishoudgeld.
Tegenwoordig moeten ze zelfs om een kliekje op de knieën voor hun vrouw.
Heel raar, maar ik heb een hekel aan kliekjes. Het doet mij aan de 60er jaren denken. Mijn moeder warmde tussen de middag de hutspot of stamppot op en wij kregen dat op brood. Op maandag broodpap, vanwege het overgebleven brood. Toen vond ik het heerlijk, en de moeders waren zeer te prijzen voor hun spaarzaamheid, maar ik moet er nu niet aan denken.Marnix schreef:Ik soms ook maar dan eet ik eigenlijk soms meer dan ik nodig hebMara schreef:Ik zorg altijd dat ik geen kliekjes hebrefo schreef:![]()
Vroeger gaven de mannen hun vrouwen huishoudgeld.
Tegenwoordig moeten ze zelfs om een kliekje op de knieën voor hun vrouw.En kliekjes zijn soms best makkelijk als je alleen thuis bent en geen zin hebt om te koken
Orchidee schreef:Tjonge, jonge zeg wat een nederige houding![]()
Moet je eerst aan je vrouw vragen of je iets uit de kast/koelkast mag pakken![]()
Nee, natuurlijk niet, die gehaktbal of koek of...enz, is net zo goed van je man als van jou, en meestal heeft hij de boodschappen nog zelf betaald ook!
refo schreef:Orchidee schreef:Tjonge, jonge zeg wat een nederige houding![]()
Moet je eerst aan je vrouw vragen of je iets uit de kast/koelkast mag pakken![]()
Nee, natuurlijk niet, die gehaktbal of koek of...enz, is net zo goed van je man als van jou, en meestal heeft hij de boodschappen nog zelf betaald ook!
![]()
En zo is 't maar net.
Maar een beetje overleg is natuurlijk wel handig.
Overigens ook van de vrouw: 'die gehaktbal doe ik morgen door de dinges'.
uhm.... als je spullen gekocht heb voor het avond eten en hij gaat vervolgens gewoon z'n gang en pakt de helft van die spullen en je wilt s'avonds gaan eten koken? Daar ben ik niet blij mee hoor. En overigens ik betaal de boodschappen van mijn verdiende geld.Orchidee schreef:Tjonge, jonge zeg wat een nederige houding![]()
Dat is het zelfde....refo schreef:Het verhaal begon bij de gevonden gehaktbal.
Dat is wat anders dan de gekochte ingrediënten van een diner.
ik zie dat de bloem op het ogenblik van dit huwelijk af is....Lassie schreef:uhm ze kunnen ook zelf naar de supermarkt gaan daar gehakt kopen en braden. Maar daar zijn ze te lui voor.
Bert Mulder schreef:ik zie dat de bloem op het ogenblik van dit huwelijk af is....Lassie schreef:uhm ze kunnen ook zelf naar de supermarkt gaan daar gehakt kopen en braden. Maar daar zijn ze te lui voor.
Zijn veel floristen rijk aan geworden....Mister schreef:Bert Mulder schreef:ik zie dat de bloem op het ogenblik van dit huwelijk af is....Lassie schreef:uhm ze kunnen ook zelf naar de supermarkt gaan daar gehakt kopen en braden. Maar daar zijn ze te lui voor.![]()
Kun je er weer een bloemetje tegenaan gooien
Ik begrijp het even niet Lassie. Jij koopt spullen in, je man pakt de helft, zijn helft, en gaat dat kokenLassie schreef:uhm.... als je spullen gekocht heb voor het avond eten en hij gaat vervolgens gewoon z'n gang en pakt de helft van die spullen en je wilt s'avonds gaan eten koken? Daar ben ik niet blij mee hoor. En overigens ik betaal de boodschappen van mijn verdiende geld.Orchidee schreef:Tjonge, jonge zeg wat een nederige houding![]()