Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
In quarantaine zitten.
Enjoy!Zeeuw schreef:BTW-aangiftes doen. Oh zo leuk altijd

Leuk hé voor jezelf werken...Zeeuw schreef:BTW-aangiftes doen. Oh zo leuk altijd

Hier ben ik er ook mee bezig.
Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
Sterkte. Wij sinds vandaag ook.Ambtenaar schreef:In quarantaine zitten.
Ene is voor mezelf, andere voor de werkgever. Maar ik denk dat jij een wat ingewikkeldere aangifte aan de inkoopkant hebt. Ik heb vrijwel alleen mn urenfabriekje en 4 hele kleine inkoopfactuurtjes.Nasrani schreef:Leuk hé voor jezelf werken...Zeeuw schreef:BTW-aangiftes doen. Oh zo leuk altijd![]()
Niet vergeten n fris neusje te halen heAmbtenaar schreef:In quarantaine zitten.
Al gedaan. Vanavond weer. Zelf negatief getest net als de anderen die 3 maanden geleden positief waren.Zeeuw schreef:Niet vergeten n fris neusje te halen heAmbtenaar schreef:In quarantaine zitten.
Vervelend. Zelf zitten we al op de helft. Succes.Nasrani schreef: Sterkte. Wij sinds vandaag ook.
Ja die van mij is wat uitgebreider inderdaad aan de inkoopkant.Zeeuw schreef:Ene is voor mezelf, andere voor de werkgever. Maar ik denk dat jij een wat ingewikkeldere aangifte aan de inkoopkant hebt. Ik heb vrijwel alleen mn urenfabriekje en 4 hele kleine inkoopfactuurtjes.Nasrani schreef:Leuk hé voor jezelf werken...Zeeuw schreef:BTW-aangiftes doen. Oh zo leuk altijd![]()
Ok. Geen zieken dan verder in huis?Ambtenaar schreef:Al gedaan. Vanavond weer. Zelf negatief getest net als de anderen die 3 maanden geleden positief waren.Zeeuw schreef:Niet vergeten n fris neusje te halen heAmbtenaar schreef:In quarantaine zitten.
Staat er ook al een bonnetje voor een gezellige, zakelijke lunch met Zeeuw in?Nasrani schreef:Ja die van mij is wat uitgebreider inderdaad aan de inkoopkant.Zeeuw schreef:Ene is voor mezelf, andere voor de werkgever. Maar ik denk dat jij een wat ingewikkeldere aangifte aan de inkoopkant hebt. Ik heb vrijwel alleen mn urenfabriekje en 4 hele kleine inkoopfactuurtjes.Nasrani schreef:Leuk hé voor jezelf werken...Zeeuw schreef:BTW-aangiftes doen. Oh zo leuk altijd![]()
Nee, een positief iemand die nergens last van heeft.Zeeuw schreef:Ok. Geen zieken dan verder in huis?
3 jaar geleden hadden we dan gezegd: fijn om zo iemand in je huis te mogen hebben.Ambtenaar schreef:Nee, een positief iemand die nergens last van heeft.Zeeuw schreef:Ok. Geen zieken dan verder in huis?

Niet te vinden... maar dat kan natuurlijk wel veranderenZeeuw schreef:Staat er ook al een bonnetje voor een gezellige, zakelijke lunch met Zeeuw in?Nasrani schreef:Ja die van mij is wat uitgebreider inderdaad aan de inkoopkant.Zeeuw schreef:Ene is voor mezelf, andere voor de werkgever. Maar ik denk dat jij een wat ingewikkeldere aangifte aan de inkoopkant hebt. Ik heb vrijwel alleen mn urenfabriekje en 4 hele kleine inkoopfactuurtjes.Nasrani schreef: Leuk hé voor jezelf werken...![]()

-
- Verbannen
In Zeeland hoef je niet meer in quarantaine als je een boosterprik hebt gehad, ongeacht of er in de huiselijke kring iemand positief is getest.Ambtenaar schreef:Al gedaan. Vanavond weer. Zelf negatief getest net als de anderen die 3 maanden geleden positief waren.Zeeuw schreef:Niet vergeten n fris neusje te halen heAmbtenaar schreef:In quarantaine zitten.