Dit soort extreme en onzinnige uitingen horen mijns inziens niet op een reformatorisch forum thuis.Karlstad1970 schreef:Ik geloof niet in het rivm, die alleen maar leugens vertellen, vraag maar eens aan de boeren onder ons.
COVID-19
Re: COVID-19
En nu het bewijs dat alleen degenen echt heel erg ziek worden of overlijden die onderliggend lijden hadden of overgewicht. Dat was waar het om ging.Karlstad1970 schreef:https://www.diavaria.nl/images/2021/Act ... vid-19.pdfDitbenik schreef:Kom eens met zo'n bewijs dan.Karlstad1970 schreef:@parsifal dat ben ik niet met je eens, het is bewezen op een enkele uitzondering na dat degene die er echt heel erg ziek van worden of overlijden, of onderliggend lijden hadden of overgewicht.
Hoe kun je jezelf voor doen als oprecht christen en vervolgens publiek dit soort laster verkondigen. Diep triest en dit hoort absoluut niet op refoforum thuis. Je komt met de meest grove beschuldiging zonder ook maar een greintje bewijs. Iets met 'des naastens goed gerucht bevorderen'.Karlstad1970 schreef:Ik geloof niet in het rivm, die alleen maar leugens vertellen, vraag maar eens aan de boeren onder ons.
Zie https://bit.ly/2RfPlWLKarlstad1970 schreef:Mijn zoon had leukemie en dan ben je ziek dat is toch geen vergelijking? Vaccineren is bewust vergif in een gezond lijf spuiten, waarom worden er geenOrchidee schreef:Een vraag aan de vaccinweigeraars:
Weigeren jullie ook chemotherapie, bestralingen, hormoontherapie enz. als jullie een vorm van kanker krijgen?
Dat is ook troep en verwoest meer dan alleen kankercellen, bijwerkingen op de lange termijn zijn vaak niet duidelijk of heel naar!
Het is ook nooit voor 100% te zeggen dat het volledig helpt en dat je nooit meer kanker krijgt!
Er valt nog meer over te zeggen maar zo zie ik persoonlijk een vaccin ook.
Het wil echt niet zeggen dat je nooit of geen corona krijgt (of andere ziekten bij andere vaccins)
Medicatie bedacht om de ziekte te bestrijden?
Re: RE: Re: COVID-19
Achach dat je je daarmee inlaatKarlstad1970 schreef:https://www.diavaria.nl/images/2021/Act ... vid-19.pdfDitbenik schreef:Kom eens met zo'n bewijs dan.Karlstad1970 schreef:@parsifal dat ben ik niet met je eens, het is bewezen op een enkele uitzondering na dat degene die er echt heel erg ziek van worden of overlijden, of onderliggend lijden hadden of overgewicht.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Nou, gezondheidsadviezen kunnen m.i. wel degelijk waardevol zijn.
Vanuit de overheid is daar rond covid wel degelijk veel te weinig aandacht voor geweest (bv. vitamine D, lichaamsbeweging = naar buiten gaan, enz.).
Vanuit de overheid is daar rond covid wel degelijk veel te weinig aandacht voor geweest (bv. vitamine D, lichaamsbeweging = naar buiten gaan, enz.).
Klopt. Maar ik reageerde op Orchidee.Ditbenik schreef:Deze link werd niet gegeven vanwege de gezondheidsadviezen maar als bewijs voor de stelling "het is bewezen op een enkele uitzondering na dat degene die er echt heel erg ziek van worden of overlijden, of onderliggend lijden hadden of overgewicht."Valcke schreef:Nou, gezondheidsadviezen kunnen m.i. wel degelijk waardevol zijn.
O sorry hoor. Ik ken de regels van het forum blijkbaar onvoldoende. Ik wist niet dat ik niet bevoegd was om te reageren. Excuses! Ik zal proberen mijn reactie te verwijderen.Valcke schreef:Klopt. Maar ik reageerde op Orchidee.Ditbenik schreef:Deze link werd niet gegeven vanwege de gezondheidsadviezen maar als bewijs voor de stelling "het is bewezen op een enkele uitzondering na dat degene die er echt heel erg ziek van worden of overlijden, of onderliggend lijden hadden of overgewicht."Valcke schreef:Nou, gezondheidsadviezen kunnen m.i. wel degelijk waardevol zijn.
Nee, je mag best reageren. Natuurlijk, altijd goed!!Ditbenik schreef:O sorry hoor. Ik ken de regels van het forum blijkbaar onvoldoende. Ik wist niet dat ik niet bevoegd was om te reageren. Excuses! Ik zal proberen mijn reactie te verwijderen.Valcke schreef:Klopt. Maar ik reageerde op Orchidee.Ditbenik schreef:Deze link werd niet gegeven vanwege de gezondheidsadviezen maar als bewijs voor de stelling "het is bewezen op een enkele uitzondering na dat degene die er echt heel erg ziek van worden of overlijden, of onderliggend lijden hadden of overgewicht."Valcke schreef:Nou, gezondheidsadviezen kunnen m.i. wel degelijk waardevol zijn.
Alleen leek het alsof je een reactie gaf op mijn post, maar kennelijk reageerde je op iets anders. Dat was het enige dat ik wilde rechtzetten.
https://artsencollectief.nl/amerikaanse ... he-vaccin/
We brengen deze video onder de aandacht, omdat we inmiddels weten dat van de mensen die besmet raken met het virus 80% niet ziek wordt. 15% krijgt griepklachten en 5% wordt ziek. Van die 5% wordt 1 à 2% onverhoopt zo ernstig ziek dat ze moeten worden opgenomen. Van deze mensen heeft 94% een duidelijk risicoprofiel.
Omdat het overgrote deel van de mensen geen ernstige ziektelast ervaart van een infectie, is er bij hen geen noodzaak tot vaccinatie. Het vaccineren van de gehele bevolking, waar ook onze Nederlandse overheid op inzet, is volgens het Artsen Collectief dan ook volstrekt onnodig en ook onacceptabel.
Alleen als het middel bewezen veilig en werkzaam is, zijn wij voor vaccineren. En dan alleen van duidelijke risicogroepen die goed over voor-/nadelen zijn geïnformeerd. Wel of geen vaccinatie dient een vrijwillige, eigen keuze te zijn. Zonder drang of dwang.
We brengen deze video onder de aandacht, omdat we inmiddels weten dat van de mensen die besmet raken met het virus 80% niet ziek wordt. 15% krijgt griepklachten en 5% wordt ziek. Van die 5% wordt 1 à 2% onverhoopt zo ernstig ziek dat ze moeten worden opgenomen. Van deze mensen heeft 94% een duidelijk risicoprofiel.
Omdat het overgrote deel van de mensen geen ernstige ziektelast ervaart van een infectie, is er bij hen geen noodzaak tot vaccinatie. Het vaccineren van de gehele bevolking, waar ook onze Nederlandse overheid op inzet, is volgens het Artsen Collectief dan ook volstrekt onnodig en ook onacceptabel.
Alleen als het middel bewezen veilig en werkzaam is, zijn wij voor vaccineren. En dan alleen van duidelijke risicogroepen die goed over voor-/nadelen zijn geïnformeerd. Wel of geen vaccinatie dient een vrijwillige, eigen keuze te zijn. Zonder drang of dwang.
Twee procent van vijf procent is 1/1000. Hongarije heeft al 3 op duizend mensen (besmet of niet) Covid doden. Brazilië ook meer dan 1 op duizend net als veel Amerikaanse staten. Daar zitten iets te veel landen en staten bij waar de regering de getallen niet te hoog wil laten lijken.Charles schreef:https://artsencollectief.nl/amerikaanse ... he-vaccin/
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Israël meldt verband tussen 2e Pfizer vaccinatie en hartproblemen bij mannen onder de 30:
https://www.joods.nl/2021/06/israel-mel ... der-de-30/
Goed dat dit direct gemeld wordt en onderzocht. Wat zijn normale aantallen voor deze aandoening in die leeftijdsgroep?Charles schreef:Israël meldt verband tussen 2e Pfizer vaccinatie en hartproblemen bij mannen onder de 30:
"Then he isn't safe?" said Lucy.