Verjaardagen bekende en minder bekende personen
Re: Verjaardagen bekende en minder bekende personen
di 24 juli
-Prof Dr.W.Verboom(71) PKN Harderwijk(http://www.google.nl/imgres?q=prof.dr.W ... gBg&zoom=1)
wo 25 juli
-Ds.J.Driessen(73) GG emerituspredikant te Moerkapelle vh predikant te Oostkappelle 1973, Moerkapelle 1977, Ridderkerk-Slikkerveer 1982, zendingspredikant in Zuid-Afrika 1985
Woerden 1992, Doetinchem 1997, 's-Gravenhage 2002 emeritus 2009(http://www.google.nl/imgres?q=ds.j.drie ... 0,s:0,i:69)
-Koos Andriessen(84), Nederlands econoom, ambtenaar, bestuurder en CDA-politicus(http://nl.wikipedia.org/wiki/Koos_Andriessen): 1963-1965 en 1989-1994: minister van Economische Zaken
-Ruth Peetoom(45), Nederlands predikante en politica(http://nl.wikipedia.org/wiki/Ruth_Peetoom): 1999-2005: lid Prov.Staten Groningen en sinds 2011: partijvoorzitter
-Louise Brown(34), 's werelds eerste reageerbuisbaby
-Prof Dr.W.Verboom(71) PKN Harderwijk(http://www.google.nl/imgres?q=prof.dr.W ... gBg&zoom=1)
wo 25 juli
-Ds.J.Driessen(73) GG emerituspredikant te Moerkapelle vh predikant te Oostkappelle 1973, Moerkapelle 1977, Ridderkerk-Slikkerveer 1982, zendingspredikant in Zuid-Afrika 1985
Woerden 1992, Doetinchem 1997, 's-Gravenhage 2002 emeritus 2009(http://www.google.nl/imgres?q=ds.j.drie ... 0,s:0,i:69)
-Koos Andriessen(84), Nederlands econoom, ambtenaar, bestuurder en CDA-politicus(http://nl.wikipedia.org/wiki/Koos_Andriessen): 1963-1965 en 1989-1994: minister van Economische Zaken
-Ruth Peetoom(45), Nederlands predikante en politica(http://nl.wikipedia.org/wiki/Ruth_Peetoom): 1999-2005: lid Prov.Staten Groningen en sinds 2011: partijvoorzitter
De link naar google wordt door het solconfilter geblokkeerd...Gijs83 schreef:di 24 juli
wo 25 juli
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
-Ds.P.den Ouden(48) HHK-predikant te Katwijk aan Zee
-Jan des Bouvrie(70), Nederlands binnenhuisarchitect(vooral bekend van de Gammafolders)
-Christina Bernadotte(69), prinses van Zweden(zus van de huidige koning)
-Charlotte Casiraghi(26), dochter van prinses Caroline van Monaco
-Jan des Bouvrie(70), Nederlands binnenhuisarchitect(vooral bekend van de Gammafolders)
-Christina Bernadotte(69), prinses van Zweden(zus van de huidige koning)
-Charlotte Casiraghi(26), dochter van prinses Caroline van Monaco
Zo 5 augustus
-Ds.H.Lassche(47) HHK predikant te Ouddorp 2005 en Rijssen 2010
-Ds.D.Burggraaf(32) HHK emerituspredikant te Wijk en Aalburg van 2006-2009 predikant te Maartensdijk
-Neil Armstrong(82), Amerikaans astronaut
-Fred Teeven(54) VVD-politicus en officier van justitie: 2006-2010: Tweede Kamerlid en vanaf 2010: staatssecretaris van veiligheid en Justitie.
-Marine Le Pen(44), Frans politica(sinds 2011 partijvoorzitter extreem rechtse Front National)
-Tijs van den Brink(42), Nederlands journalist en presentator
Ma 6 augustus
-Mieke van der Burg(67), PvdA-politica en juriste: 1989-1998: lid Tweede Kamer, 2003-2009: ondervoorzitter Commissie Gelijke Behandeling
-Erwin Kroll(62), Nederlands (televisie)weerman. Jammer dat hij sinds eind 2011 niet meer op de radio is. Want hij was goed en kon het altijd mooi brengen!
-Ds.H.Lassche(47) HHK predikant te Ouddorp 2005 en Rijssen 2010
-Ds.D.Burggraaf(32) HHK emerituspredikant te Wijk en Aalburg van 2006-2009 predikant te Maartensdijk
-Neil Armstrong(82), Amerikaans astronaut
-Fred Teeven(54) VVD-politicus en officier van justitie: 2006-2010: Tweede Kamerlid en vanaf 2010: staatssecretaris van veiligheid en Justitie.
-Marine Le Pen(44), Frans politica(sinds 2011 partijvoorzitter extreem rechtse Front National)
-Tijs van den Brink(42), Nederlands journalist en presentator
Ma 6 augustus
-Mieke van der Burg(67), PvdA-politica en juriste: 1989-1998: lid Tweede Kamer, 2003-2009: ondervoorzitter Commissie Gelijke Behandeling
-Erwin Kroll(62), Nederlands (televisie)weerman. Jammer dat hij sinds eind 2011 niet meer op de radio is. Want hij was goed en kon het altijd mooi brengen!
Di 7 augustus
-Ds.A.Geuze(59) Predikant Ger.Gem. in Ned te Chilliwack(Canada)
-Bert Bakker(54), D66-politicus: 1994-2006: lid Tweede Kamer
Wo 8 augustus
-Frans Weisglas(66) VVD-politicus: 1982-2006: lid Tweede Kamer, 2002-2006: voorzitter Tweede Kamer
-Hilbrand Nawijn(64), LPF-politicus: 2002-2003: minister van Vreemdelingenzaken en integratie, 2003-2006: lid Tweede Kamer, sinds 2006 lid Gemeenteraad Zoetermeer voor LHN(Lijst Hilbrand Nawijn)
-Prinses Beatrice van York(24) dochter van Prins Andrew en Sarah Ferguson
-Ds.A.Geuze(59) Predikant Ger.Gem. in Ned te Chilliwack(Canada)
-Bert Bakker(54), D66-politicus: 1994-2006: lid Tweede Kamer
Wo 8 augustus
-Frans Weisglas(66) VVD-politicus: 1982-2006: lid Tweede Kamer, 2002-2006: voorzitter Tweede Kamer
-Hilbrand Nawijn(64), LPF-politicus: 2002-2003: minister van Vreemdelingenzaken en integratie, 2003-2006: lid Tweede Kamer, sinds 2006 lid Gemeenteraad Zoetermeer voor LHN(Lijst Hilbrand Nawijn)
-Prinses Beatrice van York(24) dochter van Prins Andrew en Sarah Ferguson
Mijn kleindochter die vandaag 5 jaar mag worden.
Ze is niet bekend, maar dat hoeft ook niet, toch?

Dat hoeft niet Herman, van harte gefeliciteerd met de "grote" meid.Herman60 schreef:Mijn kleindochter die vandaag 5 jaar mag worden.
![]()
Heb je iets leuks voor haar gekocht?

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Dank je wel Mara,Mara schreef:Dat hoeft niet Herman, van harte gefeliciteerd met de "grote" meid.Herman60 schreef:Mijn kleindochter die vandaag 5 jaar mag worden.
![]()
Ja, ik heb denk ik wel liets leuks en tegelijk leerzaams voor haar.
Maar dat mag ik nog niet zeggen want zaterdag is het feessie, gelijk met haar zusje.
En stel dat ze het al voor die tijd zou weten, dan is het niet leuk he!
D.V. volgende week zal ik het wel vertellen
En morgen is ze weer de hele dag hier, dus goed verstopt.

O dan houden we het nog even geheimHerman60 schreef:Dank je wel Mara,Mara schreef:Dat hoeft niet Herman, van harte gefeliciteerd met de "grote" meid.Herman60 schreef:Mijn kleindochter die vandaag 5 jaar mag worden.
![]()
Maar dat mag ik nog niet zeggen want zaterdag is het feessie, gelijk met haar zusje.

Bijzonder zeker, een kleinkind? Ik ben zelf (nog) geen oma, maar hoor van andere oma's dat het vaak nog veel leuker is dan een eigen kind.
Maar ik denk dat het anders zit, je bent ouder, hebt meer tijd, je hoeft niet op te voeden. En kunt dus allerlei leuke dingen met haar doen, als je in de jonge kinderen zit, heb je ook vaak tijd- en energiegebrek.
Gelukkig, dan hebben we een geheimpie he.Mara schreef:Herman60 schreef:Dank je wel Mara,Mara schreef:Dat hoeft niet Herman, van harte gefeliciteerd met de "grote" meid.Herman60 schreef:Mijn kleindochter die vandaag 5 jaar mag worden.
![]()
O dan houden we het nog even geheim![]()
Bijzonder zeker, een kleinkind? Ik ben zelf (nog) geen oma, maar hoor van andere oma's dat het vaak nog veel leuker is dan een eigen kind.
Maar ik denk dat het anders zit, je bent ouder, hebt meer tijd, je hoeft niet op te voeden. En kunt dus allerlei leuke dingen met haar doen, als je in de jonge kinderen zit, heb je ook vaak tijd- en energiegebrek.
Maar even voor de zekerheid ....ik ben geen oma hoor...

Voorlezen houd ze ook van, daar kan opa uren mee zoet zijn zodat mn keel er droog van wordt.
Het is zeker leuk, maar als ik de hele dag met haar op stap geweest ben , ben ik s'avonds ook moe hoor.
Morgen 7 uur staat ze al op de stoep en rond 5 uur wordt ze weer opgehaald.
Normaal eet ze s'avonds nog mee, maar oma is nog weg he en opa wil graag naar de kerk morgenavond, dus moet dan even bijkomen.
Zit jij nog in de jonge kinderen Mara?
Ik snap het hoor, maar ik kan dus nimmer opa worden, hopelijk wel oma.
Onze kinderen variëren in leeftijd van 17 tot en met 30, maar nog steeds geen blijde mededeling
Maar de oudste getrouwde kan helaas nooit op "natuurlijke" wijze kinderen krijgen.
Onze kinderen variëren in leeftijd van 17 tot en met 30, maar nog steeds geen blijde mededeling

Maar de oudste getrouwde kan helaas nooit op "natuurlijke" wijze kinderen krijgen.
-Ds.D.de Wit(48) GG predikant te Barneveld-Centrum(hoorde gisteren dat Ds.L.de Wit PKN Bleskensgraaf een broer van hem is)
-Gerrit Kouwenaar(89), Nederlands schrijver en dichter
-Frans van Anraat(70), Nederlands zakenman(chemische wapens aan Irak) en crimineel(medeplichtig oorlogsmisdaden Irak)
-Gerrit-Jan Wolffensperger(68), D66-politicus: 1978-1986: wethouder in Amsterdam, 1986-1997: lid Tweede Kamer
-Jan ten Hoopen(66), CDA-politicus: 1995-1998 en 2001-2010: lid Tweede Kamer
-John Key(51), Nieuw-Zeelands premier sinds 2008
-Herman van der Zandt(38), Nederlands journalist en nieuwslezer
-Gerrit Kouwenaar(89), Nederlands schrijver en dichter
-Frans van Anraat(70), Nederlands zakenman(chemische wapens aan Irak) en crimineel(medeplichtig oorlogsmisdaden Irak)
-Gerrit-Jan Wolffensperger(68), D66-politicus: 1978-1986: wethouder in Amsterdam, 1986-1997: lid Tweede Kamer
-Jan ten Hoopen(66), CDA-politicus: 1995-1998 en 2001-2010: lid Tweede Kamer
-John Key(51), Nieuw-Zeelands premier sinds 2008
-Herman van der Zandt(38), Nederlands journalist en nieuwslezer
Klopt, je kunt zn broer trouwens goed horen!Gijs83 schreef:-Ds.D.de Wit(48) GG predikant te Barneveld-Centrum(hoorde gisteren dat Ds.L.de Wit PKN Bleskensgraaf een broer van hem is)
http://www.hervormdegemeentebleskensgra ... en/Archief
Jammer is dat he, vooral als ze graag kinderen willen.Mara schreef:Ik snap het hoor, maar ik kan dus nimmer opa worden, hopelijk wel oma.
Onze kinderen variëren in leeftijd van 17 tot en met 30, maar nog steeds geen blijde mededeling![]()
Bij mijn jongste getrouwde dochter is het ook zo.
Geeft ook wel verdriet, maar dat mogen we dan weer bij de Heere neerleggen, ook al weet Hij ze wel.
Het hebben van kinderen betekent bij ons heel veel verdriet. Het zijn kinderen van heel veel zorg.Herman60 schreef:Jammer is dat he, vooral als ze graag kinderen willen.Mara schreef:Ik snap het hoor, maar ik kan dus nimmer opa worden, hopelijk wel oma.
Onze kinderen variëren in leeftijd van 17 tot en met 30, maar nog steeds geen blijde mededeling![]()
Bij mijn jongste getrouwde dochter is het ook zo.
Geeft ook wel verdriet, maar dat mogen we dan weer bij de Heere neerleggen, ook al weet Hij ze wel.
Niet in de zin dat het dwarsliggers zijn, maar ze hebben een kwetsbare gezondheid.
En dan is er niet alleen verdriet en angst, maar ook uitredding en Hulp!
Het houdt je klein en afhankelijk Herman!