Auto schreef:Ik denk dat het een heeeeeeeele dikke huwelijkskrant gaat worden. Als je een emailadres open zet dat iedereen zijn/haar bijdrage kan sturen, dan zit ie binnen de korste keren vol.henriët schreef:we zullen alvast een uitdraaitje maken voor de bruiloft...
leuk voor een stukje in de huwelijkskrant!
Wist je dat . . . [12]
Re: Wist je dat . . . [12]
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik denk dat we over MM een heleboel weten te vertellen!!! Je hoeft alleen rf maar na te pluizen, dat levert waarschijnlijk al geweldige dingen op! De bruiloftsgasten zullen zich tzt wel vermaken!!!henriët schreef:we zullen alvast een uitdraaitje maken voor de bruiloft...
Je moet nog maar afwachten of je uitgenodigd wordt...Gijs83 schreef:Ik denk dat we over MM een heleboel weten te vertellen!!! Je hoeft alleen rf maar na te pluizen, dat levert waarschijnlijk al geweldige dingen op! De bruiloftsgasten zullen zich tzt wel vermaken!!!henriët schreef:we zullen alvast een uitdraaitje maken voor de bruiloft...
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
refo schreef:Je moet nog maar afwachten of je uitgenodigd wordt...Gijs83 schreef:Ik denk dat we over MM een heleboel weten te vertellen!!! Je hoeft alleen rf maar na te pluizen, dat levert waarschijnlijk al geweldige dingen op! De bruiloftsgasten zullen zich tzt wel vermaken!!!henriët schreef:we zullen alvast een uitdraaitje maken voor de bruiloft...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
De trouwdatum is toch niet bekend of heb ik wat gemist?henriët schreef:ik heb al een uitnodiging!
Gijs83 schreef:De trouwdatum is toch niet bekend of heb ik wat gemist?henriët schreef:ik heb al een uitnodiging!
Er wordt wel meer gemist hoor .....Gijs83 schreef:De trouwdatum is toch niet bekend of heb ik wat gemist?henriët schreef:ik heb al een uitnodiging!
zo is datAuto schreef:Er wordt wel meer gemist hoor .....Gijs83 schreef:De trouwdatum is toch niet bekend of heb ik wat gemist?henriët schreef:ik heb al een uitnodiging!
-
Democritus
Ohenriët schreef:refo schreef:Je moet nog maar afwachten of je uitgenodigd wordt...Gijs83 schreef:Ik denk dat we over MM een heleboel weten te vertellen!!! Je hoeft alleen rf maar na te pluizen, dat levert waarschijnlijk al geweldige dingen op! De bruiloftsgasten zullen zich tzt wel vermaken!!!henriët schreef:we zullen alvast een uitdraaitje maken voor de bruiloft...
leuk voor een stukje in de huwelijkskrant!ik heb al een uitnodiging!
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
Democritus schreef: O.... ik had jou naam nog wel doorgestreept op de adressenlijst
heb je misschien de verkeerde naam gedaan..
Amicus, volgens mij kan je beter in het geheim trouwen ................ een groot complot zal voorbereid wordenDemocritus schreef:
O.... ik had jou naam nog wel doorgestreept op de adressenlijst
-
Democritus
Kleine kans ..... maar toch blijf ik het bijzonder vinden dat er al mensen met een uitnodiging zijn.henriët schreef:Democritus schreef: O.... ik had jou naam nog wel doorgestreept op de adressenlijst
![]()
Want een van de lijdende voorwerpen weet namelijk nog helemaal van niets
en dat zijn nu die vrouwenzaken.. met vrouwenpraat..Democritus schreef:Kleine kans ..... maar toch blijf ik het bijzonder vinden dat er al mensen met een uitnodiging zijn.henriët schreef:Democritus schreef: O.... ik had jou naam nog wel doorgestreept op de adressenlijst
![]()
Want een van de lijdende voorwerpen weet namelijk nog helemaal van niets
ach ja, je zult er vast wel aan wennen hoor!!
-
Democritus
Ik denk het ook....maar vooruit confrere uit plichtsbesef krijg jij dan mogelijk wel een uitnodiging.Auto schreef:Amicus, volgens mij kan je beter in het geheim trouwen ................ een groot complot zal voorbereid wordenDemocritus schreef:
O.... ik had jou naam nog wel doorgestreept op de adressenlijst
Want als ik al deze roddeltantes uitnodig dan ben ik tegen de tijd dat we 25 jaar getrouwd zijn nog niet klaar met weerleggen van al die laster.
Krijgen de mods geen uitnodiging?