Wat doen we vandaag? [4]
Re: Wat doen we vandaag? [4]
wse zitten in de mediatheek en de leerlingen zijn bezig om een email te
sturen naar een school in Tsjechië.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- MarthaMartha
hi... kun je in je koffiepauze meteen een stukje tuin schoffelen.... (daar is het meer weer voor dan om binnen achter de pc te zitten) maar ik zit er weer en ga weer verder....MarthaMartha schreef:vandaag werk ik thuis.... héérlijk, scheelt me 2 uur autorijden, het eerste uur ervan heb ik vanmorgen lekker geslapen.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Druk, druk... 

- MarthaMartha
sterkte Mister...Mister schreef:Druk, druk...
Weet je, te bidden blijft er altijd genoeg, en dat kun je zelfs liggend doen... Je bent er omdat je een taak hebt. En dat klinkt makkelijk uit de mond van iemand die blij en gezond door het leven gaat... (maar ik ken ook andere tijden)... wens je het allerbeste!
enne...als je een keer ziekenbezoek wil.... 

- MarthaMartha
... dan komen we....helma schreef:enne...als je een keer ziekenbezoek wil....
MarthaMartha schreef:... dan komen we....helma schreef:enne...als je een keer ziekenbezoek wil....

- JolandaOudshoorn
Geldt dat ook voor mijMarthaMartha schreef:... dan komen we....helma schreef:enne...als je een keer ziekenbezoek wil....

Ik weet, mijn Verlosser leeft
tuurlijkJolandaOudshoorn schreef:Geldt dat ook voor mijMarthaMartha schreef:... dan komen we....helma schreef:enne...als je een keer ziekenbezoek wil....
alhoewel...we zijn in 2009 al twee keer bij je geweest

- madelief1983
ik wilde vanmiddag nog met de jongste naar buiten, nu de oudste naar de peuterschool is, maar ik moet wachten tot er mensen voor de wc zijn geweest. En dan is het ws al weer tijd om de oudste op te halen..
Ik snap deze reactie niet echt, in relatie tot de posting van MisterMarthaMartha schreef:sterkte Mister...Mister schreef:Druk, druk...
Weet je, te bidden blijft er altijd genoeg, en dat kun je zelfs liggend doen... Je bent er omdat je een taak hebt. En dat klinkt makkelijk uit de mond van iemand die blij en gezond door het leven gaat... (maar ik ken ook andere tijden)... wens je het allerbeste!

Zijn ze er een beetje in geslaagd?albion schreef:wse zitten in de mediatheek en de leerlingen zijn bezig om een email te
Ik dacht, dat hij plat lag vanwege rugklachten. Dus het is druk met een knipoog; wel willen en niets kunnen, denk ik zo.freek schreef:Ik snap deze reactie niet echt, in relatie tot de posting van MisterMarthaMartha schreef:sterkte Mister...Mister schreef:Druk, druk...
Ooooke, tjonge. Het beste, Mister!Tiberius schreef:Ik dacht, dat hij plat lag vanwege rugklachten. Dus het is druk met een knipoog; wel willen en niets kunnen, denk ik zo.freek schreef:Ik snap deze reactie niet echt, in relatie tot de posting van MisterMarthaMartha schreef:sterkte Mister...Mister schreef:Druk, druk...
Kheb eerst uitgeslapen, toen op het gemakje aangekleed en koffie gedronken. En btje ontspannen.
Om 12 uur een begrafenis en nu een btje forummen.
Om 12 uur een begrafenis en nu een btje forummen.