... zij zoekt een eethoek met 6 stoelenhenriët schreef: ik zit te denken dat Martha Martha een tijdje terug een eethoek vroeg?? Ik weet niet of zij inmiddels al voorzien is?
Wist je dat . . . [10]
Re: Wist je dat . . . [10]
Bovendien maakt liefde harde stoelen zacht.henriët schreef:ik zit te denken dat Martha Martha een tijdje terug een eethoek vroeg?? Ik weet niet of zij inmiddels al voorzien is?Moni schreef:... de stoelen qua rugleuning te hard zijn voor ons.jvdg schreef:Moni schreef:grrr lach niet.... enne tis geen rommel!!!
... we een bod hoger hebben, dus die een mail gestuurd![]()
Als het geen rommel is, waarom doe je het dan weg?
... we wat zachtere stoelen wilden, maar die passen dus niet onder deze tafel.
... vandaar dat het dus compleet weg moet, maar het is nog heel mooi.
ah ok, tja, dan wordt t lastig.. misschien kan ze op mp er twee stoeltjes bijkrijgen.. zodat ze toch met 6 personen eten kanMoni schreef:... zij zoekt een eethoek met 6 stoelenhenriët schreef: ik zit te denken dat Martha Martha een tijdje terug een eethoek vroeg?? Ik weet niet of zij inmiddels al voorzien is?
wat vervelend Moni, dat die mensen helemaal niet kwamen, vreemd ook wel eigenlijk.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
We hebben al een mail van iemand die meer geboden heeft nadat de eethoek dus al gereserveerd was, dus die hebben we nu een mail gestuurd.henriët schreef:ah ok, tja, dan wordt t lastig.. misschien kan ze op mp er twee stoeltjes bijkrijgen.. zodat ze toch met 6 personen eten kanMoni schreef:... zij zoekt een eethoek met 6 stoelenhenriët schreef: ik zit te denken dat Martha Martha een tijdje terug een eethoek vroeg?? Ik weet niet of zij inmiddels al voorzien is?
wat vervelend Moni, dat die mensen helemaal niet kwamen, vreemd ook wel eigenlijk.
Ik vind het ook heel vreemd, maar ook het telefoontje van vrijdagavond na 10 uur 's avonds vond ik heel raar. Het schijnt vaker voor te komen, maar als het jezelf treft is toch wel heel naar.
heb je geen straalkachteltje in huis?henriët schreef:.. het hier om te bibberen zo koud is...
...de verwarming het niet doet![]()
Jean niet voor 9 uur vanavond thuis zal zijn
k ben blij dat wij dat ding in huis hebben ideaal.
....ik heerlijk aan het nagenieten ben van onze trouwdag (vooral de trouwdienst)
....ik weer wat foto's aan het bekijken ben
....ik heel erg benieuwd ben of het opnemen gelukt is
....ik weer wat foto's aan het bekijken ben
....ik heel erg benieuwd ben of het opnemen gelukt is
mijn zoontje bij AH post voor gratis voetbalplaatjes
hij uren zoet is
vanmorgen er een man aankwam die hem 5 cent bood voor een plaatje; hij verkocht er 140
bizar eigenlijk...
hij uren zoet is

vanmorgen er een man aankwam die hem 5 cent bood voor een plaatje; hij verkocht er 140

bizar eigenlijk...
zakenman in de dop.............helma schreef:mijn zoontje bij AH post voor gratis voetbalplaatjes
hij uren zoet is![]()
vanmorgen er een man aankwam die hem 5 cent bood voor een plaatje; hij verkocht er 140![]()
bizar eigenlijk...
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- MarthaMartha
helma schreef:mijn zoontje bij AH post voor gratis voetbalplaatjes
hij uren zoet is![]()
vanmorgen er een man aankwam die hem 5 cent bood voor een plaatje; hij verkocht er 140![]()
bizar eigenlijk...

dat is leuk verdienen....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
...er sinds een paar dagen ook voor de mensen met klikzeef de mogelijkheid is om youtube filmpjes te zien
...ze te zien zijn op http://www.kliksafe.nl/videoportal
...is dat niet een hellend vlak

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
tjoh, dat ik dat toch nog mag meemaken...hmprff schreef:...er sinds een paar dagen ook voor de mensen met klikzeef de mogelijkheid is om youtube filmpjes te zien![]()
![]()
![]()
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
....ichtus gestrafd werd.... 

- MarthaMartha
... mijn thermostaatje kapot is.
... het is hier 21 graden, heb de kachel er ook maar bij aangestoken, zit pal naast de verwarming
... zit hier met kippevel te riebelen..... KOUD is het hier!
... het is hier 21 graden, heb de kachel er ook maar bij aangestoken, zit pal naast de verwarming
... zit hier met kippevel te riebelen..... KOUD is het hier!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
...er weer behoorlijk geleuterd wordt.
As gij mar leut et......eeee!Tiberius schreef:...er weer behoorlijk geleuterd wordt.

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.